Donnerstag, 19. November 2009

Hope – WoJ Challenge #56

Hope

Sorry for being so absent this week. There is a lot going on at Whiff of Joy and at my family these days. At least I managed to join the Whiff of Joy challenge this week. Gio provided a great sketch and I still need a lot of christmas cards :)

Es tut mir leid, dass ich meinen Blog die letzte Woche vernachlässigt habe. Zur Zeit ist bei Whiff of Joy und auch privat viel los :) Zumindest habe ich es geschafft an der Whiff of Joy Challenge teilzunehmen. Gio hat einen tollen Sketch gestaltet und ich brauche noch jede Menge Weihnachtskarten :)Hope1

I bought the new Magnolia design paper at the Stamp Mekka show in September and wanted to use it for the first time. I wan’t quite happy with it though. There is a lot of white border around the papers, the design isn’t printed on the entire paper, so I had to cut a lot of paper away.
The stamp is
Whiff of Joy’s christmas candle illustrated by Elisabeth Bell. I bought the large felt snowflake ages ago and sprinkled glitter all over it.

Ich habe das neue Magnolia Motivpapier im September am Stempel Mekka gekauft und wollte es endlich mal benutzen. Leider war ich nicht ganz überzeugt davon. Das Design ist nicht bis ganz an den Rand gedruckt und es bleibt ein beachtlicher weisser Rahmen. Ich mußte einiges Wegschneiden, ansonsten wäre an einer Seite meiner Papierstücke alles weiss gewesen.
Der Stempel ist Whiff of Joy’s Weihnachtskerze illustriert von Elisabeth Bell. Die große Filz-Schneeflocke habe ich schon ewig zu Hause, ich habe sie mit etwas Glitzer aufgebessert.

  • Stamp: Whiff of Joy Stamps christmascandle
  • Ink: StazOn jet black
  • paper: Su black cardstock, Magnolia dp
  • Accessories: angel charm and chain from Whiff of Joy, Fiskars snowflakes border punch, cuttlebug embossing folder, SU glitter, halfpear and ribbon from stash, leaves brad from Making Memories, Su crystal effects
  • coloured with Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Gorgeous card Katharina :-) I love the image and the papers are fab ,,, am now kicking myself for not buying some of this paper at the craft fair in Holland :-( It looks fabulous on your card ! :-)

    Luv
    Lols x x x

    AntwortenLöschen
  2. Deine Karte ist ein wunderschöner Hingucker!!

    Ganz liebe Grüße
    Doris

    AntwortenLöschen
  3. This is gorgeous! Love the simplicity of this image and your details are perfect! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  4. This is beautiful Katharina, fabulous image and scrummy papers.

    AntwortenLöschen
  5. HI Katharina, hope you are ok!! Just put in a new order a couple days ago, but with this card, i may have missed a stamp... :)

    anyway, it's a gorgious stamp!

    Luvv
    Karin

    AntwortenLöschen
  6. Oh wow,hast du wieder viele schöne Sachen gebastelt!
    Auch wenn ich leider nur wenig Zeit habe zum bloggen,schaue ich immer wieder gern bei dir vorbei und bin immer total begeistert von deinen tollen Werken!
    Einfach traumhaft!

    LG Manu! ;-)

    AntwortenLöschen
  7. This is gorgeous Katharina! This candle is perfect for Christmas cards and I adore your coloring. Love the Angel charm too.
    Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  8. This is gorgeous Katharina! This candle is perfect for Christmas cards and I adore your coloring. Love the Angel charm too.
    Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  9. It is rather interesting for me to read this post. Thanx for it. I like such topics and anything that is connected to this matter. I definitely want to read a bit more soon.

    AntwortenLöschen
  10. Lov it Katharina your caolours are lovely x

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...