Montag, 30. November 2009

Whiff of Joy Advent calendar

Kalender09

Tomorrow is the 1st day of December, which is also the start of my traditional Advent Calendar. Whiff of Joy’s event coordinator Jacqui Dennis will lead you with a lot of charm and esprit through this magical times. We will offer a lot of prizes and inspiration, which you don’t want to miss :)

Help me to promote this fun event. Grab the below banner and add it to your sidebar with a link to my blog. Enter your name and blog adress to the Mr. Linky widget underneath this post. I will choose the winner with random.org on friday, december 4th, who will get a Whiff of Joy surprise package :)

See you tomorrow!

WoJcalendarLogo

Morgen ist der 1. Dezember. Das bedeutet es ist wieder Zeit für meinen traditionellen Adventskalender hier auf meinem Blog. Whiff of Joy’s Events Koordinator Jacqui Dennis wird euch wieder mit viel Charm und Witz durch die schönste Zeit des Jahres führen. Es wird wieder viele Preise und Inspiration geben… Das dürft ihr euch nicht entgehen lassen :)

Wenn ihr mir helfen wollt dieses Event zu bewerben, dann veröffentlicht doch einfach den obigen Button in der sidebar eures Blogs. Hinterlasst mir dann euren Namen und die Adresse eures Blogs in dem Mr. Linky Widget. Den Gewinner werde ich am Freitag, den 4. Dezember bekannt geben. Zu gewinnen gibt es ein Whiff of Joy Überraschungspaket :)

Bis morgen dann!




Kommentare:

  1. Wow,dass ist ja eine tolle Chance!
    Da trau ich mich doch auch mal,obwohl ich eh nie Glück habe bei sowas! ;-)
    Vielen,lieben Dank für diese tolle Chance! ;-)

    LG Manu! ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Hi Katharina,

    was für eine tolle Idee!!

    Ich hab dich sofort in meiner Sidebar verlinkt. Bin schon ganz gespannt.

    Viele liebe Grüße und eine schöne Vorweihnachtszeit.

    Tanja

    AntwortenLöschen
  3. I love looking at all the pretties throughout the advent calendar. Thank you

    AntwortenLöschen
  4. Thank you so much, I added you on my blog! Hugs,moni

    AntwortenLöschen
  5. Looking forward to the Advent Calendar, Katharina! :)

    Loved the Winter Kit 2009 (first kit I purchased) and the individual stamps I bought this year from WoJ! :)

    I've added you to my blog.

    Wuensche Dir eine frohe Adventszeit.

    Kat

    AntwortenLöschen
  6. Hi Katharina !!!
    Danke für diese tolle Idee...
    Ich hab dich sofort in meiner Sidebar verlinkt. Bin schon gespannt was uns da täglich erwartet.

    Eine ruhige und stressfreie Adventzeit wünscht dir
    und dem Team *smile
    hellerlittle

    AntwortenLöschen
  7. Thank you so much for the chance at thisa, i do feel a bit guilty if i should win as i am expecting my order of stamps for the shop, but i suppose i could share it on my blog if Mr linky likes me,he he.
    smiles
    Paola

    AntwortenLöschen
  8. I dooooo like Christmas!!! I have yet to get myself an advent calendar, but this one will be good! ;-)

    AntwortenLöschen
  9. how very kewl

    http://maverickcrafter.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  10. I added the link in the sidebar of my blog. Thanks for the chance to win!

    hugs
    Mary

    AntwortenLöschen
  11. Thanks for the chance to win..I put your banner on my sidebar.I cannot find Mr. linky to enter my name...

    http://fortheloveofpaper-moniques.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  12. thanks for the chance. I've added it to my blog: thanks

    AntwortenLöschen
  13. Super exciting~~ Fun fun fun!!! Love all the WOJ stamps :-)
    Thanks and blessings
    Mary Lou

    AntwortenLöschen
  14. Can't wait to see all the eye candy! I have added it to my sidebar! xx

    AntwortenLöschen
  15. Hi, Added you to my sidebar, can not find Mr. Linky, but that seems to be a blog problem tonight. I will try again tomorrow.
    Hugs
    Tanya

    AntwortenLöschen
  16. I have your banner on my sidebar.. Such exciting.. presents everyday.. WOUHOU!! :)))

    Here is my blog and thank you for a chance at winning your yummy prize :)

    http://www.passioncartesetplus.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  17. What great candy!!! I've added the link on my blog and a post promoting the Advent Calendar. Since no Mr. Linky, please include me in the chance to win. Thanks so much!
    "Hugs" Granny
    http://craftingranny.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  18. Hi i have added your banner to my sidebar but cant see mr linky so could you please add my name. Thanks
    http://auntysuescraftcavern.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  19. Oops, no Mr. Linky available, but I did add your banner to my side bar!
    This is just so exciting, another Advent calendar this year! Last years was wonderful, so I just know that this years will be as well!
    Thanks so much for this chance to win!
    Hugs
    Lynda

    AntwortenLöschen
  20. Thanks for the chance to win some goodies Katharina! WOW it's hard to believe it's already Advent Time - WOJ Style! :) I have you linked in my sidebar hun!
    Big Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  21. Heading over to add it to my blog now. http://scrappyartcrafters.blogspot.com
    Thanks for the chance at some goodies.

    AntwortenLöschen
  22. This is going to be so fun! I added you to my blog. I am keeping my fingers crossed!
    hugs,
    Gini

    AntwortenLöschen
  23. I aded a banner. But where is mr. Linky?

    AntwortenLöschen
  24. Eine schöne Idee, ich bin gespannt was uns Jaqui wieder alles schönes zeigt....

    Ich schicke dir ganz liebe Grüße....
    Samstag ist es endlich soweit *freu* bin schon ganz aufgeregt.

    *knuddels* Sonja xx

    AntwortenLöschen
  25. Wowwwww, thank you or the change to win. It's amazing!!!!

    Hugs,
    Ellenxxx

    AntwortenLöschen
  26. Thanks for the chance!!
    I added you on my blog!

    AntwortenLöschen
  27. Wow, how fab, thank you, off to post a link on my blog to this wonderful candy x

    AntwortenLöschen
  28. I'm sorry that I linked twice on mister linky at this post but my computer did a little jump when I was suposed to link at the post above.

    AntwortenLöschen
  29. Was für eine schöne Idee. Werde auch gleich mal einen Link setzen.

    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  30. So eine nette Idee!
    Da probier doch glatt auch mal mein Glück.
    lg
    Tamara

    AntwortenLöschen
  31. Eine tolle Idee! Hab dich gleich mal verlinkt und wünsche dir jede Menge Besucher!
    Vielen Dank für die Chance
    lg Line

    AntwortenLöschen
  32. Hallöchen ich bin eigentlich durch Zufall auf deine Seite, und ich find die Idee voll klasse...ich versuch mal mein Glück..hab bis jetzt noch nie was gewonnen, wer weiss vielleicht wirds hier was...lG und schöne Adventzeit, liebe Grüsse NANA

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...