Donnerstag, 5. November 2009

Winter Stamp Kit individual stamps NOW available

I am back for my second post today. I wanted to let you know that the individual stamps of the Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kit are now available to order. As a special surprise we also have 3 images which have NOT been included in the stamp kit. Do you know which they are? :)

Heute habe ich gleich 2 Beiträge für euch :) Und zwar wollt eich euch nur schnell mitteilen, dass die Stempel des Whiff of Joy / Elisabeth Bell Winter Stamp Kits ab sofort einzeln erhältlich sind. Und als besondere Überraschung haben wir 3 neue Motive, die NICHT im Stempel Kit enthalten waren. Kommt ihr drauf welche es sind? :)









Kommentare:

  1. omg i have wanted the book one forever off to order now if i can twist my husbands arm luckily it is my birthday in 2 weeks time!

    AntwortenLöschen
  2. These are all beautiful! I haven't received my winter kit yet so it was exciting to see these! Can't wait for mine to get here!

    AntwortenLöschen
  3. The last 3 is not in the kit I do love the ones I recieved but OMG I do love the one with the book.
    Christine x

    AntwortenLöschen
  4. Oh they are very pretty, love them! Kim

    AntwortenLöschen
  5. These are gorgeous Katharina. I've just had an order from WOJ but it looks like I may have to put another in lol!! The candle, willow reading & willow writing recipes are not in the kit. I'm loving the candle I have a few orders for cards that this image would fit perfectly.
    Well done on another great collection.
    hugs
    Sharon x

    AntwortenLöschen
  6. Well, I know too! They are amazing Katharina! I LOVE my WOJ stamps. They are the sweetest!
    Hugs Jeanette :)

    AntwortenLöschen
  7. they are fabulous Katharina, just had to order a few! hugs Debx

    AntwortenLöschen
  8. Hallo,
    ich finde leider die Schneeflocken nicht :-( die hätte ich gerne gehabt mit der Kerze zusammen...

    Aber ansonsten sehr schöne Motive....

    LG.-DAnie

    AntwortenLöschen
  9. sorry forgot to say the last 3 aren't in the kit, but my wonderful husband has just ordered me £50 worth of stamps from you - happy bunny here!

    AntwortenLöschen
  10. @Daniela1975
    Die kleinen Schneeflocken sind leider ausverkauft aber die grösseren gibts noch.
    http://www.shop.whiffofjoy.com/product_info.php?info=p173_7-gro-e-silberne-Schneeflocken-25x21mm.html

    AntwortenLöschen
  11. Ooooooh!!! All set is beautiful. Soooo sad the last 3 are not in the kit! It means i have to come back to WoJ shop. lol

    AntwortenLöschen
  12. Die 3 neuen Stempel sind suuuperschön, aber leider muß ich jetzt noch ein paar Wochen warten, bevor ich die bestellen darf, sonst krieg ich Mecker vom Mann *lach* (er hält es durchaus nicht für verschmerzbar für meine Stempel mal ein paar Tage nur Nudeln zu essen *gg*)

    AntwortenLöschen
  13. У нас к сожалению на Украинек нет в продаже таких замечательных штампиков, а жаль у меня фигура такая же как у девушки на штампике.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...