Sonntag, 29. November 2009

Wishing You & Yours…

ChristmasWishes

Just a quick post from me today, because I need to get my Video Tutorial for the Whiff of Joy Tutorials Blog ready :)
I coloured cute
Lizzie with Twinkling H2Os again. The christmas bauble is a Stampin’ Up punch, the text a rub On. Papers are from My Mind’s Eye.
I hope you had a lovely first sunday in advent. We lit the first candle of our advent wreath in the morning and sang some christmas carols – the kids had a blast :)

ChristmasWishes1

Heute nur ein kurzer Beitrag von mir, da ich mein Videotutorial für den Whiff of Joy Tutorials Blog noch fertig bekommen muss :)

Ich habe die süße Lizzie wieder mit Twinkling H2Os coloriert. Die Christbaumkugel ist ein Stanzer von Stampin’ Up. Der Text ist ein RubOn auch von SU. Alle Papiere sind von My Mind’s Eye.

Ich hoffe ihr hattet einen schönen ersten Adventsonntag. Wir haben die erste Kerze des Adventkranzes angezündet und schon Weihnachtslieder geübt, was die Kinder richtig toll fanden :)


  • Stamps: Whiff of Joy Lizzie by Elisabeth Bell
  • Ink: StazOn jet black
  • Paper: SU cardstock Bashful Blue, My Mind’s Eye
  • Accessories: SU punch, eyelet and Rubon; Fiskars snowflakes border punch, Sticklets, lace, snowflake and crystal from stash, Spellbinders Nestabilities Labels die
  • coloured with Twinkling H2os

Kommentare:

  1. Lovely card, beautiful accessories and colors.

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Katharina love the colours
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  3. Oh wow,eine ganz bezaubernte Karte ist das!
    Wunderschöne Farben und Gestalltung!

    LG Manu! ;-)

    AntwortenLöschen
  4. What a gorgeous card Katharina! I love the colour of her hat and the ribbon is gorgeous! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  5. Lovely car hun and the ribbon is delish loving the stamp how can you not;0)

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen
  6. This is just adorable!! I love the soft colors that you have used and that ribbon is just yummy! Love the ornament embellishment as well!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  7. Oh she is adorable, wonderful card.
    luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  8. This is stunning, love the colours you have used. Your image is coloured beautifully as always. Love it.

    AntwortenLöschen
  9. Wonderful card. I do like your use of the H2O's for colouring.
    Marion

    AntwortenLöschen
  10. wow.. liebe Katharina was fuer eine tolle karte.
    die farben sind wirklich ganz zauberhaft und toll coloriert
    ciao
    Claudi

    AntwortenLöschen
  11. Wow this is such a beautiful card.. I LOVE the image and your coloring is wonderful.. HUGS

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...