Donnerstag, 10. Dezember 2009

New Whiff of Joy DT member – Claudia Rosa

Claudia

“Hello, my name is Claudia Rosa from Pretty Pressings, I am 41 year old native German. Since 2003, I have been living with my husband Paulo and my 2 sons Lucas 6 and Niklas 3 in Michigan USA.

I started to stamp for a short period in 2006 with some flower stamps I had found at a local Hobby Expo. It wasn't until the winter of 2007 when trading some of my flower images, I got these "cute" images. I fell in love with this style, especially since those stamps gave me so many options to explore my own creativity and coloring skills. This was around the same time where I met the lovely Katharina on a German stamp board called Bastelelfe. We've know each other for a long time now :-)
I was so excited when Kathrina asked me earlier this week if I would join the WOJ team. I could not believe my luck. Besides the high quality of WOJ stamps, the images are just darling and make lovely cards for any occasion or person.

Thank you Katharina and the entire team for your warm welcome to Whiff Of Joy.
I would like to invite you to visit my
blog Pretty Pressings to discover my cards and gift ideas at
http://www.rosaswelt.blogspot.com

Claudia

“Hallo, mein Name ist Claudia Rosa von Pretty Pressings. Ich bin 41 Jahre alt und gebürtige Deutsche. Seit 2003 lebe ich mit meinem Mann Paulo und meinen 2 Söhnen Lucas (6) und Niklas (3) in Michigan (USA).

Ich habe 2006 mit dem Stempeln angefangen, nachdem ich ein paar Blumenstempel auf einer hiesigen Hobby Messe erstanden hatte. Als ich im Winter 2007 dann ein paar meiner Blumenmotive mit anderen Stemplern getauscht habe, kamen mir niedliche Motive in die Hände. Ich war sofort verliebt in diesen Stil, vor allem da mir die niedlichen Motive so viele Möglichkeiten bieten meine eigene Kreativität weiter zu entwickeln. Zu etwa der selben Zeit traf ich Katharina auf einem deutschen Stempelforum (Bastelelfe). Wir kennen uns nun schon seit einer langen Zeit :-)

Ich war sehr aufgeregt als Katharina mich fragte ob ich mit ins WoJ DT einsteigen möchte und konnte mein Glück nicht fassen. Neben der hohen Qualität der Whiff of Joy Stempel, sind auch die Motive absolut entzückend und es gibt für jeden Anlass etwas.

Danke Katharina und dem gesamten Whiff of Joy Team für die herzliche Aufnahme in eurer Mitte.
Ich würde euch alle gerne einladen meinen
Blog Pretty Pressings zu besuchen um euch von meinen Karten und Geschenksideen inspirieren zu lassen: www.rosaswelt.blogspot.com
------------------------------------

Thank you so much Claudia for joining us at Whiff of Joy. I am a huge admirer of your work and your creative ideas since I first met you and I am more than grateful that you accepted my plea.
Lots of hugs

Ich danke dir sehr Claudia, dass du zu Whiff of Joy stößt! Ich bin schon immer ein riesiger Bewunderer deiner Arbeit und deiner kreativen Ideen. Ich bin mehr als dankbar, dass du meine Einladung akzeptiert hast!
Viele Grüße

Kommentare:

  1. Liebe Katharina

    Ich habe Claudia bereits gratuliert aber das möchte ich auch Dir! Ohhhhh, wer würde schon nicht zusagen, im WOJ-DT sein zu wollen??!!! Da würde jede platzen vor Stolz! ;-) Ich finde, dass Du eine super Wahl getroffen hast.

    Viele liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations, I see why Katharina loves your work. Beautiful card.
    Hugs
    Tanya

    AntwortenLöschen
  3. Oh, I adore Claudia's work. SHe has crazy talent! Congrats Claudia!!

    AntwortenLöschen
  4. Absolute stunning card!!!I sooo love Claudias beautiful work!!!TFS:)xxx

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations Claudia, very well deserved. This card is fabulous and I just love that image.
    Marion

    AntwortenLöschen
  6. So pleased to see Claudia has joined the WOJ team = cant think of a better combination than Claudia and WOJ stamps.
    Beccy x

    AntwortenLöschen
  7. Woohoo i'm a huge admirer of Claudia's work, her attention to detail is fabulous. She will be a huge asset to WoJ.

    AntwortenLöschen
  8. beautiful card..so elegant and rich..

    AntwortenLöschen
  9. Whoohoo Congratulations Claudia ;-)

    Your work is so awesome!

    Janneke X

    AntwortenLöschen
  10. Hallo liebe Katharina,
    ich danke dir fuer dein Vertrauen und natuerlich deine lieben Worte.
    Ich bin immer noch total aufgeregt und im 7. Himmel.

    Thanks to everybody who left me here also such lovely warm and welcomming words.
    Love
    Claudia

    AntwortenLöschen
  11. CONGRATS Claudia! I am a HUGE fan of your work hun!!! I am so excited to see you work your magic with the WOJ stamps! Katharina have added an amazing girl to your DT!
    Big Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...