Samstag, 26. Dezember 2009

No Peeking

Weestocking_Bagtopper

I hope you spend a lovely christmas with your family and friends!
My parents in law celebrated together with us at our house, which was a wonderful event. The kids had a blast and my PiLs were happy to be with us :)

Today I have a small chocolate gift to show you. I decorated the bagtopper with Whiff of Joy’s Wee with christmas stocking stamp, which I coloured with Twinkling H2Os.

  • Face: Almond Beige, Poppy Red (Cheeks)
  • Hat & Stocking: Pink Cloud, Poppy Red, Black Orchid
  • Stocking: Summer Breeze, Moss Green, Forest Green
  • Shirt: Blue Ice, Ocean Wave

  • I use white vellum to punch the snowflakes with a SU punch, the beautiful iced flowers were a present from my friend Claudia. The die cuts are from My Mind’s Eye, I distressed all the edges.

    Enjoy the weekend!


    Weestocking_Bagtopper2 Ich hoffe ihr hattet schöne Weihnachtstage. Bei uns war es sehr geruhsam. Meine Schwiegereltern haben den heiligen Abend bei uns verbracht, worüber wir uns sehr gefreut haben.

    Heute zeige ich euch ein kleines Schokoladengeschenk. Den Bagtopper habe ich mit Whiff of Joy’s Wee mit Weihnachtsstrumpf dekoriert.
    Coloriert habe ich ihn mit Twinkling H2Os


  • Gesicht: Almond Beige, Poppy Red (Cheeks)
  • Hut & Strumpf: Pink Cloud, Poppy Red, Black Orchid
  • Strumpf: Summer Breeze, Moss Green, Forest Green
  • T-Shirt: Blue Ice, Ocean Wave

  • Für die Schneeflocken habe ich meinen neuen SU Stanzer und weisses Transparentpapier benutzt. Die wunderschönen, verschneiten Blumen sind ein Geschenk meiner Freundin Claudia. Die Stanzteile sind von My Mind’s Eye, die ich rundherum noch mit einem braunen Stempelkissen gewischt habe.

    Habt ein schönes Wochenende!!



    Kommentare:

    1. Hallo Katharina!

      Das ist ein wunderschönes Schokoladengeschenk.

      Ich bin total hin und weg von deiner Gestaltung. Du hast alles so liebvoll und harmonisch aufeinanderabgestimmt. Einfach traumhaftschön.

      Ich finde die Coloration mit den Twinkling H2Os total schön und sehr interessant. Ich glaube, damit muß ich mich auch mal auseinandersetzten und mir mal welche zulegen.

      Ich wünsche dir noch einen schönen 2.Weihnachtstag, einen lieben Gruß von Andrea

      AntwortenLöschen
    2. ich bewundere ja immer wieder deine coloration mit den Twinklinks, ich bekomme das nicht hin....
      Der Bagtopper ist richtig klasse geworden.

      Lieben Gruß und einen schönen 2. Weihnachtstag

      *knuddels* Sonja xx

      AntwortenLöschen
    3. Merry Christmas Katharina!
      What a wonderful candy-gift you made, beautiful decorated top, and love the Wee images!!! ♥♥♥
      No-one color with H20 as you do!!

      Hugs,
      Jorunn

      AntwortenLöschen
    4. Happy christmas, sounds like it was a good one with al the family. Fabulous creation and thank you for listing H2O you have used.

      AntwortenLöschen
    5. Merry christmas Katharina...hope you all had a wonderful day yesterday together....just wishing you a very happy healthy 2010! bx

      AntwortenLöschen
    6. Hi Katharina~~ Christmas Blessings and Happy Healthy New Year. Your christmas treat bag is gorgeous!! Love your detail and coloring and WOW those snowflakes~~SO BEAUTIFUL!!!
      Mary Lou

      AntwortenLöschen
    7. Opulently I acquiesce in but I contemplate the list inform should have more info then it has.

      AntwortenLöschen
    8. Lovely Katharina! A merry christmas and a Happy new year to you!

      AntwortenLöschen
    9. Oh that is sooooooo cute!!I just loveeeeeeeeeee wee!! he is sooooo cute and as ever you have coloured him soooooo beautifully! :0)

      AntwortenLöschen
    10. Amiable fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

      AntwortenLöschen
    11. I will not concur on it. I assume warm-hearted post. Especially the title-deed attracted me to read the sound story.

      AntwortenLöschen

    Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

    Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
    Bitte habt Nachsicht mit mir :)
    Liebe Grüsse
    Katharina

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

    I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
    Please bear with me!
    Hugs
    Katharina

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...