Sonntag, 20. Dezember 2009

Whiff of Joy Advent Calendar – Window 20

I am sorry for my late post today. I totally forgot about it…LOL
We had the family around our house yesterday and it got quite late.

Whiff of Joy’s most successful stamp of 2009 was Willow with Hot Chocolate illustrated by Elisabeth Bell. I created the below card month’s ago, but I still like the feeling of it :)

Today you have the chance to win 3 different stamps from Whiff of Joy used on the below card. Willow with Hot Chocolate, Melinda’s Books and General Sayings sentiment collection.


Kalender20

To be in the draw for the stamps just leave your name and link on my Mr. Linky below. If you don’t have a blog, just link back to my blog, this way you can also enter.
The winner of yesterday’s candy is number 121 Domna from Scra-Domna . Please email me your adress so I can ship your prize.

Have a lovely 4th advent sunday everyone!


Kommentare:

  1. Brilliant card, thanks for the chance of winning some stamps!

    AntwortenLöschen
  2. Fabulous card - love this stamp - well all Whiff of Joy actually.

    ann xxx

    AntwortenLöschen
  3. Wonderful card. Such great colours. Love this stamp.
    Marion

    AntwortenLöschen
  4. love this card too....
    it snowed here those last days.... this card makes me wanna stay home and drink a hot chocolate!

    AntwortenLöschen
  5. Simply stunning creation. Love the feel to this card. Thanks again for your generousity and this fabulous advent. Have a super day.

    AntwortenLöschen
  6. Oh I love these stamps!!! Your Advent calender is such a great idea...ähm...eigentlich könnte ich ja auch auf deutsch schreiben ;) LOL
    Danke für die tolle Chance bei deinen Adventkalender jeden tag etwas zu gewinnen! LG
    Martina

    AntwortenLöschen
  7. oh Katharina,
    heute hoffe ich ganz ganz fest diesen Stempel zu gewinnen...nein das ganze Set *lol
    Herzlichen Dank für deine Großzügigkeit jeden Tag ((KF))
    ich liebe es die tollen Werke von Euch zu bestaunen, da habe ich noch einen weiten Weg vor mir ;o(
    Schade das der Kalender bald rum ist, aber schauen komme ich dann immer wieder *versprochen
    LG aus Hessen
    hellerlittle

    AntwortenLöschen
  8. So lovely and wintery, Katharina.......thank you for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card and yes i agree she is a fab stamp,Thanx for the chance of giving her a home.
    Trish (-:

    AntwortenLöschen
  10. Oh, welch wunderschöne Karte, ich bin hin und weg.Welch wunderschöne Farben und welch traumhaftschöne Gestaltung.

    Leider habe ich erst jetzt den wundervollen Adventkalneder entdeckt.

    Eine ganz tolle Idee.

    Ich wünsche einen schönen 4.Advent,einen lieben Gruß Andrea

    AntwortenLöschen
  11. Oh I just love this card - it would be perfect for this book loving chocaholic!! ;-)

    AntwortenLöschen
  12. One of the cutest stamps! Thanks so much for a chance to win!

    AntwortenLöschen
  13. What a great advent this has been. Thanks for the chances to win.

    AntwortenLöschen
  14. Yapppee! I won! Katharina,thanks a lot! It's my first WOJ stamp! Huraaaaa!!

    AntwortenLöschen
  15. I Have always wanted this stamp. So maybe now is my lucky day. Thanks for the chance to win and for al the lovely ideas over the last 20 days

    AntwortenLöschen
  16. That is one beautiful image...your card is gorgeous as always!!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...