Donnerstag, 24. Dezember 2009

Whiff of Joy Advent Calendar – Window 24


Today we are opening the last window of my Advent Calendar 2009. I hope you had as much fun as I had during the past weeks. I would like to take the chance and thank you, my blog readers, for all the lovely comments and for the time you take to visit my blog. Time is one of the most valuable goods we have, so I appreciate it very much!

Today’s window opens upon the first Whiff of Joy release of the new year 2010 (at the start of January). It is a charming collection called “Happy Mail” illustrated by Alison Acton. One lucky person will get the whole set of stamps (8 different designs) before everybody else.
Charlotte_HappyMail
Heute öffnen wir das letzte Fenster meines Advent Kalenders 2009. Ich hoffe ihr hattet genauso viel Spaß wie ich in den letzten Wochen (auch wenn der Kalender nur auf Englisch geschrieben war, was aus zeittechnischen Gründen nicht anders möglich gewesen ist :) .
Ich möchte die Gelegenheit nutzen und all meinen Blog Lesern für die lieben Kommentare des letzten Jahres danken und auch für die Zeit, die ihr aufwendet um meinen Blog zu besuchen. Zeit ist eines unserer kostbarsten Güter, deswegen weiss ich es sehr zu schätzen.

Das heutige Fenster öffnet sich über der ersten Neuerscheinung von Whiff of Joy im neuen Jahr (Anfang Jänner). Es ist eine sehr charmante Kollektion mit dem Namen “Happy Mail”, illustriert von Alison Acton. Eine glückliche Gewinnerin wird das gesamte Set (8 Stempel) schon vor allen Anderen erhalten.

To be in the draw for this candy just leave your name and link on my Mr. Linky below. If you don’t have a blog, just link back to my blog, this way you can also enter. This candy stays open until January 1st 2010!
The winner of yesterday’s give away is number 94 AndreaM. von
Andreas Inspirations. Please email me your adress so I can ship your prize.

Merry christmas everyone!!
Fröhliche Weihnachten!


Kommentare:

  1. Hallo liebe Katharina!

    Ich möchte dir für diesen wundervollen Adventkalender danken, da durfte man sich noch mal wie ein Kind fühlen. Schade, dass ich ihn erst so spät entdeckt habe.

    Auch möchte ich dir ein ganz dickes Lob für deinen wundervollen Blog aussprechen, hier gibt es soviele wunderschöne Werke zu bestaunen, hier kann man sich insperieren lassen, einfach toll.

    Ich wünsche dir und deiner Familie ein gesegnetes Weihnachtfest, erholsame und streßfreie Feiertage im Kreise deiner Lieben.

    Sei ganz lieb gegrüßt von deiner Andrea

    AntwortenLöschen
  2. wish all of you a very merry Christmas and a creative happy new year :)

    Hugs, Lena

    AntwortenLöschen
  3. Auch ich möchte dir für den tollen Kalender denken... eine schöne Idee.
    Jetzt bin ich schon ganz gespannt auf die neue Kollektion im Januar.

    Ich wünsche dir und deiner Familie ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest.

    LG Doreen

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Katharina,

    ich wünsche Dir, Deiner Familie und dem gesamten WoJ-Team ein wundervolles Weihnachtsfest und einen tollen Start ins Jahr 2010.
    Viele neue Ideen wünsche ich euch dafür, aber vor allem Gesundheit!

    Ganz liebe Grüße aus Sachsen (Oberlausitz) von Simone aka Zaubi

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Katharina,

    auch ich möchte "danke" sagen für den tollen Kalender. Ich bin schon ganz gespannt auf die neuen Stempel :)

    Ich wünsche dir und deiner Familie ein wundervolles Weihnachtsfest!

    Liebe Grüße,

    Tanja

    AntwortenLöschen
  6. Wishing "You and Yours a wonderful Festive Season.

    AntwortenLöschen
  7. Hallo Liebe Katharina!
    Vielen dank für den absolut tollen Adventskalender dieses Jahr. Und die Chance so viele süße Stempelchen zu gewinnen!!!

    Ich freue mich schon auf die neue Collektion und bin sehr gespannt!

    Ich wünsche dir und deiner Familie und natürlich auch deinem tollen DT fröhliche und besinnliche Weihnachten! Habt alle einen wunderschönen Tag!!!

    Und mach auch im neuen Jahr 2010 so klasse weiter!

    Ganz Liebe Grüße
    Diana

    AntwortenLöschen
  8. Wishing you a very Merry Christmas & Happy New Year..
    hugs
    Michelle Xx

    AntwortenLöschen
  9. Liebe Katharina!

    Vielen Dank für den tollen Adventskalender!

    Ich schaue immer wieder gerne auf Deinem Blog vorbei und freue mich schon auf die neuen Sachen die da noch kommen :)

    Dir und Deiner Familie wünsche ich ein frohes und besinnliches Weihnachtsfest und einen guten Rutsch ins neue Jahr!

    Liebe Grüße!

    Marion

    AntwortenLöschen
  10. Wishing you a Merry Christmas and a Happy New Year. New release will be as fabulous as all the others.
    Marion

    AntwortenLöschen
  11. Wow looking fabulous
    Have a fantastic Christmas and New Year

    AntwortenLöschen
  12. Wishing you a Merry Christmas and a Happy New Year!

    Hugs,
    Hanne

    AntwortenLöschen
  13. Wow, thanks for the chance to win that kit, always love Allison's work...
    I wish you a very merry Xmas.

    Hugs
    Xxx

    AntwortenLöschen
  14. What a fantastic last prize!
    Thank you for the giveaway, it's been fun :)!!! The creations have been amazing!

    AntwortenLöschen
  15. Fabulous prize.
    Happy Christamas to everyone x

    AntwortenLöschen
  16. Fantastic prize !Im keeping my fingers crossed !

    Kate x

    AntwortenLöschen
  17. Thanks so much for the inspiration and your generosity through the year.

    Merry Christmas.

    Lynne.x

    AntwortenLöschen
  18. Merry Christmas to you and your family.
    Thank you for the wonderful advent time.

    AntwortenLöschen
  19. Hi Katharina,

    merry chtristmas to you and your family!

    Thanks for the chance to win the new release. I'm very curious how it will look like.

    Hugs,
    Jolita

    AntwortenLöschen
  20. have a wonderful christmas Katharina!
    2010 will start greatly, I'm impatient to discover those new stamps!
    have a wonderful night everybody!

    AntwortenLöschen
  21. ich wünsche dir und deiner Familie auch Frohe Weihnachten.Und vielen Dank für den tollen Adventskalender.Das heutige Türchen ist ja ein richtiger Leckerbissen.Da versuche ich doch nochmal mein Glück.
    Danke
    Gruß Conny

    AntwortenLöschen
  22. Happy Christmas Katharina to you and your family.

    Cazzy x

    AntwortenLöschen
  23. liebe katharina ich wünsche dir und deinen lieben ein frohes weihnachtsfest und einen guten rutsch ins jahr 2010.
    drück dich ganz lieb
    tina46

    AntwortenLöschen
  24. Merry Christmas and Happy New Year to you and yours. Thank you for the chance to win your new release. I know it will be as beautiful as the other have been.

    AntwortenLöschen
  25. i have had a wonderful time... thanks loads and i love your stamps...
    Merry christmas Katharina...!!!
    kaz_za

    AntwortenLöschen
  26. what a nice advent calendar, thank you for that.

    I wish you a merry Christmas and a good and creative 2010.

    Greetings Agnes.

    AntwortenLöschen
  27. Can't wait to see the new release, I am sure they will be gorgeous as usual.
    Wishing you and your family a very Happy Christmas and a prosperous and healthy New Year. Debs xx

    AntwortenLöschen
  28. Hi Katharina~~ thank you for all your generosity!! It is an honor that you share and inspire us!!!
    Blessings
    Mary Lou

    AntwortenLöschen
  29. Merry Christmas, Katharina!
    Hugs, Alina

    AntwortenLöschen
  30. Wow, can't wait to see the new collection!

    Have a very Merry Christmas, and a happy and healthy New Year!! :)

    AntwortenLöschen
  31. Katharina I am wishing you and your family a VERY Merry Christmas hun! May the new year bring you joy, health, happiness, and continued success for your business. Thank you so very much for the chance to win some amazing presents over these past few days! You truly are an amazing, kind and giving person! I hope one day in my future to come across the pond to meet you in person! :)
    Big Hugs~ Kim
    PS - I can't wait for the new set to be released! :)

    AntwortenLöschen
  32. Oh I can't wait to see the new line!!

    AntwortenLöschen
  33. To everyone at Whiff of Joy a very Merry Christmas! It has been a true joy following along with all of you with these fabulous little stamps.

    AntwortenLöschen
  34. Merry Christmas and Happy New Year! These stamps look so cute. Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  35. Thank you very Much Katharina for all the lovely stamps we could win.
    I wish you, your family and all the bloggers A Very Merry Xmas and a Creative Happy New Year.

    AntwortenLöschen
  36. Gorgeous prize! I hope I'm lucky :))

    Happy holidays!

    AntwortenLöschen
  37. Wow, I love the theme of the new collection, I can't wait to see them all!!! What an amazing prize.

    Wishing you a very merry Christmas and a happy and healthy 2010!

    AntwortenLöschen
  38. Merry Christmas, I have enjoyed the advent cards every day. I am so excited to see the new stamps for 2010!

    AntwortenLöschen
  39. Merry Christmas to you and your family!

    AntwortenLöschen
  40. ohhh my goodness, she is adorable, I can't wait to see the rest of them!!! =)
    Thank you for all the fun of the Advent.
    Merry Christmas to all of you at WOJ.
    Hugs
    Lynda

    AntwortenLöschen
  41. Oh wow,dass letzte Türchen ist ja der echte Wahnsinn!
    Dann möchte ich doch auch das letzte mal mein Glück versuchen!

    Frohe Weihnachten und alles Liebe und Gute! ;-)

    LG Manu!

    AntwortenLöschen
  42. Liebe Katharina,

    ich hoffe, Ihr hattet einen schönen Heilig Abend. Ich bin schon sehr gespannt auf die neue Kollektion. Auch wenn ich sehr selten einen Kommentar hinterlasse, so gehe ich doch jeden Tag auf Deinen Blog :-)).

    Liebe Grüße von Litta

    AntwortenLöschen
  43. Wishing you a very Merry Christmas and a Happy New Year. Thank you for all of yours and the Design Team's inspiration this past year. I look forward to the coming year and the wonderful stamps I know you will have.

    All my best,
    Karen S

    AntwortenLöschen
  44. Wishing you a very Merry Christmas. Can't wait to see what's coming in the new Year.
    God bless

    AntwortenLöschen
  45. Merry Christmas - your stamps and your blog brighten my days! thanks for the Joy!!- Kathy

    AntwortenLöschen
  46. AMerry Christmas to you and your family. Thank you for a wonderful year of inspiration.

    AntwortenLöschen
  47. Merry Christmas to you and your family, Katharina.
    Very best wishes for the coming year.

    x

    AntwortenLöschen
  48. Dank je wel voor alle leuke prijzen die je beschikbaar hebt gesteld. Het was iedere keer weer fantastisch om te zien welke kaart er werd uitgekozen om ons van te laten genieten.
    Heel fijne kerstdagen en een heel gelukkig nieuwjaar.

    AntwortenLöschen
  49. Can't wait to see this new set!!!
    Thanks for a chance at this wonderful prize!!!

    AntwortenLöschen
  50. What a great prize! Thank you so much for the opportunity!

    AntwortenLöschen
  51. Liebe Katharina!

    Ich bin leider heute erst auf diesen schönen Blog gestoßen und finde die Idee mit dem Adventskalender superschön. Mach weiter so!

    Ich wünsche Dir frohe Rest-Weihnachten und einen guten Rutsch ins Jahr 2010!

    LG Katja

    AntwortenLöschen
  52. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia the post on http://kreattiva.blogspot.com/
    Hugs, rosa

    AntwortenLöschen
  53. Oooooooh so very exciting!! I have linked a pic on the r/h side of my blog to share with all my friends. Good luck all and happy new year!!

    AntwortenLöschen
  54. I hope you had a wonderful Christmas with lots of presents. Wishing you all a Happy New Year with lots of crafting moments!
    Hugs, Yolanda

    AntwortenLöschen
  55. I hope you and yours had a wonderful holiday season. I so enjoyed the Whiff of Joy Advent Calender that you did for us. I just can't get enough of Whiff of Joy....just love it all. Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  56. I hope that the New Year brings you Joy, Peace, Health and Prosperity :o)

    hugs
    wynneth
    x

    AntwortenLöschen
  57. Hi Katharina I hope you have had a fantastic christmas!! and also hope you have a wonderful new year too! and all the best for 2010!

    sooooo love your blog and would love a chance to win,
    hugs Samantha :0)

    AntwortenLöschen
  58. Merry Christmas and a Happy new Year!
    Hugs, Nellie.

    AntwortenLöschen
  59. Can't wait to see the new release! they will be so fun!
    thanks for the chance to win some!
    Best Wishes for the new year!
    Judy
    SCS~jaydekay

    AntwortenLöschen
  60. Hi Katharina, I hope you have had a lovely Christmas together with your loved ones!

    Can't wait to see more of this new release, this one looks great.

    Warmest regards, Renata

    AntwortenLöschen
  61. Wow looking fabulous
    Have a fantastic Christmas and New Year

    AntwortenLöschen
  62. Hello!
    Wish all of you a happy new year.

    Hugs, Dorte

    AntwortenLöschen
  63. Habe das Candy auf meinem Blog verlinkt. Ein frohes neues Jahr

    LG Heiek

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...