Dienstag, 12. Januar 2010

Fall Charlotte goes Spring

Happy tuesday everbody!! Isn’t the snow wonderful?? It snowed all night yesterday and we spent all day outside to do some sledging and snowman building. The snow is so wonderful for the kids :)

I am happy to be able to let you know that all Twinklings H2Os, that Whiff of Joy, is offering are back in stock :) I wrote all colours that I used for my colouration down below, so that you get a better feeling of them.

Einen schönen Dienstag Abend wünsche ich euch! Ist der Schnee nicht großartig?? Gestern Nacht hat es stundenlang geschneit, deswegen konnten wir heute einen tollen Neuschnee genießen, Schlitten fahren und Schneemann bauen. Für Kinder ist der Schnee richtig toll!

Ich habe ausserdem eine gute Nachricht. Alle Twinklings H2Os, die Whiff of Joy im Sortiment hat, sind wieder an Lager :) Ich habe alle Farben, die ich für das folgende Motiv verwendet habe weiter unten angeführt, damit ihr ein Gefühl für diese toll schimmernden Aquarellfarben bekommt.

FallCharlotte1I love this Fall Charlotte and wanted to use her for a spring card. So I covered all the leaves with adhesive tape to stamp her without them. Simply use your ink over the stamp and remove the adhesive tape before stamping. So the covered area won’t show.

Ich liebe die herbstliche Charlotte im Blätterregen und wollte sie für eine frühlingshafte Karte verwenden. Zu diesem Zweck habe ich alle Blätter mit Klebeband abgedeckt. Danach drückt man den Stempel wie gewohnt auf das Stempelkissen und entfernt das Klebeband bevor man stempelt. Somit ist der abgedeckte Bereich nicht sichtbar.

FallCharlotte2 The chipboard butterfly is from Tattered Angels. It is lovely textured. I used my brown inkpad to distress ist and Tattered Angels Glimmer Mist “Old Lace” to add some sparkle.

Der Schmetterling ist von Tattered Angels und ist mit einem wunderschönen Muster versehen. Ich habe ihn mit meinem braunen Stempelkissen distressed und etwas Glimmer Mist von Tattered Angels verwendet um ein bisschen Glitzer hinzuzufügen.

FallCharlotteThanks for stopping by, enjoy the evening!
Danke für euren Besuch, habt einen schönen Abend!

  • Stamps: Whiff of Joy Fall Charlotte
  • paper: Stampin’ Up kraft & blue bayou cardstock, Making Memories
  • accessories: ribbon and halfpearls from stash, button from buttons galore, scrappers floss, Spellbinders Labels Nestability die, Fiskars border punch, Tattered Angels chipboard butterfly, Tattered Angels Glimmer Mist
  • coloured with Twinkling H2Os

Kommentare:

  1. Die Karte ist wieder wunderschön geworden und die Coloration *wow*
    Ich liebe die twinklings auch und bin froh,das du sie jetzt auch führst.Ich brauch nämlich noch einige Farben.*lach*
    LG
    Sandy

    AntwortenLöschen
  2. What a lovely card.. and how talented are you with those twinklings.. I love them to.. thanks for being an inspiration..

    AntwortenLöschen
  3. Oh I love this, what a sweet card! Love the colours and the gorgeous butterfly....and thanks for sharing that info, I never thought of doing it like that LOL it took me ages to ink around the bits I didn't want with my Henry with mug card LOL!!! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschön Katharina! Ich muss meine Twinklings auch mal wieder aus der Versenkung holen.
    LG Andrea

    AntwortenLöschen
  5. This is really gorgeous love the colours on this one too hugs Pops x

    AntwortenLöschen
  6. Ooohhh Katharina, wieder eine sooo schöne Karte! Herzlichen Dank auch für das tolle Video - ich habe meine Twinklings jetzt auch rausgeräumt. Zum Glück können diese Farben auch nach 10 Jahren nicht eintrocknen. Vielleicht bekomme ich ja jetzt auch mal eine schöne Coleration hin, aber bestimmt nich in 7 Minuten :). LG von Tini

    AntwortenLöschen
  7. This stamp is beautiful and so useful!!

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful stamp. I meant to put her with my last order but totally forget.. guess it's an excuse to put in another order! ;)

    AntwortenLöschen
  9. Oh Katharina!!!! She is beautiful!
    Such a stunning image!!! Love your coloring as always!!

    AntwortenLöschen
  10. This is such a lovely card. Your colouring is so good. Would you please tell us what grm. watercolour paper you are using. I am having a battle getting some here. Most of it is very heavy, Warm wishes

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card! I love how you colored the image and I am really excited about learning that technique for covering up the parts of the stamp you don't want. Thank you! The butterfly is absolutely beautiful too!
    Hugs,
    Shannon

    AntwortenLöschen
  12. This is really gorgeous Katharina!
    xx
    Zuila

    AntwortenLöschen
  13. Just stunning my friend! Hope that 2010 has started well for you. Kram - Anki

    AntwortenLöschen
  14. What a beautiful card Katharina,i love your image and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  15. Fabulous card Katharina. Like the tip using tape on the stamp before inking.
    Marion

    AntwortenLöschen
  16. deine karte ist wunderschoene liebe katharina
    ich sende dir liebe gruesse
    xoxo BA

    AntwortenLöschen
  17. Die Karte sowie die Coloration sind wirklich bezaubernd. Danke auch für den Tip mit dem Tesa. Auf die einfachsten Dinge kommt man oft nicht *gg*

    AntwortenLöschen
  18. This is so pretty Katharina!! I love that image with that die ~ looks like they were made for each other!!! Love the tape idea as well ~ i usually stamp it all then wipe off what I don't want but it sometimes leaves a faint print so this would work so much better!!! Love the softer colors as well!
    :)kathy

    AntwortenLöschen
  19. She is very lovely! Great job.
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  20. I love your blog. Yet another wonderful card.

    AntwortenLöschen
  21. So sweet card! Thank you for the great tip how to cover some parts of a stamp.

    AntwortenLöschen
  22. Thank you for the great tip! I like to use the seasonal images all year long and this looks just as beautiful without the leaves. Your coloring is perfection!

    Barb

    AntwortenLöschen
  23. Your colouring is so pretty and what a great idea to cover the parts you don't want! The butterfly is gorgeous.

    Warmest greetings, Renata

    AntwortenLöschen
  24. Die Karte ist echt traumhaft geworden. Das ist wirklich eine schöne Idee die Blätter abzukleben und das Motiv so zu einem Frühjahrsmotiv zu machen. Die Twinklings sind auch meine liebsten Farben.

    Alles Liebe
    Katrin

    AntwortenLöschen
  25. What a great idea! Your card is fabulous with some lovely colours.
    Hugsxx
    Pat

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...