Sonntag, 3. Januar 2010

Hello and Thank you from Baby Sam

Do you remember my "A Baby card for Alison challenge" from October? Whiff of Joy's illustrator Alison Acton gave birth to her first son Sam and lots of you send her a handmade card to congratulate on this special event.

It was a huge success - Alison and her husband Jim were overwhelmed by all the love and beauty that landed in their letterbox.
Sam is 10 weeks now and Alison sent me pictures of some of the cards they received and asked to me to once again thank all of you for making the birth of her son an even more special event.

Erinnert ihr euch noch an meine "Eine Baybkarte für Alison challenge" von Oktober? Whiff of Joy's illustrator Alison Acton erwartete ihren ersten Sohn und viele von euch haben handgemachte Karten geschickt um ihr zu gratulieren.

Es war ein riesen Erfolg! Alison und ihr Mann Jim waren überwältigt von der Liebe und dem Mitgefühl, das in ihrem Briefkasten gelandet ist ;)
Sam ist nun 10 Wochen alt und Alison hat mir ein paar Fotos geschickt von ihrem Wonneproppen mit einigen von den Karten, die sie erhalten hat. Ich soll euch ausserdem ausrichten, dass sie euch vielmals dankt, dass ihr dieses besondere Ereignis noch spezieller gemacht habt.



Thanks so much for being such a caring and generous community!!
Danke, dass ihr eine so mitfühlende und großzügige Community seid!!

Kommentare:

  1. Oh he's so gorgeous!! thank you so much for the update Katharina. Happy New Year! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  2. Awwww! Looks like he liked all the cards! Thanks for the update. Happy New Year. Kim

    AntwortenLöschen
  3. Hey Katharina .. leider ist meine Karte wohl nicht dabei?!? Kannst DU Alice mal bitte frage nob die Post mit den Babysocken angekommen ist?? DANKE

    Wünsche Euch ein frohes und gesundes neues Jahr.
    LG GINA

    AntwortenLöschen
  4. Oh, he's adorable, and it's such a priviledge to see ones own card next to such a gorgeous being ;)

    AntwortenLöschen
  5. These are all adorable.

    Happy New Year..and I just love your stamps I bought a few for myself for Christmas and wrapped it to me LOL>

    all the best wishes for a happy healthy 2010.

    AntwortenLöschen
  6. Wow! What a handsome baby!!
    ~Lacey

    AntwortenLöschen
  7. What a beautiful Bonny Baby Sam is
    He's adorable
    Happy New Year
    Hugs Susie xx

    AntwortenLöschen
  8. He is soooooo cute!!!
    Glad you got lots of cards!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...