Samstag, 9. Januar 2010

Just For You

I hope you are having a great weekend so far. Finally I was able to do some crafting again. Wow, what a phenomenal feeling. The start of a new year is always so busy with inventory taking and tax computation… (*yak* I hate such stuff!!), so I wasn’t able to craft until today :)

Ich hoffe euer WE ist bis jetzt geruhsam :) Ich hatte endlich mal wieder Zeit zu basteln. Wow, was für ein tolles Gefühl! Der Beginn eines neuen Jahres ist immer so stressig mit Inventur und Steuererklärung… (*igitt* Ich hasse so Zeug!!), deswegen bin ich bis jetzt nicht dazu gekommen zu Basteln.

JustForYou2 Charlotte kissing a pigeon is part of Whiff of Joy’s newest release called “Happy Mail” collection. All the stamps are perfect for Valentine’s day, but also for everyday occassions, which makes them very versatile.

I stamped the background with brown ink and Stampin Up’s background stamp (en francais). I did a lot of distressing around the borders. The brown cardstock is embossed with a cuttlebug folder. I rolled two pieces of newspaper and distressed them added two pins from Whiff of Joy and a bead cap on the front. The text is included with the Charlotte riding on pigeon stamp (which is a special deal for our customers – 5 sentiments and 1 large Charlotte stamp for only 6,2 Euros – approx. 9,2 USD).

“Charlotte küsst Brieftaube” ist Teil der neu erschienenen Stempelkollektion von Whiff of Joy mit dem Namen “Happy Mail”. Alle Motive der Kollektion sind perfekt für den Valentinstag, passen aber auch sehr gut zu allen anderen Gelegenheiten des Jahres, was das Set zu einer sehr vielseitigen Kollektion macht.

Ich habe den Hintergrund mit brauner Tinte und dem Stampin’ Up Hintergrundstempel “en francais” gestaltet. Rund um die Kanten habe ich recht startk distressed. Den braunen Cardstock habe ich mit einem Cuttlebug folder embosst. Ich habe 2 Stück Zeitung zusammengerollt, ebenfalls distressed, 2 Pins von Whiff of Joy und 1 bead cap hinzugefügt. Der Text ist zusammen mit dem Charlotte reitet auf Brieftaube Stempel erhältlich (dieser Stempel ist ein besonderes “Zuckerl” für unsere Kunden, da 5 Texte und ein großer Motivstempel nur 6,20 Euros kosten).

JustForYou1 I coloured Charlotte with Twinkling H2Os:
Ich habe Charlotte mit Twinkling H2Os coloriert:

  • Pink Cloud (Face, arms, legs & skirt)
  • Playful Peony (skirt & background)
  • Poppy Red (Cheeks)
  • Buttercup (hair)
  • Amber Honey (hair)
  • Blue Ice (shirt)
  • Rich Cobalt (Shirt)
  • Almond Beige (dove)
  • Burnt Amber (dove & Shoes)
  • Lots of them are sold out at the moment (I didn’t expect such a run on them :) but reorder is on it’s way.
    Viele sind leider momentan ausverkauft (ich habe nicht so einen Anstrum erwartet :) aber die Nachbestellung ist schon auf dem Weg.

    JustForYou Thanks for stopping by!
    Danke für euren Besuch!


    twinkling

    Kommentare:

    1. Wow..what a stunning card...excellent job..TFS

      AntwortenLöschen
    2. How fantastic I love the rolled up newsprint.
      Hugs
      Tanya

      AntwortenLöschen
    3. The new collection is absolutely lovely, and this is my favourite image! Love all your images actually. Just showing a card with Willow holding toddler in my blog.
      Hugs /Hanna N

      AntwortenLöschen
    4. BEAUTIFUL work Katharina...I adore your coloring with the H2Os you are a pro with them! Stunning work hun!
      Hugs~ Kim

      AntwortenLöschen
    5. Hi Sweetie! Did you sleep last night?
      I love your gorgeous card with your divine coloring. My card today was also colored using only h20s and I was happy with it until I saw yours....sigh....you are so, so good!
      Hugs Jeanette :)

      AntwortenLöschen
    6. Wow this is gorgeous Katharina! love the colours and the background you've made. Love the little rolls of newspaper too! hugs, Jane xx

      AntwortenLöschen
    7. This is absolutely gorgeous Katharina! I am loving the new images!!

      AntwortenLöschen
    8. Hallo Katharina...

      wow.. was für eine schöne Karte!!! Ich hätte nie gedacht, dass man mit Twinklings soooo toll colorieren kann. Wunderschön!

      AntwortenLöschen
    9. What a wonderful card, the image is very lovely!
      Hugs Jacqueline

      AntwortenLöschen
    10. So beautiful card,i love your image and colours.
      So gorgeous papers.

      Hugs Riet.xx

      AntwortenLöschen
    11. Love this the little rolled up papers such a cute touch! Hugs!

      AntwortenLöschen
    12. Fantastic card! I can't wait to get my order in :-)
      I love H2Os!!
      ~Lacey

      AntwortenLöschen
    13. Oh Katharina, da ist dir ja ein ganz zauberhaftes Kärtchen gelungen.Es paßt einfach alles perfekt zusammen. Eine ganz wundervolle Gestaltung, tolle Farben, ach einfach alles perfekt.Die Idee mit der Zeitung gefällt mir total gut.
      Und die Coloration mit den Twinklings interessiert mich immer mehr.

      Wünsche dir einen schönen Sonntag, sei lieb gegrüßt von Andrea

      AntwortenLöschen
    14. Stunning card, love the image, papers and layout in fact just love it all
      Hugs Jacqui x

      AntwortenLöschen
    15. Jaja, da mußte ich bei den schönen neuen Motiven doch auch zuschlagen! *gg* Deine Karte sieht absolut toll aus!!!

      AntwortenLöschen
    16. Gorgeous card Katharina and love the design and detail, the colours are beautiful.
      Hugs Linda

      AntwortenLöschen
    17. Realy love the paperrolls with the pretty hatpins and the charm.

      And I have to tell you that the new release is super!

      Warmest greetings, Renata

      AntwortenLöschen
    18. What a beautiful card! I love all of the elements you've used! It's absolutely lovely!

      AntwortenLöschen

    Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

    Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
    Bitte habt Nachsicht mit mir :)
    Liebe Grüsse
    Katharina

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

    I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
    Please bear with me!
    Hugs
    Katharina

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...