Freitag, 29. Januar 2010

Thanks so much!

It snowed so hard yesterday and I am truly enjoying the "winter wonderland" over here :)
Today I want to show you a card without a stamped image - I wasn't in the mood for coloring :) The sentiment is a rubOn from Stampin' Up. The papers are from Cosmo Cricket. I love the huge bow, but I am a bit worried how it will look like if I put the card into an envelope...haha
I guess I need to give this one away in person :)

ThanksSoMuch Gestern hat es so stark geschneit, dass unsere gesamte Stadt in weiss gehüllt ist :) So einen Anblick hatte ich nicht mehr seit ich ein Kind war...
Meine heutige Karte kommt ganz ohne coloriertes Motiv aus - irgendwie war ich nicht in der Stimmung zu colorieren :)
Der Text ist ein RubOn von Stampin' Up. Das Papier ist von Cosmo Cricket.
Mir gefällt die große Masche richtig gut, ich mache mir nur Sorgen wie sie aussehen wird, wenn ich die Karte in ein Kuvert stecke...haha
Am Besten verschenke ich diese Karte wohl persönlich :)
----------------------------------------------------------------------------

Are you excited yet??? The first Whiff of Joy / Elisabeth Bell stamp kit of 2010 will be available for pre-orders on February 1st. And this time you will be able to see it in advance - I know you're going to love it :)
Enjoy the evening!!

Seid ihr schon aufgeregt? Das erste Whiff of Joy / Elisabeth Bell Stempel Kit von 2010 wir ab 1. Februar vorbestellbar sein. Und dieses Mal könnt ihr es sogar sehen bevor ihr es bekommt. Ich weiss ihr werdet es lieben :)
Habt einen schönen Abend!!


  • Paper: SU kraft cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: SU RubOn, linen thread and ribbon, Fiskars and EK Success border punch, buttons from Button Galore

Kommentare:

  1. KAtharina, this card is so cute, I have a HARD time with no image. I CANNOT wait to see the new kit, wahoo, only a few days away!!!

    AntwortenLöschen
  2. your card is great Katharina!
    oh yep I'm excited to know that Elisabeth Bell's new kit will be available for preorder on monday...
    it's really nice, in my opinion, that we can see it before getting it on our mailbox.... what did make you change your idea about this "secret kit"?
    have a good week-end.... in snow wonderland!

    AntwortenLöschen
  3. Oh I LOVE this Katharina!! what a striking card! love the huge bow, so gorgeous! Can't wait to see the new kit! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  4. Liebe Katharina!

    Eine ganz wundervolle Karte ist dir da gelungen,die gefällt mir sehr gut.
    Auch hier in Deutschland/NRW gibt es ganz viel Schnee......

    Du kannst dir garnicht vorstellen wie sehr ich mich schon auf das Kit freue, kann es kaum noch abwarten.

    Wünsche dir ein ruhiges und erholsames WE, einen ganz lieben Gruß Andrea

    AntwortenLöschen
  5. i love the big bow, Katharina!! beautiful card!

    AntwortenLöschen
  6. BEINDRÜCKEND , Mann sagt ...WENIGER IST MEHR !! Diese Karte ist so super gestalttet , das kein coloriertes Motiv braucht !Super !
    noch ein schönes WE!
    Muñe

    AntwortenLöschen
  7. Lovely card, you could put it in a small box, or make a box if you want to post it.

    Cazzy x

    AntwortenLöschen
  8. What a beautiful card Katharina.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  9. Can't wait to see the new kit!!!! :) Lovely card, as always your colours and the embellishments are wonderful. Enjoy your Sunday.

    AntwortenLöschen
  10. Great card, love the fantastic bow and all the buttons in the circles.

    Warm greetings, Renata

    AntwortenLöschen
  11. Oh, beautiful and simple card.
    I am so excited about the new stamp kit, and I just looove the fact we could see the stamps ahead. WHat a great idea ;)
    Hugs,
    Michaela

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...