Mittwoch, 20. Januar 2010

This and that…. and chance to win

Hey everybody! Thanks for your get well wishes. We are still not back to normal. My two boys still have the fever and I am coughing and feeling tired.
Nevertheless, the world is turning here at Whiff of Joy. Charlotte with large letter is back in stock as well as the famous Normal Fickel stamps. Norma aslo send me some lovely spring images the other day, which will be turned into rubber soon.

I also received a lot of email asking me if we will also continue our “stamp kits” in 2010.
Definitaly YES!! They are so famous and such a great deal for our customers that it would be a shame not to go on :) There will be quite some changes in the policies of the stamp kits and there will also be some surprises… Please stay tuned, the first stamp kit will be ready for ordering in february!!


Hallo miteinander! Danke für eure gute Besserungswünsche. Bei uns läuft es immer noch nicht wieder rund. Meine 2 Jungs haben Fieber und ich schleppe mich nach wie vor mit Husten und schlimmer Müdigkeit durch die Gegend.
Trotzdem geht es hier bei Whiff of Joy vorwärts. Charlotte mit dem großen Brief ist wieder auf Lager, ebenso wie die beliebten Stempel von Norma Fickel. Norma hat mir ausserdem die neuesten Motive für den Frühling geschickt, die bald als Stempel erhältlich sein werden.

Ich habe viele emails erhalten in denen ich gefragt wurde ob wir auch dieses Jahr wieder Stempel Kits anbieten werden. Darauf kann ich nur antworten: Natürlich!!! Unsere Kits sind so beliebt und auch ein so guter deal für unsere Kunden, dass es eine Schande wäre sie abzusagen :) Es wird ein paar Änderungen in den AGBs der Stempel Kits geben und auch einige erfreuliche Überraschungen. Also bleibt informiert, das erste Kit wird es im Februar geben!!

woj-next-level-2


Are you already in the mood for spring. I am not….haha
The above card has been created by the wonderful Bev Rochester. It features Kneeling Willow, and the Fall grass illustrated by Elisabeth Bell.
Want to win those 2 versatile stamps? Just leave your name and link to your blog in my Mr. Linky widget below. I will draw the winner on friday.
Good luck!

Habt ihr schon Frühlingsgefühle? Ich leider nicht…haha Vielleicht zaubert euch aber die obige Karte ein paar Blümchen ins Herz :)
Gestaltet wurde sie von der wundervollen Bev Rochester. Die Karte zeigt Kniende Willow und das Herbstgras illustriert von Elisabeth Bell.
Habt ihr LUst diese 2 Stempel zu gewinnen? Hinterlasst mir einfach euren Namen und link zu eurem Blog in dem folgenden Mr. Linky widget. Ich werde den Gewinner am Freitag ermitteln.
Viel Glück!

Kommentare:

  1. hiya! what a beautiful stamp! and such a sweet swirly sentiment! xx

    AntwortenLöschen
  2. Thank you so much for the chance of winning!

    with love, Patricia

    AntwortenLöschen
  3. Oh my word what a GORGEOUS card this is...I love every detail!

    AntwortenLöschen
  4. Hope you're all feeling better soon Katharina :)
    Hugs x

    AntwortenLöschen
  5. I really love the card and tank you so mauch for the chance of winning!

    AntwortenLöschen
  6. Sweet card as Bev always make them. Thanx for the chance to win!
    Marie

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful card by Bev and I can not wait till the new stamp kit is available.
    Hugs Linda

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card from Bev just inked up the spring willow and made a card for the WOJ challenge, glad we are still going to recieve the kits, Thanks Christine x

    AntwortenLöschen
  9. Oh Katharina,she is beautiful!!!!
    Thanks so much for giving us all a chance to win your gorgeous stamps!

    AntwortenLöschen
  10. Hopefully soon you're all right. I look forward to the new kits!!!

    AntwortenLöschen
  11. SO glad you are on the mend! We have been going around and around here with the flu so i know just how you feel.

    AntwortenLöschen
  12. Sorry to hear you are still unwell - I sympathise, also being sick!
    GORGEOUS card!!

    AntwortenLöschen
  13. Liebe Katharina!
    Ich wünsche dir und deinen Jungs weiterhin gute Besserung.

    Eine traumhaftschöne Karte zeigst du uns. So eine wunderschöne Gestaltung und die Farben sprechen vom Frühling, der hoffentlich bald kommt.

    Danke für deine Gewinnchance.

    Einen lieben Gruß Andrea

    AntwortenLöschen
  14. Always love Bev's cards. Thanks for the chance to win these lovely stamps,

    AntwortenLöschen
  15. I would feel so blessed to win these lovely stamps - the images are always inspiring me to push my creativity! Thanks for the opportunity!
    Anna Banana

    AntwortenLöschen
  16. Thank you so much for offering this wonderful Candy! Yummmmy! :) Hope you get well very very soon! Drink lots of liquids, and get tons of rest (if you can). :)
    Hugs,
    Elise

    AntwortenLöschen
  17. Hi Katharina,

    auch ich möcht mein Glück versuchen und meine erste WOJ-Stamps gewinnen.

    Lasst es Euch gut gehen.

    LG
    Jessika

    AntwortenLöschen
  18. Hope you and your family are feeling better soon!
    Fun to get a chance to win stamps! =)
    Lovely card!

    Hugs, Elenor

    AntwortenLöschen
  19. Get well and hope that your sons will also be healthy soon.

    Really nice card Bev has done.

    Thanks for the chance to win out of these wonderful stamps.

    Love from Sweden.

    Hugs Gurkiss

    AntwortenLöschen
  20. Very beautiful stamp)))) It is nice to have them once ))

    AntwortenLöschen
  21. Hallo Katharina, Dir und Deinen beiden Buben gute Besserung. Ich bewundere immer wieder auf's Neue die Karten, die Du hier auf Deinem Blog zeigst. Danke

    AntwortenLöschen
  22. Hallo liebe Katharina

    Erstmal gute Besserung gewünscht .Bin auf dem Gebiet des Stenpelns noch ganz neu .Mit großer Bewunderung lese ich Deinen schöne Blog und erfreue mich jedes mal neu am Anblick der wunderschöenen Sachen .Ach die wundervolle Karte gefällt mir super die Farben lassen doch auf den Frühling hoffen .So mit möchte ich auch mein glück versuchen um vieleicht meinen ersten WOJ-Stamps zu gewinnen .
    Liebe Grüße Michaela

    AntwortenLöschen
  23. Katharina ich wünsche dir gute Besserung und danke für die Gewinnchance.

    lg
    Verena

    AntwortenLöschen
  24. Gute Besserung für dich und deine Familie!

    Ich liebe die Stempel und ihr habt so tolle Aktionen, weiter so!

    LG Kyra

    AntwortenLöschen
  25. what a beautiful stamp...Thank you so much for the chance of winning!
    hugs.x
    zuila

    AntwortenLöschen
  26. lovely cd and love candy! i have a few of yor stamps and i am just starting to get to know the characters!!!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...