Sonntag, 24. Januar 2010

Whiff of Joy's Guest Designer for February & March

I am back with the announcement of Whiff of Joy's Guest Designer for February and March.
Thanks so much for all your entries. I guess you can tell that it was a very hard decision for me and that the result was very close.

Ich bin zurück mit dem Ergebnis des Whiff of Joy Gast Designer Calls für Februar und März.
Herzlichen Dank für all die wunderbaren Einsendungen. Es war eine wirklich schwere Entscheidung für mich und das Ergebnis war sehr knapp.
Liza
Kathrin1

Congratulations Ladies!! Please email me your adress details so that I can get your first DT package ready: frei.katharina@gmail.com
The next GD call will take place from March 16th to March 23rd - mark this date in your calendars :)

Herzlichen Glückwunsch meine Damen! Bitte schickt mir eure Adresse per email, damit ich euer DT package fertig machen kann: frei.katharina@gmail.com
Der nächste GD Call wird vom 16. - 23- März statt finden. Am Besten ihr macht eine Notiz in eurem Kalender :)

Kommentare:

  1. Herzlichen Glückwunsch den 3 Auserwählten. Die Karten sind einfach zauberhaft und ich kann die Entscheidung sehr gut nachvollziehen.

    LG Kyra

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations to the new guest dt, really gorgeous cards:)

    AntwortenLöschen
  3. Congrats Guest dt! I will have to try again in a few months..

    AntwortenLöschen
  4. Congrats to the New Guest DT. I will try again in March. =)

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations to you all!!! Enjoy your posts you'll have a fabulous time!!!! hugs, Jane xx

    AntwortenLöschen
  6. Congratulations ladies and best of luck.

    Greetings Suze

    AntwortenLöschen
  7. congratulations girls... all of your cards are absolutely gorgeous!
    Big Hugs
    Lynda

    AntwortenLöschen
  8. Congrats ladies I really look forward to seeing all your creations over the next couple of months.

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations to the new guest designers!
    Such gorgeous cards!!
    Hugs from Maya :)

    AntwortenLöschen
  10. Congrats ladies!!!Beautiful creations!!!

    AntwortenLöschen
  11. Auch von mir meinen Herzlichen Glückwunsch an die drei Auserwählten.

    Wunderschöne Karten habt ihr gewerkelt.

    Wünsche euch viel Spaß bei eurer neuen Aufgabe.

    einen lieben Gruß Andrea

    AntwortenLöschen
  12. Herzlichen Glückwunsch den Gewinnerinnen! In Karte 1 war ich auch sofort verliebt!

    lG Claudia

    AntwortenLöschen
  13. Congrats girls, your cards are truly gorgeous! Have fun with your GDT stamps, can't wait to see your creations, I'm sure you'll rock your GDT term.

    Hugs, Naoual xx

    AntwortenLöschen
  14. Congratulations, ladies! Beautiful cards :)

    AntwortenLöschen
  15. HI!
    Congratulations ladies! Fab cards
    céline

    AntwortenLöschen
  16. Congratulations ladies!! Your cards were AWESOME!

    AntwortenLöschen
  17. Wow! Definitely some very talented designers you have chosen there! Congratulations to all of them, and I look forward to seeing their work!
    Love, Andrea xx

    AntwortenLöschen
  18. Herzlichen Glückwunsch den 3 Auserwählten!! Alice! You deserve the spot as you are TRULY talented! Love your card, Alice!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...