Montag, 4. Januar 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight – Jane Johnson

JaneJohnson “Hi, I'm Jane from Jane's Lovely Cards and I'm a stay at home Mum from the UK. As long as I can remember I have loved to draw, paint and make things and often made my own Christmas cards. In February 2009 I bought a card making kit at a garden centre and came online to look for ideas. My eyes were opened to the amazing world of stamping and I am now a self confessed addict!! If I don't do a little crafting each day I feel lost.

In a very short space of time Whiff of Joy stamps became my favourites and I became a designer for the Whiff of Joy challenge blog earlier this year. I am still pinching myself that I am now lucky enough to guest design for Whiff of Joy stamps. I love every single stamp in the collection, from cute to elegant and I love bringing them to life on my cards.”

“Hallo, Ich bin Jane von Jane's Lovely Cards ” und ich bin Mutter und Hausfrau in England. So weit ich mich zurückerinnern kann, war ich eine begeisterte Malerin und Zeichnerin. Oft habe ich meine eigenen Weihnachtskarten gebastelt. Im Februar 2009 habe ich mir ein Kartenbastelkit in einem Blumengeschäft gekauft und habe danach online nach Ideen gesucht. So hat sich mir die fantastische Welt des Stempelns eröffnet und ich bin jetzt eine bekennende Süchtige :) Wenn ich nicht jeden Tag meine Dosis “Basteln” bekomme, fühle ich mich verloren.

In kürzester Zeit wurden Whiff of Joy Stempel meine bevorzugten Motive und ich wurde dieses Jahr zum Designer des Whiff of Joy Challenge blogs. Ich kann es selbst kaum fassen, dass ich das Glück habe als Gast Designer bei Whiff of Joy dabei sein zu dürfen. Ich liebe jeden einzelnen Stempel in der Kollektion, angefangen von niedlich bis zu elegant, und ich liebe es die Motive auf meinen Karten zum Leben zu erwecken.”

The above cards feature 2 stamps of the brand new "Happy Mail" collection from Whiff of Joy Stamps, which will be released on January 9th.

Thank you Jane for this fantastic creations and your enthusiasm!!

Die zwei ersten Karten zeigen 2 brand neue Stempel der "Happy Mail" Kollektion von Whiff of Joy, die am 9. Januar erscheinen wird.

Vielen Dank Jane für diese tollen Kreationen und deinen Enthusiasmus!


Kommentare:

  1. Hi
    Happy new year!

    These card are absolutely fantastic. I love you're collour combination.

    Mia

    AntwortenLöschen
  2. Wonderful cards, the GDT spot is well deserved!!

    I am just LOVING the new Happy Mail stamps and am saving my pennies!! Awaiting Jan 9th!!

    AntwortenLöschen
  3. Janes work isalways stunning
    Mina xxx

    AntwortenLöschen
  4. Lovely cards! The new images are really adorable, me like ;)

    AntwortenLöschen
  5. All the best for 2010, I hope it will as creative and succesfull for you as last year!

    This new release look fabulous!

    Warmest greetings,

    Renata

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...