Samstag, 16. Januar 2010

Whiff of Joy Stamps – Guest Designer Call

GDCall One of my new year resolutions was to be a bit more correct with dates and to bring more structure in Whiff of Joy’s events. So here is the first step to do so :)

All 2 months on the 16th, I will be holding a Guest Designer Call. The call will be open for 1 week. I will then choose 1-3 Guest Designer who will be creating cards or papercraftprojects with Whiff of Joy’s newest stamps for the next 2 months until the next Guest Designers are chosen.

Einer meiner Vorsätze für das neue Jahr war, dass ich mehr Struktur in die Events von Whiff of Joy bringe. Hier ist mein erster Schritt um diesen Vorsatz zu erfüllen :)

Alle 2 Monate, immer am 16., werde ich einen Gast Designer Aufruf machen. Dieser Aufruf bleibt für 1 Woche offen. Danach werde ich 1-3 Gast Designer aussuchen, die in den darauf folgenden 2 Monaten Karten und Bastelprojekte mit den neuesten Stempeln von Whiff of Joy machen dürfen.
Klickt bitte auf das folgende Bild um eine deutsche Version davon zu erhalten.

WoJ_GDInfo_eng.jpg

Important information:

  • Everybody can enter from anywhere in the world!!
  • You can submit as many cards as you like.
  • You have to use at least 1 Whiff of Joy Stamp on you card!!!
  • The Guest Designer Call ends on Saturday, January 23rd, 8 pm GMT+1 (there is a clock in my left sidebar, showing my time)

What do you have to do to enter the Whiff of Joy Guest Designer Call?

  • create a card using at least 1 Whiff of Joy stamp following the below sketch
  • post your creation on your blog (and SCS gallery if you have one) letting people know about our Guest Designer Call
  • add your name and link to your post to the Mr. Linky Widget at the end of this post.

SketchesByKatharina#48

Wichtige Information:

  • Jeder, egal aus welchem Land der Welt kann teilnehmen.
  • Ihr könnt soviele Karten einreichen wie ihr wollt.
  • Ihr müßt zumindest 1 Whiff of Joy Stempel auf euren Werken verwenden.
  • Der Gast Designer Call endet am Samstag, den 23. Januar, um 20:00.

Was müßt ihr tun um am Whiff of Joy Gast Designer Call teilnehmen zu können?

  • Bastelt eine Karte, verwendet darauf mindestens 1 Whiff of Joy Stempel und folgt dem obigen Sketch
  • Zeigt dieses Werk auf eurem Blog und erzählt euren Besuchern von dem GD Call
  • Tragt euren Namen und den link zu dem Blogbeitrag in dem Mr. Linky Widget am Ende dieses Beitrags ein.

LargeLetter2

Here is my example card for the sketch. I used Charlotte with large letter from the new “Happy Mail” collection. This stamp is currently out of stock, but will be back by the end of January. I left the space on the large letter empty to be able to personalize the card once I know to whom I will send it.

Hier ist meine Bespielkarte für den Sketch. Ich habe Charlotte mit großem Brief aus der neuen “Happy Mail” Kollektion verwendet. Dieser Stempel ist zur Zeit leider ausverkauft, kommt aber gegen Ende Januar wieder auf Lager. Ich habe den Platz in dem Brief frei gelassen, damit ich die Karte noch personalisieren kann sobald ich weiss an wen sie geht.

LargeLetter1 Thanks for reading through this long post. I am looking forward to receiving your entries for the GD Call!!

Danke, dass ihr euch durch diesen langen Beitrag gekämpft habt. Ich freue mich schon auf eure Einsendungen zum GD Call.


  • Stamp: Whiff of Joy Charlotte with large letter
  • paper: 300g watercolor paper to stamp the image on, SU cardstock riding hood red and chocolate chip, Basic Grey, SU dp riding hood red, Su white vellum
  • Accessories: pins and bead caps from Whiff of Joy, ribbon , brads and photoholder from SU, flowers from Prima Marketing, white scrappers floss, button from Buttons Galore, Fiskars border punch, Spellbinders Labels Nestabilites
  • coloured with Twinkling H2Os and Spica Glitter pens

Kommentare:

  1. How clever to leave the envelope free to use as a personal touch for the receiver!

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Katharina

    Danke vielmals für den Sketch. Der ist echt toll!! Da möchte ich doch auch mitmachen und mein Glück versuchen. :-)

    Ganz liebe Grüsse und einen schönen Sonntag!
    Pati

    AntwortenLöschen
  3. Ein toller Sketch - schon nachgebastelt und verlinkt *grins*

    Und die Beispielkarte sieht auch toll aus - aber die neuen Motive sind auch einfach klasse!

    lg
    kaos

    AntwortenLöschen
  4. Genial brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

    AntwortenLöschen
  5. Hallo Katharina,
    was für eine wundervolle Idee von dir. Vielen Dank für die Chance.
    Der Sketch ist einmalig schön. Es hat total viel Spaß gemacht danach zu arbeiten.
    Ich versuche einfach mal mein Glück.
    LG Babsi

    AntwortenLöschen
  6. Hallo Katharina!
    Das ist eine ganz tolle Idee von dir.Danke für die Chance.

    Deine Karte ist traumhaftschön.Eine wirklich wunderschöne Gestaltung, es paßt alles so schön und harmonisch zusammen und deine Coloration ist ein Traum.
    Die Motive aus der neuen "Happy mail Collektion" sind aber auch traumhaftschön.
    Ich habe meine ja auch letzte Woche erhalten und ich mußte mich auch an deinen wundervollen Sketch heranwagen. Es hat mir sehr viel Spaß bereitet,danach zu werkeln.
    Also, ich möchte auch mein Glück versuchen.
    Habe mich bei Mister linky eingetragen.

    Einen ganz lieben Gruß deine Andrea

    AntwortenLöschen
  7. Hi Katharina,
    Thank you for the opportunity to participate! Love the sketch and hope you like my card posted on Mr Linky and the others on my blog.
    Regards from the Netherlands,
    Mariska

    AntwortenLöschen
  8. Dear Katherine

    I have unfortunately made a entri in the wrong post.
    Although it could be exciting to be a DT member :-)
    So please delete no. 58 Kirsten

    Best regards
    Kirsten

    AntwortenLöschen
  9. Hi Katharina,

    Thank you for the opportunity to participate!!!

    I have unfortunately made a entri in the wrong post. Please delete nº 61 Nanam.

    Sorry

    AntwortenLöschen
  10. Thanks for the opportunity, Katharina! I loved the sketch and your card is gorgeous! I added my entry to Mr.Linky.
    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  11. Such a beautiful card by Bev ( as always). Thank you so much for the chance to win this lovely set of stamps. good luck all xx

    AntwortenLöschen
  12. Really enjoyed the sketch, that is one of my favorite types of challenges. Thanks for the opportunity to enter. I follow your blog and Rachels pretty closely and really enjoy reading them.

    AntwortenLöschen
  13. Love your creation. This is one of my favourite stamps and love her. Really like the pins you have used and your colouring is great. Loved taking part in your GDT call and following such a lovely sketch.

    Jayne xx

    AntwortenLöschen
  14. Sorry my entry came twice, but in the firsth one the adress was not complete =(

    AntwortenLöschen
  15. Hallo Kathrina,sorry aber ich habe meine Karte 2x eingestellt,weil das erste mal nicht richtig funkionierte.
    Denn Dein Sketch ist wunderschön und deine Umsetzung ist traumhaft.
    Liebe Grüße aus Oldenburg

    von Anne

    AntwortenLöschen
  16. I have entered twice, because, I have two cards, and I do believe, that was allowed. Thanks!

    AntwortenLöschen
  17. Hello Katharina, love your blog and thanks for the chance to be part of your wonderful team!!

    Hugs,
    Patricia

    AntwortenLöschen
  18. Hi! A huge thank you for this opportunity, I so wish you like my card (I just added my link with Mr.Linky). Your sample card was gorgeous.
    hugs, Tanja

    AntwortenLöschen
  19. Thanks you seeking your information.And also some good info thanks.

    plastic card printing

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...