Dienstag, 23. Februar 2010

Happy Birthday Sister!

DancingHB Thank you for stopping by on my blog today. First of all I want to thank you for the fabulous response to Whiff of Joy's store stamp kit. We got lots of emails asking us about where to purchase the kit "Blooming Spring". It is true, only retailing stores can buy the kit directly from Whiff of Joy. It always takes some time before a new product gets recognized by retailing stores. So if you are interested in the kit (and all that will follow this year :) , please email or call your local crafting stores and ask them if they want to carry it.
I guess mouth to mouth propaganda is the best way to get attention for the new STORE kit.
Thank you :)

Danke, dass ihr heute bei mir hereinschaut. Zu Beginn möchte ich mich gerne für das überwältigende Feedback zu Whiff of Joy's neuem SHOP Stempelkit bedanken. Wir haben etliche Emails erhalten, in denen nach einer Möglichkeit das Kit zu bekommen gefragt wurde. Es ist richtig, dass das Kit "Blooming Spring" nur von Wiederverkäufern direkt über Whiff of Joy gekauft werden kann. Erfahrungsgemäß dauert es seine Zeit bis ein neues Produkt von Bastelgeschäften wahrgenommen wird. Und hier kommt ihr ins Spiel :)
Wenn ihr an dem SHOP Stempel Kit Interesse habt (und an all denen, die dieses Jahr noch folgen werden), dann telefoniert oder schreibt an die Bastelgeschäfte eures Vertrauens um sie auf unser Kit aufmerksam zu machen. Hier hilft Mund zu Mund Propaganda einfach am Besten :) Vielen Dank!!

DancingHB2 Guess what!!! I had the time to craft...LOL Actually I coloured sweet Dancing Willow 2 weeks ago, but never got around to do a card with her. I was very pleased with myself and totally happy of being able to "create" again. I put the card on my bedside table and looked at it until I fell asleep....haha

Stellt euch vor!!! Ich hatte mal wieder Zeit zum Basteln...LOL Eigentlich habe ich das Motiv der süßen tanzenden Willow schon vor 2 Wochen coloriert, jedoch nie die Zeit gefunden eine Karte damit zu basteln. Ich war richtig zufrieden mit mir uns sehr glücklich, dass ich endlich dazu gekommen bin. Die Karte stand dann auf meinem Nachttisch, damit ich sie den ganten Abend bewundern konnte bevor ich eingeschlafen bin..haha

DancingHB1 I embossed the yellow cardstock with an embossing folder from Stampin' Up, which I got from my dear friend Claudia (Thanks again so much, I love it!!) - perfect for spring :)
Enjoy the day!

Den gelben Cardstock habe ich mit einem Embossing folder von Stampin' Up geprägt, den ich von meiner lieben Freundin Claudia erhalten habe (nochmals vielen Dank - ich finde ihn super!) - perfekt für den Frühling :)
Habt einen schönen Tag!


  • Stamps: Whiff of Joy Dancing Willow, ticket stamp from Stampin' Up
  • Paper: SU kraft and so saffron cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: button, linen thread, flower punch and embossing folder from Stampin' Up, Martha Steward border punch, halfpearls, lace, EK Success corner punch
  • coloured with Twinkling H2Os on 300g watercolour paper

Kommentare:

  1. A lovely card Katharina. She must be my ultimate fave image at the moment... love those cute little legs... lol Grüße aus Südafrika Sharon

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful card and fab colouring! Hugs /Hanna

    AntwortenLöschen
  3. Schone Karte wieder! Liebe Grussen von Ageeth

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful card Katharina,i love your image and colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  5. Hiya
    love this card, and these stamps have hit my all time favourite position. Think it might take a while for them to fall off it.
    Hugs Kate xx

    AntwortenLöschen
  6. First of all I want to say thank you for the wonderful Willow with Champangne stamp that you sent me for winning WOJ challenge!!!!

    AAwww what a shame you don't create more, cause your card is amazing!!!!

    xxxx

    AntwortenLöschen
  7. What a lovely and wonderful card, really super!
    Hugs Jacqueline

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous card Katharina. Love the way you've coloured in the gorgeous image and gorgeous colours also. Hugs Michele x

    AntwortenLöschen
  9. Fantastic Card! I'm having a problem with my eyes right now and when I first looked at the card it looked like a lifesaver instead of a button tied on and I was like "Oh how fitting to put a lifesaver on the card, then I realized it was a button! Ooops.

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...