Dienstag, 2. Februar 2010

I promise to love you forever.

I hope you are having a great week so far :) Mine is incredibly busy...LOL (that's nothing new ;)

I did the below card for my husband's birthday. Guess what he asked me after having a look at the sentiment... "Really?!"....haha
The combination of
Charlotte on the carpet and the beautiful papers from Cosmo Cricket's "Ever After" collection was a must ;)

LoveYouForever

Ich hoffe euer Start in die Woche verläuft bis jetzt gut :) Bei mir geht es wie immer furchtbar hektisch zu... aber das ist ja nichts Neues...haha

Ich habe die obige Karte für meinen Mann zum Geburtstag gebastelt. Stellt euch mal vor was er ausgerufen hat als er den Text gelesen hat...."Wirklich?!?!".....haha (Der Text lautet übersetzt "Ich verspreche dich immer zu lieben"). Die Kombination von Charlotte auf dem Teppich und den wunderschönen Papieren von Cosmo Cricket's "Ever After" Kollektion waren ein Muß ;)

LoveYouForever1


Kommentare:

  1. Great sentiment. fabulous card
    Kate x

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Katharina

    Deine Geburtstagskarte ist wunderschön geworden! Der Stempel und die Papiere sind toll. Ich wünsche Deinem Mann alles gute zum Geburtstag!

    Liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  3. Oh this is wonderful.
    Beautiful colors and detail.
    Gorgeus.

    Hugs Suze xx

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Katharina!

    Wow,die Karte ist wunderschön!
    Die Gestalltung,Papiere und Motiv gefallen mir sehr!
    Deine Coloration ist Wahnsinn!

    LG Manu! ;-)

    AntwortenLöschen
  5. Oh such a beautiful card, gorgeous colours. Rosie x

    AntwortenLöschen
  6. Great card. Love the image and the papers.
    Hugs
    Suzanne x

    AntwortenLöschen
  7. such a beautiful card, Katharina! your coloring is amazing!!

    AntwortenLöschen
  8. This is a fabulous male card! love the gorgeous papers with all your red accents, looks amazing! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful card Katharina! Hugs, Maria

    AntwortenLöschen
  10. Wonderful card, love the sentiment. Great colours and papers.
    Hugs Yolanda

    AntwortenLöschen
  11. This is beautiful, I love the shading and your coloring. Gorgeous Katharina!

    AntwortenLöschen
  12. Stunning card, love the colouring. Anesha

    AntwortenLöschen
  13. Aaawww, that is really lovely!!

    AntwortenLöschen
  14. Aww this is lovely. Your colouring is beautiful!
    Hugs Lora x

    AntwortenLöschen
  15. What a sweet sentiment! Great card Katharina!!!

    AntwortenLöschen
  16. That is so cute. I love the sentiment!

    AntwortenLöschen
  17. Such a lovely card for your hubby Katharina! Love your coloring hun!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  18. this is such a beautiful sentiment... and such a beautiful card too!
    happy birthday to your husband!

    AntwortenLöschen
  19. Such a wonderful card!
    Love the sentiment, and the colors!!
    Huga from Maya :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...