Montag, 8. Februar 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Alice- Lihsuan Wertz

alice"Hello! My name is Alice Wertz from Alice's Little Wonderland. I was born and raised in Taiwan. About eight years ago, I came to America to attend college, then I met my husband in the process. =) We now live in Northern California with our two lovely cat "children." I have been making cards for about four years and love every moment of it. I started coloring using Copic markers last fall and was really inspired by many of WoJ DT's work. I became a fan immediately. This is a dream come true to me to be able to work alongside so many talented ladies. Thank you so much for this opportunity, Katharina! "

Alice1

"Hi, mein Name ist Alice Wertz von Alice's Little Wonderland. Ich wurde in Taiwan geboren und wuchs auch dort auf. Vor 8 Jahren kam ich in die USA um aufs College zu gehen. Währenddessen traf ich meinen jetzigen Ehemann =). Wir leben jetzt in Nord-Kalifornien zusammen mit unseren 2 Katzen "Kindern". Ich bastle seit 4 Jahren Karten und liebe jeden Moment davon. Im letzten Herbst habe ich angefangen mit Copic Markern zu colorieren und wurde dabei von dem tollen Whiff of Joy Design Team inspiriert. Ich wurde sofort ein Fan. Es ist die Erfüllung eines Traumes an der Seite all der talentierten Damen zu arbeiten. Danke, Katharina für die Chance!"

AliceWertz Thank you Alice! I am looking forward to seeing more of your fantastic and unique creations.

Alice2 Danke Alice! Ich freue mich schon auf weitere deiner tollen Werke.

Kommentare:

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...