Freitag, 12. Februar 2010

Winner of my City Girl Blog Candy

Hi everybody!! I am sorry that I am so late with announcing the winner of my last candy. There are so many things going on at Whiff of Joy at the moment, that I have so little time for anything else. But I think all the new products will be worth the effort :) I just received some new designs from Norma, and they are soooooo wonderful!!!

Here is the winner of Willow with Champaign and some of our new metal charms.
Congratulations!! Please send me your adress and I will ship your price next week.
Oh, and by the way. All stamps of the popular City Girl collection, illustrated by Elisabeth Bell, are bck in stock :) Thanks to Bettina and Yvonne for working over hours!!


Hallo miteinander! Es tut mir leid, dass ich mit der Bekanntgabe der Gewinnerin meines letzten Blog Candys so spät dran bin. Hier bei Whiff of Joy ist so viel los, dass ich zu fast gar nichts Anderem mehr komme. Aber die tollen neuen Produkte sind es wert :) Gerade heute hat mir Norma fantastische neue Motive geschickt... die sind einfach traumhaft!!

Hier ist nun die Gewinnerin von Willow mit Champagnerglas und ein paar unserer neuesten Charms:
Herzlichen Glückwunsch! Bitte schick mir deine Adresse.

Und noch eine erfreuliche Nachricht! Alle Motive der beliebten City Girl Kollektion sind wieder auf Lager!! Vielen Dank an Bettina und Yvonne fürs Überstunden Machen :)

Kommentare:

  1. WOOHOOOO.. Thanks so much Katharina, I've sent you an email!!

    Hugs, Naoual xx

    AntwortenLöschen
  2. Congrats Naoual!!!


    I got my stamps the other day Katharina thank you so much, I'd love for you to pop by my blog and see my card. Have a great weekend! :)

    AntwortenLöschen
  3. Congratulations, Naoual! Can't wait to see the new Norma stamps!! can we have a peek?? =)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...