Donnerstag, 25. Februar 2010

You are a star...

StarOakley* Wohooo*, I am flying to Vienna tomorrow to visit my family and my pregnant sister!!! I will have 1 day all for myself to do some shopping and to relax... wow, I can hardly wait ;)
Actually I am planning on doing a vlog (video blog) about my trip, but I am afraid that I will stammer and mumble like an idiot (because english is not my mother language). What do you think... would you like to see such a video blog? Please let me know.
If you want to get notified as soon as I upload the video, simply subscribe to my YouTube channel :) (but I hope that I will be able to upload it to my blog too).

*Wohooo*, ich werde morgen nach Wien fliegen um meine Familie und meine hochschwangere Schwester zu besuchen!!! 1 Tag werde ich ausserdem ganz für mich alleine haben, an dem ich hemmungslos shoppen und einfach den Tag genießen werde :) Ich freue mich schon riesig!!!
Ich habe eigentlich vor einen Vlog (also einen Video Blog) über meine Reise zu drehen. Aus praktischen Gründen wird er auf Englisch sein, was mich ziemlich stresst...haha. Was meint ihr dazu, wollt ihr sowas sehen?? Ich weiss, dass einige von euch kein Englisch sprechen und es belastet mich sehr, dass ich euch dadurch ausschließe. Ich hoffe ihr versteht trotzdem worum es geht :) (Ich weiss auch noch gar nicht ob ich den Vlog wirklich veröffentliche, weil es mir wahrscheinlich viel zu peinlich ist, wenn ich in Englisch vor mich in stammle...LOL
Wenn ihr eine Benachrichtigung erhalten wollt, sobald ich das Video veröffentliche (wenn ich es überhaupt tue ;) ), dann werdet einfach Abonnent von meinem YouTube Channel :)

StarOakley1 Todays card features Cool Oakley, and isn't he really cool?? Somehow he looks like James Dean... perfect for any teenager card :) The paper is from Cosmo Cricket, which I got from my wonderful friend Jane. She read on my blog that it is hard to get this paper here in Switzerland, then went to her local craft store to buy me some...*wow*, I am so touched!! Thanks Jane, you are the sweetest!!!

Meine heutige Karte zeigt den coolen Oakley, und ist er nicht wirklich cool?? Irgendwie schaut er aus wie ein junger James Dean, perfekt für alle männlichen Teenager Karten :)
Das Papier ist von Cosmo Cricket. Ich habe es von meiner lieben Freundin Jane bekommen. Sie hat auf meinem Blog gelesen, dass es hier ind er Schweiz schwer zu bekommen ist, ist kurzerhand in ihr Bastelgeschäft des Vertrauens gegangen und hat mir ein paar Bögen geschickt. *Wow*, ich war sehr gerührt!! Vielen Dank Jane, das war sehr lieb von dir!!


  • Stamps: Whiff of Joy Cooler Oakley
  • Paper: Stampin' Up black cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: brads Making Memories, border punch Martha Steward, shape punches Stampin' Up, ribbon Karen Foster
  • coloured with Twinkling H2O

Kommentare:

  1. Oakley is super cool! Love your card and would love to see you vlog as well!
    HUgs /Hanna

    AntwortenLöschen
  2. cool card! Vlog? Bring it on! ;)

    AntwortenLöschen
  3. WOW this is awesome, great image, colors, layout and love that punch!!!

    AntwortenLöschen
  4. What a fab card hun - enjoy your trip .... a vlog would be so much fun!
    -x-

    AntwortenLöschen
  5. Great card Katharina. Love that oakley stamp he is just superb. Have a wonderful time with your family and I would like to see a 'vlog' of your trip.
    Marion

    AntwortenLöschen
  6. He looks fab i wish i had got him to now, love the colours and your layout, have a great weekend hugs Pops x

    AntwortenLöschen
  7. Absolutely, I'd love to see a vLog of your adventures :)

    AntwortenLöschen
  8. Deine Karte ist wirklick KOOL!!
    Ich weiss nicht wieso du stressed bist wegen deinem Englisch, es ist Perfeckt!! (Nicht so wie mein Deutsch! LOL!)

    AntwortenLöschen
  9. Hi Katharina ;)
    Sprich doch einfach Deutsch auf dem Video und blende englische Untertitel ein... DAS fänd ich eine echt tolle Lösung! Dann wirkt's nicht angestrengt und gestellt :) Bin gespannt auf deinen VLOG.
    Liebste Grüsse & Viel Spass,
    Angie Bächi

    AntwortenLöschen
  10. Sprech einfach auf Deutsch...and then add subtitles in English! Or just speak English...no-one will mind any stumbles you might make. Besides, German accents are cool! (Unless you're Arnold Schwarzenegger! ;) )

    AntwortenLöschen
  11. Amazing Oakley card Katharina! I LOVE it!!!! :) Have a wonderful and safe trip hun!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  12. Wow...it's a super COOL card!
    Enjoy your trip !

    Hugs,
    katinka

    AntwortenLöschen
  13. Fab card Katharina, I really like these more modern stamps.

    I should go for it, I can only speak English and a few odd words of other languages, so I think you are brave and clever to do it in English.

    Cazzy x

    AntwortenLöschen
  14. of course we'd like to see it. I understand how you feel though, but don't worry. We like you anyway :)Have a great trip.
    Hugs from Sweden

    AntwortenLöschen
  15. This is stunning Katharina!!!! I love all the amazing details and of course the papers! Especially love the stapled ribbon! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...