Donnerstag, 4. März 2010

Caramel hearts winner - Trip to Vienna "final Vlog"

Hi everybody. I had the time to cut and upload part 3 of "My trip to Vienna" vlogs. This is the final part. I wasn' able to film a lot at the family reunion, because i was too busy catting with everybody...haha
I hope you'll enjoy it nevertheless :)

Hallo miteinander. Ich hatte endlich Zeit den dritten und letzten Teil meiner "Trip to Vienna" Vlog Reihe zu schneiden und auf You Tube zu laden. Ich hatte leider nicht viel Zeit bei unserem Familientreffen zu filmen, da ich zu sehr damit beshäftigt war mit allen zu tratschen... haha
Ich hoffe, der Film gefällt euch trotzdem :)



Below is the lucky winner of the yummy austrian chocolate/caramel box I bough during my trip.
Please send me your adress and I will ship the chocolate your way right away :)
Nachfolgend erfahrt ihr die Gewinnerin der feinen österreichischen Karamelherzen, die ich von meiner Reise mitgebracht habe.
Bitte schick mir deine Adresse und die Karamelherzen werden sich gleich zu dir auf den Weg machen.

Kommentare:

  1. watched it on Youtube as soon as it popped up on my screen :D

    Lovely how you and your family are together... I never had that bonding... :(

    Anyway, have fun being back home again with your family.

    Luv, Karin

    AntwortenLöschen
  2. Well I can tell you had a wonderful time dear, I know you are glad to be back home with those darling boys, oh they are so cute. Thanks again so much for sharing this with us, I know I truly loved it dear. Big Hugs

    AntwortenLöschen
  3. Oh my goodness,I won those chocolates that must be the best!
    TFS your videos Katharina!
    I'll email you my address~~
    Thanks sooooooo much again!!!!

    AntwortenLöschen
  4. Just watched all your vblogs and just truly enjoyed them! You are so cute and did such a great job!!

    Thank you for taking the time to do this and to share with us your family and your home land!

    I know you don't know me,but give those darling boys a hug for me anyway! :) they are just so adorable!!
    Have a great weekend!

    AntwortenLöschen
  5. Thanks for sharing your trip with us Katharina! So nice that you are able to visit everyone. Wow your grand-parents have been together for 60 years! That is incredible! I was giggling watching your boys with the chocolate...they looked like they were enjoying it very much! Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  6. Ein Dankeschön, dass Du uns Dein "Homevideo" zur Verfügung stellst. Ich fand es spannend zuzusehen.
    glg Sandra

    AntwortenLöschen
  7. Awwww, thanks for sharing your visit with us, it was so nice to see everyone so happy to see you :) I am laughing now as I tell you that you inspired me to vLog today - check out my website (I'm still laughing). I know what you mean now about being nervous but it's so fun!

    Thanks again for *my* first trip to Vienna :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...