Samstag, 13. März 2010

Flowers feed the Soul - New Spring and Easter Collection available

flowersFeedSoul *Wohooo* all the new Whiff of Joy Spring & Easter stamps are now available via the WoJ webshop or the craft shop of your choice :) I had so much fun creating the card below. Those images are little darlings! The sentiment is from a new text collection, which was created in a cooperation of Bev Rochester and myself :) (All the sentiments of the collection were included in the Birdie Love Stamp Kit AND the Blooming Spring Store Kit, but they were so beautiful that I also wanted to create a "stand alone" collection with just the sentiments).

*Juhuu* all die neuen Whiff of Joy Frühlings- und Oster Stempel sind ab sofort über den Webshop oder den Bastelshop eures Vertrauens erhältlich :) Ich hatte so viel Spaß meine folgende Karte zu basteln, die Motive sind einfach zu schnuckelig. Der Text ist von einer neuen Text Kollektion, die in Kooperation von Bev Rochester und mir selbst entstanden ist. (All die Texte sind auch im Birdie Love und Blóoming Spring Stamp Kit enthalten, sie waren aber so schön, dass ich einfach auch eine eigene Textkollektion zusammenstellen mußte :)

flowersFeedSoul2I started with colouring the cute Girl and her lamb with Twinkling H2Os (we have new colours in stock!!) I covered the lamp with white Fun Flock and the meadow with pale green Flower Soft. All of this gives the image great dimension. All papers are from Basic Grey "porcelain" collection. The fantastic huge flower was a present from dear Claudia. (Thanks so much!)
I hope you enjoy this charming new release as much as I do!
Hugs

flowersFeedSoul1 Ich habe damit begonnen das süße Mädchen mit dem Lamm mit Twinkling H2Os zu colorieren (wir haben neue Farben auf Lager!!) Das Schaf habe ich dann mit weissen Fun Flock und die Wiese mit pale green Flower Soft beklebt. Das gibt dem Motiv eine wunderbare Tiefe. Alle Papiere sind von Basic Grey "Porcelain" Kollektion. Die fantastische große Bllume habe ich von der lieben Claudia geschenkt bekommen (Vielen Dank!!)
Ich hoffe euch gefällt diese zuckersüße neue Stempelkollektion genauso sehr wie mir :)
Liebe Grüße!


Kommentare:

  1. Hallo Katharina,
    eine ganz zauberhafte Karte hast Du gestaltet,alles so wunderschön harmonisch und geschmackvoll gestaltet.Traumhaft!!!

    Wünsche dir ein schönes Wochenende.

    GLG Irmi

    AntwortenLöschen
  2. Oh this is just gorgeous dear. I can't wait to get my hands on the new release, they are breath taking. Hugs dear

    AntwortenLöschen
  3. This is just adorable!!! Love all the dimension you added and I am loving these new images! (Got mine ordered and can't wait to color some up!!)
    Love all your details as well!!
    Hope you have a wonderful week-end!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  4. This is just gorgeous. The new images are just beautiful.
    Marion

    AntwortenLöschen
  5. Oh such a beauty Katharina!
    The new stamps are just beautiful!
    And I love those flowers!!!

    AntwortenLöschen
  6. Katharina,
    this is just gorgeous dear.
    hugs nonna

    AntwortenLöschen
  7. Deine Karte ist traumhaft schön!

    AntwortenLöschen
  8. Fab details on this card. LOVE it!
    Did you get my mail by the way about me making the tutorial for my bookmark cart? I mailed you straight away, but haven't heard anything from you. Please get back to me on that :)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...