Donnerstag, 11. März 2010

Happy Birthday CCT - win a STORE Stamp Kit

Cute Card Thursday is turning 2 today. Happy birthday!!! To celebrate this event, I am giving away a special blog candy. One lucky winner will get one of the hard to get STORE stamp kits from Whiff of Joy, illustrated by Elisabeth Bell. (Hint: If you are living in the UK - Jill from the Hobby House just stocked up on the Store kit, just call or email her to get one).
All you have to do to enter the draw is to participate in this weeks CCT challenge and to leave the link to your entry in my InLinkz widget at the bottom. I will announce the winner next thursday, March 18th.

Cute Card Thursday wird heute 2 Jahre alt. Herzlichen Glückwunsch!! Um das gebührend zu feiern, verlose ich einen speziellen Blog Candy. Ein glücklicher Gewinner wird eines der seltenen SHOP Stempel Kits von Whiff of Joy, bekommen. Alles was ihr tun müßt um die Chance auf den Gewinn zu haben, ist, an der dieswöchigen Challenge von CCT teilzunehmen und den link zu eurem Beitrag in meinem InLinkz widget ganz unten einzutragen. Ich werde die Gewinnerin dann nächsten Donnerstag, 18. März, bekannt geben. BloomingSpring-Friendship

CCT's theme this week is "Celebrations" My card is called "celebrate friendship". All stamps I used are included in Whiff of Joy's March STORE stamp kit "Blooming Spring".
Backgroundpaper is from Cosmo Cricket ( I sooo love their papers!) Thanks
Jane for sending me some!! I received the beautiful flowers from Rach...wow, I am so blessed with wonderful friends all over the world *sending hugs* to all of you!!!

CCT's Motto der Woche ist "Celebrations" (also alles was mit Feiern und Festen zu tun hat). Meine Karte heißt "Das Feiern von Freundschaften" (die Deutsche Übersetzung klingt irgendwie lahm ;) Alle Stempel, die ich benutzt habe sind im Whiff of Joy SHOP Stempel Kit enthalten. Das Hintergrundpapier ist von Cosmo Cricket (Ich liebe deren Papiere). Vielen Dank Jane, dass du mir welches davon geschickt hast. Die tollen Blumen sind von Rach... *wow*, ich bin wirklich bin sehr guten Freunden aus aller Welt gesegnet *Ich schick euch einen dicken Knuddel* :)

BloomingSpring-Friendship5

I did the flowerbouquet with Flower Soft. First I added my favourite liquid glue, after colouring the image with Twinkling H2Os.

Das Blumenbouquet habe ich mit Flower Soft gemacht. Nachdem ich das Motiv coloriert hatte, habe ich meinen Lieblings-Flüssigkleber über die BLumen gestrichen (von CreaDirect).

BloomingSpring-Friendship4

I mixed "pale green" und " summer" from Flower Soft and sprinkled it over the glue.

Ich habe "pale green" und "summer" von Flower Soft miteinander vermischt und über den Kleber gestreut.

BloomingSpring-Friendship3

After I pressed the mixture onto the glue, I tabbed off the excess.

Nachdem ich die Mischung auf dem Kleber festgedrückt hatte, habe ich den Überschuss angeschüttelt.

BloomingSpring-Friendship2

I really love the result, it gives a nice effect on the card.

MIr gefällt das Resultat sehr gut, es gibt einen netten Effekt auf einer Karte.

BloomingSpring-Friendship1Have fun joining the CCT birthday challenge!!

Viel Spaß bei der CCT Geburtstagschallenge!!

BloomingSpring-Friendship





Kommentare:

  1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  2. wauw,das sieht toll aus.danke das ich oder wir immer wieder tolles von dir lernen dürfen.liebs grüessli sevi

    AntwortenLöschen
  3. What a beautiful card Katharina! I've only ever used white flower soft :)

    Will definitely try to make time to enter the CCT challenge :)

    AntwortenLöschen
  4. What a great card !!!
    Love the flower soft.

    Peggy xx

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharina! Gorgeous coloring and lovely lace and flowers! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  6. oh that is so generous of you Katharina, many thanks for your continued support of CCT! Your card is beautiful, I love how you used the flower soft! hugs Debx

    AntwortenLöschen
  7. WOW this is gorgeous Katharina!! I love your coloring and your flowersoft is so pretty!! Love the layout as well!!
    Have a lovely week-end!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen
  8. Stunning card, Katharina! Fabulous colouring and I love how you did the flowers. Thanks for a chance to win, I added my link.
    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  9. Beautiful card Katharina. Love the flowersoft. Thought I had linked my CCT card but couldn't see it so have redone it. Hope it is not there twice now. Thanks so much for the chance to win.
    Marion

    AntwortenLöschen
  10. Such a cute card once again Katharina. Thank you for introducing flower soft, I had wondered what it is xD

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...