Samstag, 6. März 2010

Hey Girlfriend...

ShoppingWillow

Just a quick card from me today, featuring Whiff of Joy's Shopping Willow illustrated by Elisabeth Bell. The sentiment is handwritten.
Watch out for a wonderful new release at Whiff of Joy. Illustrator Norma Fickel created some fresh and whimsical spring/easter stamps, which you will fall in love with instantly (if I can say so myself...haha).

ShoppingWillow1

Heute gibt es nur eine schnelle Karte von mir zu sehen. Sie zeigt Whiff of Joy's Shopping Willow illustiert von Elisabeth Bell. Den Text habe ich von Hand geschrieben.
Haltet ein Auge nach einem neuen Whiff of Joy release offen!! Norma Fickel hat wunderschöne, niedliche Frühlings- und Ostermotive gemalt, die ihr sicher gleich in euer Herz schließen werdet (wenn ich das selbst behaupten darf...haha)


Kommentare:

  1. This is gorgeous. Love the colours chosen and the image - one of my favourites.

    Jayne xx

    AntwortenLöschen
  2. I love this stamp, very beautiful card.

    AntwortenLöschen
  3. So cute! Love the colors and the pink behind the stamp.

    AntwortenLöschen
  4. 'Wow such a lovely card! Great colours.. and your handwrite looks good!!! haha.. big hugs Marley

    AntwortenLöschen
  5. stunning card with a fab coloured image!......your sentiment could be a stamp!
    Have enjoyed your video's!
    Have a nice weekend!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  6. Oh this is just gorgeous dear, I so love your coloring hon, always love it when the boss gets to play lol Hugs

    AntwortenLöschen
  7. Die Karte ist total schön geworden. Hey die rote Strähne im Haar kenne ich *lach* meine ist weg )o:

    Und ich denke, jaaaaaa die neuen Stempel werden wieder ganz viele Herzen erobern *lächel*
    also meines haben sie schon *flöt*

    ich wünsche dir noch einen schönen Samstagabend
    LG Sonja xx

    AntwortenLöschen
  8. Stunning card !!! Your colouring is just perfect !!!!

    Peggy

    AntwortenLöschen
  9. Gorgeous card Katharina!!! such beautiful colours, I love it! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  10. Beautiful, love those packages! I can't wait to see the new stamps! :)

    AntwortenLöschen
  11. Oh I love your card Katharina!
    Love what you've done with the paper in the bags!! How neato!!!

    AntwortenLöschen
  12. WOW, die Karte ist wunderschön! Diese tollen zarten Farben, mit denen Du das Motiv coloriert hast, finde ich total klasse!

    LG
    Andrea

    AntwortenLöschen
  13. Katharina this is adorable! Gorgeous work hun!!! I'm LOVING the city girl collection!!!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  14. Die ist ja süß... ;-)

    LG Zimtschnecke

    AntwortenLöschen
  15. für eine schnelle karte ist die aber wunderschön geworden ;-) . danke fürs mitmachen bei eac.
    glg tina46

    AntwortenLöschen
  16. Eagerly waiting for the new stamps to arrive....got Birthday money to spend:) Love the card too.

    AntwortenLöschen
  17. Beautiful card!! I just adore this collection and love what you did with this one!!! So pretty!! AND I LOVE YOUR SENTIMENT!! I had to look to see who it was by and it is yours!! I think you should do a stamp set with your writing ~ It is gorgeous!!!!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...