Dienstag, 16. März 2010

Whiff of Joy Guest Designer Call - Apply NOW!

GDCall

All 2 months on the 16th, I will be holding a Guest Designer Call ( in the name of Whiff of Joy). The call will be open for 1 week. I will then choose 1-3 Guest Designer who will be creating cards or papercraftprojects with Whiff of Joy’s newest stamps for the next 2 months until the next Guest Designers are chosen.

Alle 2 Monate, immer am 16., werde ich einen Gast Designer Aufruf machen (im Namen von Whiff of Joy). Dieser Aufruf bleibt für 1 Woche offen. Danach werde ich 1-3 Gast Designer aussuchen, die in den darauf folgenden 2 Monaten Karten und Bastelprojekte mit den neuesten Stempeln von Whiff of Joy machen dürfen.
Klickt bitte auf das folgende Bild um eine deutsche Version davon zu erhalten.

WoJ_GDInfo_eng.jpg

Important information:

  • Everybody can enter from anywhere in the world!!
  • You can submit as many cards as you like.
  • You have to use at least 1 Whiff of Joy Stamp on your card!!!
  • The Guest Designer Call ends on Tuesday, March 23rd, 8 pm GMT+1 (there is a clock in my left sidebar, showing my time)

What do you have to do to enter the Whiff of Joy Guest Designer Call?

  • create a card using at least 1 Whiff of Joy stamp following the below recipe
  • Use 1 cardstock, 2 design papers, 1 button, 1 ribbon
  • post your creation on your blog (and SCS gallery if you have one) letting people know about our Guest Designer Call
  • add your name, thumbnail and link to your post to the inlinkz Widget at the end of this post.

GDCall0310

Wichtige Information:

  • Jeder, egal aus welchem Land der Welt kann teilnehmen.
  • Ihr könnt soviele Karten einreichen wie ihr wollt.
  • Ihr müßt zumindest 1 Whiff of Joy Stempel auf euren Werken verwenden.
  • Der Gast Designer Call endet am Dienstag, den 23. März, um 20:00.

Was müßt ihr tun um am Whiff of Joy Gast Designer Call teilnehmen zu können?

  • Bastelt eine Karte, verwendet darauf mindestens 1 Whiff of Joy Stempel und folgt das folgende Rezept
  • Benutzt 1 Cardstock, 2 Motivpapiere, 1 Knopf, 1 Band
  • Zeigt dieses Werk auf eurem Blog und erzählt euren Besuchern von dem GD Call
  • Tragt euren Namen, Vorschaubild und den link zu dem Blogbeitrag in dem inlinkz Widget am Ende dieses Beitrags ein.

GDCall0310_1My example card shows one of Whiff of Joy's new Spring stamps "In search of Spring". I coloured it with Twinkling H2O (the green of the hill is a combination of Lemongrass, Moss Green and Forest Green). I put crystal effects on the eggs to give them dimension.

Meine Beispielkarte zeigt eines der neuen Motive von Whiff of Joy "Auf Frühlingssuche". Ich habe es mit Twinkling H2O coloriert (das Grün des Hügels ist eine Kombination von Lemongrass, Moss Green und Forest Green). Auf die Eier habe ich dann noch Crystal Effekt gegeben, um mehr Dimension zu erhalten.

Looking forward to visiting your blogs!
Ich freue mich darauf eure Blogs zu besuchen!



Kommentare:

  1. Ich liebe deine Karte, solche schone Farben! Liebe Grussen von Ageeth

    AntwortenLöschen
  2. Well Suzanne, you have 2 months to buy a stamp and can apply next time round when it opens up again on the 16th May (as it says on the top of the post).

    Cant wait to get started, fab recipe challenge.

    AntwortenLöschen
  3. Absolutely amazing card.
    @Suzanne
    You also might have a look at the following Australian shops.
    Bizzy Bec's
    http://www.bizzybecscardmakingscrapbooking.com.au

    Craft-A-Lot
    http://www.craftalot.com.au

    Scrapbook Boutique
    http://www.scrapbookboutique.com.au

    AntwortenLöschen
  4. Lovely colors.... Love the Whiff of Joy stamps though I don't have any. I'll surely follow up on this blog and see what everyone comes up with!

    Smita

    AntwortenLöschen
  5. I have not applied to be a guest designer before, but I would really love the chance to be one for Whiff of Joy. I love these stamps, and love making cards, so that's a great combo! Fingers crossed!!!

    Hugs, Linda

    AntwortenLöschen
  6. Beautfiul card, Katharina! I love the recipe challenge and I thoroughly followed it, but now when I came to add the link to my card I realized lots of people added flowers and adder embellies, too, so my card now looks kind of plain..

    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  7. Thanks for another chance at the GD spot!

    I made one card following the recipe exactly and one that's a bit "more"...;-)

    AntwortenLöschen
  8. Hallo Katharina!

    Natürlich möchte ich die Chance für den Whiff of Joy Guest Designer Call auch nutzen.

    Deine Karte ist traumhaftschön.Eine wirklich wunderschöne Gestaltung, es paßt alles so schön und harmonisch zusammen und deine Coloration ist ein Traum.

    Dein Rezept gefällt mir sehr gut! Da mußte ich mich doch auch ranbegeben.
    Es hat mir sehr viel Spaß bereitet,danach zu werkeln.


    Ich wünsche dir einen guten Start in die neue Woche,einen ganz lieben Gruß deine Andrea

    AntwortenLöschen
  9. Natürlich möchte ich mein Glück für die Whiff of Joy Guest Designer Call versuchen.

    Deine Karte ist ein Traum alles passt so harmonisch zusammen.

    Viele liebe Grüße Nicole

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...