Freitag, 16. April 2010

Day 1 of our trip to the BSSS in London - Vlog

Good evening everybody!
Right now I am in a hotel (again) in Germany. Yvonne and I built up our stand at the Stempelmesse Süd in Stuttgart today.
I managed to upload a vlog about our first day in London last week, which I would like to share with you :)
Have fun watching!

Einen guten Abend miteinander!
Zur Zeit bin ich mal wieder in einem Hotelzimmer, diesmal in Deutschland. Yvonne und ich haben heute unseren Stand für die Stempelmesse Süd in Stuttgart aufgebaut.
Gestern habe ich es gerade noch geschafft den ersten Vlog über unsere Reise nach London hochzuladen. Den möchte ich euch jetzt gerne zeigen :)
Viel Spass beim Anschaun.

Kommentare:

  1. This was brilliant Katharina. I've never been to London. Oh my what alot of boxes the stand looked amazing and I agree the DT cards are always amazing. Thanks for sharing. Hugs Ali x

    AntwortenLöschen
  2. That was such fun to watch, thank you so very much for sharing it! :)

    AntwortenLöschen
  3. soooo much hard work.... have fun this weekend at the Stempelmesse Süd in Stuttgart.xxxx

    AntwortenLöschen
  4. Hope you didn't have too much waiting for transport and your excitement wansn't in vein. Your stand looked great I wish I could have been there , maybe next time.
    Unfortunately in England we never seem to be very patriotic which is a real shame , but probably due to the very mixed culture of so many people from other countries who make England their home. Hope you had a good time. Thankyou for sharing and I look forward to vlog 2 . Hope Germany is less waiting too. Julye

    AntwortenLöschen
  5. oh my word your voice is awesome!!!
    it was so cool to follow along with you on your journey!
    I wish I were in london to see all the stamps...but canada is WAY too far...thank you for sharing your trip...it was exciting :)

    AntwortenLöschen
  6. Just dropping by to say a big Happy birthday hope yo have a fab day and the weekend is a huge success, hugs pops x

    AntwortenLöschen
  7. Your vlogs are so much fun to watch, they always put a smile on my face!
    The stand looked gorgeous with all the beautiful cards the amazing DT made, just stunning.

    Hope you are having a wonderful time in Stuttgart,

    xx Naoual

    AntwortenLöschen
  8. Hi Katharina, well you certainly worked hard and the travelling must have been exhausting, but I think you are wonderful to do it.
    Fabulous Vlog, thoroughly enjoyed it, and your hubby is a Hunk. With love and hugs Shirleyxxxx

    AntwortenLöschen
  9. Oh I loved your video!! So fun to see your journey to London, and your stand looked fantastic!:)
    Thank you for showing!
    Have a wonderful birthday in Stuttgart today!:)
    Big hugs, Camilla.

    AntwortenLöschen
  10. It was a lot of fun watching your vlog from London. Can't wait for the second addition. Have fun in Stuttgart.
    Marcel had to drink Corona in London???? Oh my word !!!!

    Happy Birthday und viel Erfolg in Stuttgart

    AntwortenLöschen
  11. Thanks for sharing :-)
    May your birthday be happy as happy can be. Mona

    AntwortenLöschen
  12. Liebe Katharina.....
    den Vlog schaue ich mir gleich mal an!!!
    Erstmal....es war heute riccccchtig schön....mit Dir schwatzen zu können!!!
    Die Stempelchen sind auch wieder richhhhhhhtig klasse!!!!
    Wir waren so gegen 15 Uhr wieder daheim.....und ich habe nur geschlafen. Die Erkältung steckt mir doch noch in den Gliedern.
    Nun wünsche ich Dir und Yvonne noch einen schönen Abend....und morgen einen genauso schönen und erfolgreichen Tag.
    Ich umarme Dich.....und sende Dir noch liebe Grüsse
    Deine Sabine....die "Rollifahrerin"

    AntwortenLöschen
  13. Danke fuer das Reisevideo...Ihr Englisch ist super (viel besser als mein Deutsch!) und das war mir so interrassant, die Bude zu sehen. Ich hoffe, dass ihr alle gut nach Hause (zu Hause??) gekommen sind?

    AntwortenLöschen
  14. welcome to england I hope you have a good time thanks for sharing your travel with us xxxDorothy

    AntwortenLöschen
  15. Herzlichen Glückwunsch nachträglich zum Geburtstag :o)
    Vielen Dank für die tollen Impressionen an Eurem Stand in Stuttgart. Wir haben auch schon erste Ergebnisse mit unseren neuen Stempeln erziehlen können. Würde sie Dir ja gerne mal zeigen, aber wohin schicken?
    Ich bin übrigens die blutige Anfängerin, die sich versehentlich für Sonntag 13 Uhr eingeschrieben hatte, aus Frankfurt kam und sich dann ohne Workshop die Stempelsachen zugelegt hat.
    Liebe Grüße aus Frankfurt!

    AntwortenLöschen
  16. TFS your London experience with allo of us that can't make it!
    It is exciting to see what you all go through to make those shows!
    Wowzers,that's alot of stamps and stuff!!!

    AntwortenLöschen
  17. Hallo Katharina

    Danke vielmals für das Video. Wow, das ganze sah spannend aus. Da wäre ich auch total aufgeregt gewesen. ;-)
    Euer Stand sah super aus!!!

    Ganz liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  18. This was brilliant Katharina. I look forward to the next video. Thanks for sharing.
    Marion

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...