Donnerstag, 8. April 2010

Magical Wishes

Lots of hugs, kisses and tons of magical wishes are going out to my close friend and Whiff of Joy's good soul Bettina. Yesterday was her due date and we were waiting for the arrival of her little girl. She just wrote me a sms that she her water had broken and that they are on their way to the hospital - I am so excited right now and wished I could be there to support her.

Viele Umarmungen, Küsse und Tonnen von magischen Wünschen gehen heute an meine gute Freundin und Whiff of Joy's rechte Hand, Bettina. Gestern war der EGT für ihre kleine Tochter und wir haben aufgeregt auf ein Zeichen gewartet. Vor ein paar Minuten hat sie mir eine sms geschrieben, dass sie einen Blasensprung hatte und auf dem Weg ins Krankenhaus ist. Na ich bin jetzt vielleicht aufgeregt und wünschte mir, dass ich dort sein könnte um sie zu unterstützen.

MagicalWishesThe sentiment is included in Whiff of Joy's April stamp kit "Scheherazade". The stems are hand-drawn with a Spica glitter pen.

Tomorrow we are flying to London to set up our stand for the BSSS. I am absolutely excited and hope to meet lots of you there :)
Enjoy the weekend!

Der Text ist Teil von Whiff of Joy's April stamp kit "Scheherazade". Die Stengel der Blumen habe ich mit einem Spica Glitter Stift von Hand gemalt.

Morgen geht es los in Richtung London zur BSSS. Ich bin total aufgeregt und hoffe, dass ich viele von euch treffen werde.
Habt ein schönes Wochenende!


  • Stamps: sentiment included in Whiff of Joy's April Stamp kit "Scheherazade"
  • Paper: Stampin' Up kraft cardstock and dp
  • Accessories: buttons from Button galore, Spica glitter pens for handdrawn stems, SU linen thread, Martha Steward border punch, Spellbinders Nestabilities

Kommentare:

  1. Beautiful, I love this sentiment. Love the button flowers too. Darling card! Have fun on your trip!

    AntwortenLöschen
  2. I love how you made a flowers, so cute.

    AntwortenLöschen
  3. Hey Hunni! I am sending happy wishes to Bettina too and hope that she will soon hold her little one in her arms!
    Have a great flight and a fantastic time in London. I am sure it will be a magical experience!
    Hugs Jeanette

    AntwortenLöschen
  4. Oh my,hope all goes well for the mom to be!!!
    Have fun this weekend! Wish I was there! Love your card,beautiful!

    AntwortenLöschen
  5. Liebe Katharina

    Ich hoffe Du siehst meinen Kommentar noch. Liebe Grüsse an Bettina, unbekannterweise. Ich wünsche ihr viel Freude mit ihrem Sonnenschein.
    Und Dir wünsche ich GANZ VIEL Glück für die Messe in London!

    Liebe Grüsse und bis in Stuttgart. :-)
    Pati

    AntwortenLöschen
  6. Oohh how exciting about Bettina!! I bet you cannot wait to get back home to see the new arrival!! Soo excited about Saturday! see you soon! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  7. How pretty! Love how you used your DP and buttons to make this scene. Love it Katharina!

    AntwortenLöschen
  8. Schöne Karte, die Idee mit den Knöpfen find ich super.
    Alles Gute für deine Freundin und das Baby.

    Viele Grüße
    BT

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...