Samstag, 3. April 2010

Quick Give Away for BSSS

I realised that I will hopefully be meeting many of my dear blogging friends at the BSSS in London next weekend, who have been with me since the beginning of my blogging. I wanted to have a small gift ready, but I think I would never be able to do the amount I will actually need :)

Mir ist gerade noch rechtzeitig eingefallen, dass es schön wäre kleine Geschenke für meine engsten Blogging Freunde parat zu haben, die ich hoffentlich nächstes Wochenende in London treffen werde :) Also habe ich mich in einer Nacht und Nebel Aktion dran gesetzt ein paar Säckchen zu gestalten. Ich fürchte jedoch, dass ich bei weitem nicht die richtige Anzahl habe :)

BSSS-giveAway3 I stamped Whiff of Joy's Moon signature stamp (which is one of the rare Mini stamps that you get might get for orders over 50 Euros) on Stampin' Up whisper white cardstock and coloured it with Copic Sketch Markers (Y21, Y23, Y26, R20 and 0). I cut it with my round Nestabilities and also cut a scalloped circle out of kraft cardstock.

BSSS-giveAway2 Ich habe Whiff of Joy's Mond Signatur Stempel (der einer der raren Mini Stempel ist, die man ab einem Bestellwert von 50 Euro erhält) auf whisper white cardstock von Stampin' Up gestempelt und dann mit Copic Sketch Markern coloriert (Y21, Y23, Y26, R20 and 0).
Ausgestanzt habe ich in dann mit runden Nestabilities, ebenso wie den "scalloped" Kreis aus Kraft cardstock.

BSSS-giveAway I adhered the linen thread to the scalloped circle with adhesive tape and then simply adhered the "Moon" over it.

Ich habe den kurzen Faden mit einem Klebestreifen auf den blumenförmigen Kreis . und den Mond dann einfach drüber geklebt

BSSS-giveAway1 I filled the small cellophane bags with a few WoJ goodies, closed them with pink ribbon from SU and then tied the moon badge onto it.
Thanks for your visit :)

Ich habe die kleinen Cellophansäckchen mit ein paar WoJ goodies gefüllt und mit rosa Band von Stampin' Up verschlossen. Danach habe ich den Mond Badge dazugeknüpft.
Danke für euren Besuch :)


  • Stamps: Whiff of Joy Mini Moon signature stamp (not for sale)
  • paper: SU whisper white and kraft cardstock
  • Accessories: SU linen thread and pink pirrouette ribbon, Spellbinders round Nestabilities, adhesive tape, cellophan bags
  • coloured with Copic Sketch Markers (Y21, Y23, Y26, R20 and 0)

Kommentare:

  1. WHat a great little goodie bag, the tag is gorgeous. I'm sure everyone who gets one will LOVE it. You are so thoughtful!

    AntwortenLöschen
  2. Die sind ja süß. Ich wünsche dir viel Spaß nächste Woche in London.
    Dir und deiner Familie wünsche ich Frohe Ostern.

    LG
    patzi

    AntwortenLöschen
  3. They are such a lovely idea.
    Beccy x

    AntwortenLöschen
  4. They are fantastic!!! I love the image :)

    AntwortenLöschen
  5. oh wie süsssss, ganz zauberhafte Schenkis hast du gemacht. Viel Spass in London.

    Lg.Heike

    AntwortenLöschen
  6. Gorgeous little goodie bag. Wish i was coming to BSSS! Hugs Jillix

    AntwortenLöschen
  7. Liebe Katharina

    Deine Geschenksäckchen sind superschön geworden. Ohhhh, da will sich bestimmt jede eins unter den Nagel reissen. Die Idee ist toll und Du warst echt ein fleissiges Bienchen. Respekt!

    Ganz liebe Grüsse
    Pati

    AntwortenLöschen
  8. Awww...these are really sweet!
    Helen x

    AntwortenLöschen
  9. Those are lovely little goodie bags. Such a sweet stamp.
    Marion

    AntwortenLöschen
  10. Oh how I wish I was coming to the show, but my son is still not fully mobile following his ankle surgery so can't even think about going. Your little bags are so cute though. Thanks for sharing and have a fab time and a fab easter too Julye

    AntwortenLöschen
  11. Wish I could make it down for the weekend, Katharina! :( Hoffe, es wird nicht zu stressig auf der Messe!

    Frohe Ostern!!!

    AntwortenLöschen
  12. Geat idea! They're really looking good :)

    AntwortenLöschen
  13. What a cute little goodie bag! I'm sure that those lucky fans who receive them will love it! :)

    AntwortenLöschen
  14. Oh you are going to have so much fun I just know it. Your goody bags look so adorable dear. I have so enjoyed catching up on your blog and seeing that adorable little helper of yours. My computer crashed Monday and had to go get a laptop till I can get it repaired so hope you have gotten my emails dear. Hugs my friend

    AntwortenLöschen
  15. Wow Katharina, these look lovely, I'm really looking forward to seeing you there. I've been a follower for a long time now, and it will be great to meet you at the show, Judith x

    AntwortenLöschen
  16. Such a sweet goodie bag Katharina!
    I'm sure they will all love it!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...