Freitag, 23. April 2010

Whiff of Joy DT news

JaneJohnson

I am so happy to welcome Jane Johnson back in the Whiff of Joy Design Team. She was on my wish list since she guest designed for us a few months ago. But after I met her and saw her coloring at our stand at the BSSS in London, I couldn't let her go again :)

Ich bin so glücklich Jane Johnson wieder im Whiff of Joy Design Team begrüssen zu können. Sie war auf meiner Wunschliste seit sie Gast Designer war. Als ich sie an unserem Messestand in London getroffen habe und sie live colorieren sah, da konnte ich sie nicht wieder gehen lassen :)

jane

I received the above card together with some yummy crafting goodies from Jane. Thank you so much!! It was a pleasure to meet you at the show and your cards and creations are even more stunning in real life! Please say "hello" to you wonderful husband. Patiently he sat next to our stand for 2 hours, waiting for Jane to finish demonstrating :)

Ich habe die obige Karte zusammen mit tollen Bastelsachen von der lieben Jane bekommen. Vielen Dank!! Es war so toll dich in London persönlich zu treffen. Deine Karten sind im wahren Leben sogar noch toller, als auf den Bildern. Bitte richte deinem Mann ein "Hallo" von mir aus. Er saß ca. 2 Stunden geduldig neben unserem Stand in London und wartete darauf, dass Jane ihre Demonstration beendete :)

jane

“Hi, I'm Jane from Jane's Lovely Cards and I'm a stay at home Mum from the UK. As long as I can remember I have loved to draw, paint and make things and often made my own Christmas cards. In February 2009 I bought a card making kit at a garden centre and came online to look for ideas. My eyes were opened to the amazing world of stamping and I am now a self confessed addict!! If I don't do a little crafting each day I feel lost.

In a very short space of time Whiff of Joy stamps became my favourites and I became a designer for the Whiff of Joy challenge blog early last year. I love every single stamp in the collection, from cute to elegant and I love bringing them to life on my cards.”

jane1

“Hallo, Ich bin Jane von Jane's Lovely Cards ” und ich bin Mutter und Hausfrau in England. So weit ich mich zurückerinnern kann, war ich eine begeisterte Malerin und Zeichnerin. Oft habe ich meine eigenen Weihnachtskarten gebastelt. Im Februar 2009 habe ich mir ein Kartenbastelkit in einem Blumengeschäft gekauft und habe danach online nach Ideen gesucht. So hat sich mir die fantastische Welt des Stempelns eröffnet und ich bin jetzt eine bekennende Süchtige :) Wenn ich nicht jeden Tag meine Dosis “Basteln” bekomme, fühle ich mich verloren.

In kürzester Zeit wurden Whiff of Joy Stempel meine bevorzugten Motive und ich wurde letztes Jahr zum Designer des Whiff of Joy Challenge blogs. Ich liebe jeden einzelnen Stempel in der Kollektion, angefangen von niedlich bis zu elegant, und ich liebe es die Motive auf meinen Karten zum Leben zu erwecken.”

fran

Another, but really sad, DT news: Frances Cheung from Franmade decided to step down from her DT position at Whiff of Joy. Fran has been with us right from the beginning of our venture and it is very hard for me to see her leaving.
Fran, I wish you all the best for your future, lots of love, luck and of course lots of crafting goodies ;) Thank you for all your support and inspiration during the past 2 years!!

Eine weitere, aber sehr traurige, DT Neuigkeit: Frances Cheung von Franmade hat sich dazu entschieden von ihrer Position im Whiff of Joy DT zurückzutreten. Fran war ein Teil unseres Team seit Anfang an und es schmerzt mich, sie verabschieden zu müssen. Fran, vielen Dank für all deine Unterstützung und Inspiration in den vergangenen 2 Jahren. Ich wünsche dir nur das Beste für deine Zukunft, viel Liebe, Glück und natürlich viele Bastelsachen ;)

fran

Kommentare:

  1. huge congrats to Jane she will make an awesome addition to the whiff of joy design team... way to go Jane...xx
    Sorry to hear that Fran has left whiff of joy she has made some stunning creations in the past two years...:( wishing you all the best Fran.x... mwah.xx

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations to Jane!! I am really looking forward to working with you, I am a big fan of your work!
    So sad to se Fran leave..all the best to you! Will still admire your work in blogland!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  3. Thank you so much for asking me to become part of the team Katharina, to say I'm thrilled is an understatment!! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  4. Congrats Jane, you so deserve to be on this DT. You are truly an inspiration!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...