Donnerstag, 15. April 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Naoual du Mortier

Naoual

"My name is Naoual from Naoual' sCreations, I'm 25 years old and I live in the Netherlands with my very supportive husband
and our 2 beautiful little girls. I started making cards in december of 2008 and I'm hooked ever since.
Whiff of Joy stamps were the first stamps I fell in love with and since then it has been my dream to design for this wonderful company, this is truly a dream come true for me!
It's going to be amazing to work alongside such an amazingly talented team, I can't wait to get started!
Let's just hope the next two months don't go by to fast, as they tend to when you're having fun, lol.
Thank you so much Katharina for giving me this opportunity an believing in me. I'll try my best to not let you down.
And to all the girls who tried out for the GDT call but didn't get chosen I want to say; don't give up on your dream! If you truly want something keep trying! I know it's dissapointing when you don't get chosen, 'cause this was the fifth time I entered the GDT call, but don't give up, your time will come!"

Naoual2

"Mein Name ist Naoual von Naoual's Creations", ich bin 25 Jahre alt und lebe in den Niederlanden mit meinem , mich immer unterstützenden, Ehemann und unseren 2 wunderbaren Töchtern.
Ich habe im Dezember 2008 angefangen Karten zu basteln, und seitdem bin ich davon besessen. Whiff of Joy Stempel waren die ersten Niedlichmotive, ín die ich mich verliebt habe und seitdem war es mein Traum für diese wunderbare Firma designen zu können, also wurde für mich wahrhaftig ein Traum war.

Es wird einmalig sein an der Seite all der talentierten Bastlerinnen arbeiten zu können. Ich kann es kaum erwarten anzufangen. Ich hoffe nur, dass die nächsten 2 Monate nicht zu schnell vorüber gehen, was aber meißtens der Fall ist, wenn man Spaß hat.
Vielen Dank Katharina, dass du mir diese Chance gegeben hast und dass du an mich glaubst. Ich werde mein Bestes geben um dich nicht zu enttäuschen.

Als Tipp für all die anderen Bastler, die in dem Gast Designer Call ihr Glück versucht haben: Gebt niemals auf! Wenn ihr etwas wirklich wollt, dann versucht es immer wieder. Ich weiss, dass es enttäuschend ist, wenn man nicht ausgesucht wird, da es schon mein 5. Mal war, dass ich an dem Gast Designer Call teilgenommen habe. Aber gebt nicht auf, eure Zeit wird kommen!

Naoual Naoual1 Thank you so much Naoual!!
Vielen Dank Naoual!

Kommentare:

  1. Dear Naoual. It's so nice to be in the GD-Team with you. I love your work and I wish you lot of fun in these two month.
    Hugs,
    Ranita

    AntwortenLöschen
  2. Wow, what beautifull cards. Hope to see more.

    Greetings
    BT

    AntwortenLöschen
  3. Thanks so much girls, I really appreciate it!!
    I love being on the GD-team with you too Ranita, you're a sweetheart!

    Thanks so much Katharina for this opportunity!!

    Big hugs, Naoual xx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...