Mittwoch, 26. Mai 2010

Announcement - Whiff of Joy's new Guest Designers

Thank you everybody for all the wonderful entries to Whiff of Joy's Guest Designer Call.
It has been sooo hard for me to choose amongst all your fabulous creations (that's why it took me so long to announce the Guest Designers for the next term, I simply couldn't make up my mind..haha).
Congratulations to the 4 talented Ladies who will be completing the Whiff of Joy Design Team for the next two months (June and July).
Please write me an email with your adress details and I will get back at you with further details soon.

Vielen Dank an euch alle für die tollen Beiträge zu Whiff of Joy's Gast Designer Call. Es ist mir so schwer gefallen unter all den fantastischen Einreichungen zu wählen (deswegen bin ich mit meiner Ankündigung auch so spät dran...haha).
Herzlichen Glückwunsch an die 4 glücklichen Damen, die das Whiff of Joy Design Team für die nächsten 2 Monate (Juni und Juli) ergänzen werden.
Bitte schickt mir eure Adressdaten und ich werde mit weiteren Einzelheiten so bald wie möglich auf euch zurück kommen.

marley Marley from Marley's Scrapcards

MoMonika from Mo's Wunderwelt

SylviaSylvia from Sylvia's Stampingplace

raindrop echoRaindrop Echo Designs

Next GD Call will take place on July 16th - hope to see you then :)
Der nächste Gast Designer Call findet am 16. Juli statt - ich hoffe euch dann wieder zu sehen :)

Kommentare:

  1. Congratulations to the lucky 4. I'll be trying again next time !!!!

    Hugs
    Penni
    X

    AntwortenLöschen
  2. massive congratulations to the 4 extremely lucky ladies.i will be awaiting the next gdt call now.thanks katharina for the chance to enter and for your kind comments on my entry.have fun ladies.luv coops.xxx

    AntwortenLöschen
  3. Ohhhh this is SOOOO amazing!! Thank you so much Katharina.. I'm really doing a happy dance here in my room!! Thanks again big hugs!! xMarley

    AntwortenLöschen
  4. oh well done ladies cant wait to see what you all come up with . didnt enter this but might try next time but such stiff opposition . Enjoy you 2 months ladies

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations to you all but especially to my daughter Marley.

    Grtzz Marjon

    AntwortenLöschen
  6. Congrats ladies!
    Wonderful entries everyone!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  7. Awww Well Done Ladies!!! All the very best. Thank you Katharina for the wonderful opportunity. Lotsa luv xxx

    AntwortenLöschen
  8. I'm so honored to have been chosen as GD!! Thank you so much! What a wonderful Wednesday surprise :)
    - Ann

    AntwortenLöschen
  9. Congratulations, ladies! Well done! :)

    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  10. OMG! This is soooooo exciting! Thanks so much.. I'm feeling really honored!
    Off to send you an email :-)
    Sylvia

    AntwortenLöschen
  11. Juhuiiiiiiiii, das sind ja wundervolle Nachrichten..., herzlichen Dank liebe Katharina, ich freue mich riesig auf meine neue Aufgabe !!!
    Congratulations auch an die anderen Gewinnerinnen - BRAVO !!!
    Hugs,
    Mo

    AntwortenLöschen
  12. Well done everyone! And special congrats to Ann and Marley, my Whimsy teamies! Fabulous news, girls! Hugs, Sem x

    AntwortenLöschen
  13. Huge congrats to you 4 talented ladies! Especially to Marley & Monika! Wow, well deserved! Though I didn't do it this time,... hopefully I don't miss the chance next time to be chosen?! :) HAVE FUN with this cool job during next 2 months! I'm allready looking forward to see your great creations! Thanks Katharina for this chance you're giving us...
    Hugs to you all,
    Angie Baechi

    AntwortenLöschen
  14. Congratulations to each of you lucky ladies!! I am suitably envious of you being able to play with all the new wonderful WOJ images!! Enjoy your time.

    Kay xx

    AntwortenLöschen
  15. Congratulations, Ladies! Wooooww, another Guest Design Team Member from our little country "Switzerland" has been chosen. How cool is that?

    BIG hugs and I wish you all a wonderful and inspiring time with the lovely Katharina and her great DT!
    Pati

    AntwortenLöschen
  16. Wow, wenn alle anderen Karten auch so schön waren wie diese vier, kann ich verstehen, warum du so lange für deine Entscheidung gebraucht hast.

    Viele Grüße
    BT

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...