Samstag, 8. Mai 2010

Happy Mothersday - Whiff of Joy Special 20% off

Mothersday1

I hope you will be celebrating a wonderful mothersday tomorrow!
I made this card for my dear mother in law, who became a real mother substitute to me after moving to Switzerland. I am very grateful that she is always there for my family :)

Ich hoffe, dass ihr morgen alle einen wunderschönen Muttertag verbringt!
Die folgende Karte habe ich für meine liebe Schwiegermutter gebastelt, die für mich ein echter Mutterersatz wurde, nachdem ich in die Schweiz gezogen bin. Sie ist immer da für meine Familie und dafür bin ich sehr dankbar :)

Mothersday2 To make your motherday even more special I am offering a 20% off voucher for Whiff of Joy, which is valid for May 9th (=mothersday) minimum order value is 10 Euros.
So if you want to get yourself something small for your special day, or if your kids/husband still need a present -> this is the chance!

WoJ_MothersdaySpecialCoupon

MothersdayUm dem morgigen Tag das gewisse "Extra" zu geben, gibt es mit dem obigen Gutscheincode 20% auf eure Whiff of Joy Bestellung. (nur gültig für morgen, Mindestbestellwert sind 10 Euro).

Wenn ihr euch also selbst etwas Gutes tun wollt, oder eure Kinder/Ehemnänner noch ein kleines Geschenk brauchen -> hier ist die Chance!!

            • Stamps: Whiff of Joy Willow with toddler
            • Paper: 250 g watercolor paper, SU cardstock old olive, dp October Afternoon,
            • Accessories: brads, halfpearls, paper roses, Martha Steward border punch, Stampin' Up punch, floral punch, Martha Steward leaves punch, linen thread, glazed brad from Making Memories,
            • coloured with Twinkling H20

Thank you for your lovely comments about yesterday's vlog :)
Enjoy the weekend!

Ich danke euchfür eure lieben Kommentare zu meinem Vlog von gestern :)
Habt ein schönes Wochenende!

Kommentare:

  1. Vielen Dank Katharina, daß ist ein tolles Geschenk für uns Mamis.
    Da werde ich dann morgen bei Dir stöbern kommen.

    Ein schönes Wochenende wünscht Dir BAstelfeti

    AntwortenLöschen
  2. Wunderschön Deine Karte für die Schwiegermama :)
    Und vielen Dank für die 20% Aktion.. da werde ich heute schonmal für morgen stöbern gehen ;-)
    LG, ein schönes Wochenende und einen schönen Muttertag morgen
    Sylvia

    AntwortenLöschen
  3. Stunning card Katharina!! LOVE how you've shaded her dress and it's a gorgeous colour! I'm sure your MIL will love her special card! Enjoy your Mother's Day tomorrow! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  4. I am sure that your MIL will love this card is is beautiful, gorgeous colouring and really pretty details... xxxx

    AntwortenLöschen
  5. oops, forgot to add... Have a happy mothers day tomorrow, hope that you get spoilt rotten...xxx

    AntwortenLöschen
  6. This is such a beautiful card--I love the colors you used! Thank you for the coupon, very thoughtful! Have a happy Mother's Day! Lisa :-)

    AntwortenLöschen
  7. Schitterende kaart!

    Groetjes,
    Diane

    AntwortenLöschen
  8. What a wonderful card! She's so lucky to be the recipient! Thank you for the generous coupon too!

    AntwortenLöschen
  9. Oh my,it's so beautiful Katharina!
    Your coloring is stunning as always,and I love those tiny roses!

    AntwortenLöschen
  10. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  11. Thanks SO much Katharina! With this coupon I could buy the 1001 nights kit I've been eying :)

    AntwortenLöschen
  12. Was für eine schöne harmonische Karte.

    Viele Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  13. Beautiful card I would love a handmade mothers day card your MIL is a very lucky lady! hope you had a great day!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...