Montag, 31. Mai 2010

Welcome Baby Anton

Thank you for all your lovey comment about "Spider Henry" :) It made my day that you love this little present so much!!

My sister gave birth to a cute little boy 2 weeks ago. I put a few presents together to send to her (she is still living in Vienna - 700 km away). The below photo shows the card I crafted for my little nephew.

Vielen Dank für eure lieben Kommentare zu "Spider Henry" :) Es hat mich sehr gefreut, dass er euch so gut gefällt!!

Meine Schwester hat vor 2 Wochen einen süßen kleinen Jungen zur Welt gebracht. Ich habe ein paar Geschenke zusammengestellt, die ich ihr schicke (Sie wohnt ja immer noch in Wien - 700 km von uns entfernt). Dies ist die Karte, die ich für meinen Neffen gebastelt habe.

Anton4

The stamp is Willow with baby, illustrated by Elisabeth Bell for Whiff of Joy. All the design papers are from Cosmo Cricket, as well as the self adhesive chipboard letters.

Der Stempel heißt Willow mit Baby, illustriert von Elisabeth Bell für Whiff of Joy. Alle Motivpapiere sind von Cosmo Cricket, genauso wie die selbstklebenden Chipboard Buchstaben.

Anton3 I wanted this card to be something really special, so I also decorated the inside. The clouds are made with a Spellbinders Labels die. The sentiment is from Whiff of Joy's German Baby text collection.

Ich wollte der Karte den finalen, speziellen Touch geben, deswegen habe ich ausserdem die Innenseite dekoriert. Die Wolken sind mit Nestabilities von Spellbinders ausgestanzt. Der Text ist von Whiff of Joy's deutscher Baby Textkollektion.

Anton Thanks for stopping by my blog today!!
Danke. das ihr heut bei mir reingeschaut habt!!

Kommentare:

  1. its absolutely beautiful she must have loved it xx

    AntwortenLöschen
  2. So eine wundervolle Karte und so aufwendig gestaltet. Dann wünsche ich den frischgebackenen Eltern alles Gute und dass das Baby auch immer schön gesund ist.

    Viele Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  3. Hallo liebe Katharina

    Das sind ja tolle Neuigkeiten, dass Deine Schwester "Mama" geworden ist und Du "Tante". Herzlichen Glückwunsch! Ich hoffe dass Anton und sie gesund und munter sind. Deine Karte ist herzallerliebst! Sie wird sich bestimmt freuen über dieses schöne Geschenk und erst recht, weil es von Dir kommt. :-)

    Ganz liebe Grüsse und eine schöne und erfolgreiche Woche!
    Pati

    AntwortenLöschen
  4. Oh hon this is just gorgeous. I know your sister will treasure it dear.
    Also love Spider Henry !! Boy he sure is a Hero. Going to go snag him and get some play time in !!! Hugs dear your the greatest

    AntwortenLöschen
  5. Congratulations. Cards are gorgeous. Hugs.. Nataliya.

    AntwortenLöschen
  6. Die Karte ist wunderwunderschön geworden - Herzlichen Glückwunsch der frischgebackenen Tante :-)

    Viele liebe Grüße,
    Sandra

    AntwortenLöschen
  7. was ein super kaart und zo super rozen.
    gr marian

    AntwortenLöschen
  8. what a beautiful card, and congratulations!!!
    Hug Jorunn

    AntwortenLöschen
  9. wow this is absolutely stunning katharina, i love this stamp, its so beautiful and congratulations on your new nephew.luv coops.xx

    AntwortenLöschen
  10. Congratulations on your new born nephew!

    This card is gorgeous, auntie Katharina :)!

    Hugs Yolanda

    AntwortenLöschen
  11. Such a precious card Katharina!
    I'm sure Anton and Mom loved it!!

    AntwortenLöschen
  12. congratulations on the new member in your family! =) gorgeous card and very pretty details!

    AntwortenLöschen
  13. Such a very lovely, very special card for a special new arrival - beautiful image too x

    AntwortenLöschen
  14. This is absolutely beautiful! Love everything about it!

    AntwortenLöschen
  15. Its so beautiful ! Nice en cute your card !
    Congratulations for your sister and also for you !
    Françoise (Belgium)

    AntwortenLöschen
  16. Such a beautiful and heartfelt card Katharina! Your sister is going to absolutely love it! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...