Donnerstag, 13. Mai 2010

Whiff of Joy Guest Designer Spotlight - Tori Hemingway

Thank you everybody for your good wishes for my son Noel!! He already fully recovered from his fall from the kidschair, even the bruise already vanished :)

Today I would like to present Tori, one of Whiff of Joy's fabulous 4 Guest Designers for April and May. Please note that I will hold another Guest Designer call in 3 days on May 16th :) So if you are interested in working with our stamps and our unique Design Team, don't hesitate to participate.

Ich danke euch allen für eure guten Wünsche für meinen Sohn Noel!! Er hat sich von seinem Sturz wieder völlig erholt, sogar die Beule ist wieder verschwunden :)

Heute möchte ich euch die Vierte im Bunde der April/Mai Gast Designer von Whiff of Joy, Tori, vorstellen. Bitte denkt daran, dass es in 3 Tagen einen neuen Gast Designer Call geben wird (am 16. Mai) :)
Wenn ihr also gerne mit unseren Stempeln und dem einzigartigen Whiff of Joy Design Team arbeiten wollt, dann zögert nicht teilzunehmen!!

tori

"I am Tori from "The Fishy Scrapper's Chronicle", a SAHM of 3 kiddos, one daughter (13) and two boys (5 & 6). I live in sunny FL, USA with my wonderful husband. All 3 of my kids play soccer, one plays lacrosse and also the flute. It’s a busy life, but I would not change it for the world! I have been scrapbooking since 2001, but caught the stampin’ bug back in 2008 along with a few local friends! I love using Copic markers and crocheted flowers on my projects."

tori3 "Hallo, ich bin Tori von "The Fishy Scrapper's Chronicle", Mutter von 3 Kindern. 1 Tochter (13) und 2 Jungs (5 und 6). Ich lebe im sonnigen Florida, USA, mit meinem wunderbaren Ehemann. Alle meine 3 Kinder spielen Fussball, einer spielt Lacrosse und auch Flöte. Ich führe ein geschäftiges Leben, würde es aber gegen Nichts auf der Welt eintauschen! Seit 2001 beitreibe ich Scrapbooking, wurde aber 2008 vom Stempelfieber infiziert. Ich liebe es mit Copic Markern zu colorieren und selbst gehäkelte Blumen auf meinen Projekten zu verwenden."

toriThank you Tori! Also for your great tutorials for Whiff of Joy's Tutorialsblog.
Danke Tori!! Auch für deine tollen Tutorials auf Whiff of Joy's Tutorialsblog.

tori1 My dear husband Marcel gave me tickets for a "Crime and dine" event for my birthday. And we are going there tonight. Uhhh, I am already all tingly...haha Do you think I am going to start laughing when somebody next to me pretends to die of a sudden death??
I hope I don't have to co-act...LOL

Mein lieber Mann Marcel hat mir zum Geburtstag Karten für einen "Dinner und Krimi" Abend geschenkt. Da gehen wir heute hin. Ich bin schon ganz kribbelig vor Aufregung...haha
Glaubt ihr auch, dass ich einfach Loslachen muss, wenn am Tisch neben mir jemand "stirbt"?? Ich hoffe, ich muss nicht auch noch Mitmachen...haha

Kommentare:

  1. So glad to hear that Noel is much better. Have fun at your crime and dine. Xxx

    AntwortenLöschen
  2. Ohhhh that's great news Noel is better! children sure are get up and get on with it!! loveee the cards I so love Henry! and the new ones are AWESOME I just used my new henry with the tissue box and I love him! so thank you! Welcome to Tori look forward to seeing her cards! and lastly have a fab evening hope you have loads of fun for your birthday! I would love to be on your DT but I am not good enough so I look forward to seeing who you will choose! next and look forward to seeing their work too! hugs Samantha x

    AntwortenLöschen
  3. wow... those are all so beautiful... great job!!

    AntwortenLöschen
  4. I'm so glad to hear Noel is doing better...so scary! Hope you have a fantastic time tonight at your dinner and show! :)

    Tori~ Your work is awesome hun!

    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  5. Ich finde ja alle Karten Klasse, aber am meisten gefällt mir die erste Karte. Mit dieser filigranen Spitze und den pastelligen Farben fühle ich mich irgendwie so ... heimelig.

    Viele Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  6. ahhh your poor baby. so happy to hear he is doing better. some how kids just bounce back. Thank the good Lord!
    ~Pam

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...