Samstag, 22. Mai 2010

Wishing you miles of smiles

MilesOfSmiles1

We are under quarantine over here...LOL Niklas is suffering from varicella. He is not really badly affected, because he is still young, but nevertheless the illness is quite infectious, so we won't be able to meet with other children for over 1 week *boredom here we come* :)

Wir stehen unter Quarantäne...LOL Niklas hat die Windpocken. Er ist nicht wirklich schlimm dran, da er noch so jung ist, trotzdem ist die Krankheit sehr ansteckend. Also können wir uns über 1 Woche nicht mit anderen Kindern treffen -> Langeweile vorprogrammiert :)

MilesOfSmiles2 I am happy that I decided to do a bright card, which lifted my mood instantly :) I love this Henry the mouse stamp, it is coloured in less than 5 minutes and you can use it for almost every occassion. Alison illustrated some more super cute Henry the mouse stamps for Whiff of Joy, which will be released over the next months.

Ich bin froh, dass ich mich dazu entschlossen habe eine bunte Karte zu basteln. Wenn ich sie jetzt ansehe steigt meine Laune gleich beträchtlich :) Ich liebe diesen Henry Maus Stempel, da er in ca. 5 Minuten zu colorieren ist und man ihn für fast jede Gelegenheit verwenden kann. Alison hat für Whiff of Joy schon weitere super süße Henry Stempel illustriert, die wir in den nächsten Wochen herausbringen werden.

MilesOfSmiles Have you seen all the fabulous entries to Whiff of Joy's Guest Designer Call? It is still open until tomorrow - so hurry up if you still want to have a go :)
Wishing you a sun-shiny weekend!

Habt ihr all die traumhaften Einsendungen zu Whiff of Joy's Gast Designer Call gesehen? Ihr könnt noch bis morgen Abend daran teilnehmen, wenn ihr es versuchen wollt :)
Ich wünsche euch ein sonniges Wochenende!


  • Stamps: Whiff of Joy's Henry mouse hugging heart, sentiment from WoJ's May STORE stamp kit
  • paper: SU cardstock chocolate chip, October Afternoon
  • Accessories: paper roses, button, Martha Steward border punch, ribbon and linen thread from SU, brads Making Memories, Spellbinders Nestabilities Labels die, leaves punch,
  • coloured with Twinkling H2O

twinkling

  • Fur (Fell): Buttercup, Honey Amber and Burnt Umber
  • Cheeks (Wangen und das Herz): Poppy Red
  • Ears (Ohren): Pink Cloud and Almond Beige
  • heart: Blue Grass
  • Background: Blue Ice
  • Ground (Boden): Scarab Beetle
  • Kommentare:

    1. Oh, poor Niklas, hope he is better soon, and poor you being stuck at home all that time!! I LOVE your card, the papers and colours are amazing and your details and layout are so gorgeous. This Henry is one of my all time favourites too! hugs, Jane xxx

      AntwortenLöschen
    2. Oh no... poor Niklas and poor you!!!
      Nothing worse then boredom!
      I looove your card, wonderful colors and Henry is just adorable!!

      hugs,
      Jorunn

      AntwortenLöschen
    3. I hope that he feels better really soon, and dont forget to rest yourself..

      Gorgeous crad honey my fave henry image, the colours are really cheery too, hugs Pops x

      AntwortenLöschen
    4. What a lovely happy card. Henry Mouse is sooooo cute!!!

      I hope Niklas feels better soon.

      Hugs
      Penni
      X

      AntwortenLöschen
    5. Best of luck with the quarantine :S
      Hope Niklas is feeling better soon.

      AntwortenLöschen
    6. der Arme, das juckt doch so arg. Ich kann mich noch gut daran erinnern wie es meine beiden hatte. Unser großer hatte es sogar 2x, das war nicht so schön.
      Ich wünsche gute Besserung und alles liebe.
      Ach ja, deine Karte gefällt mir sehr gut. Das bunte ist mal was anderes.
      LG
      patzi

      AntwortenLöschen
    7. Awww...I do hope he is feeling better quickly!

      An adorable card, and certainly one to bring smiles! :)

      AntwortenLöschen
    8. Get well soon Niklas sending yopu lots of hugs dear xxxxx

      Katharina your card is gorgeous I just love Henry so much
      Hugs Jacqui xx

      AntwortenLöschen
    9. I hope Niklas is feeling better soon. It's terrible being sick. Your card is great. I love the bright colors. TFS.

      AntwortenLöschen
    10. O, what a pitty for Niklas. When my children had it I put them every evening in a bath in wich a hang a washingbag with oat flakes. It helps against the tickling and let the spots cure soon. I hope this is English that you will understand :-)
      Your card is lovely and I can understand that it brighten your day. This Henry is on my (long) wishlist ;-)
      Hugs Ingrid

      AntwortenLöschen
    11. Poor Niklas!! Hope he's better soon!! Your card is absolutly stunning!! Big hugs xxx Marley

      AntwortenLöschen
    12. Beautiful card! Love the colurs and Henry is a sweetie.

      AntwortenLöschen
    13. I hope he gets to feeling better real soon. It is the pits when our babes are sick...

      AntwortenLöschen
    14. Hallo meine Liebe,

      hoffe Niklas geht es besser... Jonas brachte die Windpocken vor 4 Jahren mit heim und wer hatte sie danach...ich.. obwohl man mir hoch und heilig gesagt hat, ich hätte sie als Kind bereits gehabt ( aber nur so ein paar ). Danke, mir hatte es gereicht.
      Deine Karte ist ein Traum und ich freu mich schon auf die neuen Henry`s... stehe für die Maus schon in den Startlöchern.
      Dicken Knuddler an Niklas
      Anja

      AntwortenLöschen
    15. Was für eine schöne Karte. Gute Laune bekommt man da ganz sicher.
      Ich wünsch euch auch Gute Besserung und dass die Windpocken nicht so juckig sind.

      Viele Grüße
      BT

      AntwortenLöschen

    Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

    Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
    Bitte habt Nachsicht mit mir :)
    Liebe Grüsse
    Katharina

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

    I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
    Please bear with me!
    Hugs
    Katharina

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...