Donnerstag, 24. Juni 2010

City Girls II

Tomorrow is THE day - Whiff of Joy's new City Girl collection, illustrated by Elisabeth Bell, will be available on o:00 GMT.
I had a lot of fun to colour some more of these sexy images during my holidays. But with the huge laundry pile, catching up on business stuff and running noses ;) there was no time to do another card (although my fingers are itching...haha).
See you tomorrow :)

startpage_2010_06_18Morgen ist DER Tag - Whiff of Joy's City Girls II, illustriert von Elisabeth Bell, werden am 0:00 erhältlich sein.
Während meiner Ferien habe ich es richtig genossen, ganz in Ruhe, weitere von diesen sexy Motiven zu colorieren. Aber zum Kartenbasteln hatte ich leider noch keine Zeit (ein Berg schmutziger Wäsche, Emails, Rechnungen und rinnende Nasen standen mir im Weg...haha)
Bis morgen :)

Kommentare:

  1. These girls are sooooooooooo cool!!

    AntwortenLöschen
  2. I am so wanting, no needing these ones.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  3. looking forward to seeing the whole set I like cocktail girl the best i think

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...