Dienstag, 8. Juni 2010

Happy Mail - Rak

Renata from Creatif Online sent me this lovely card together with June's edition of the dutch card magazine "Cards Only" in which she has been published using stamps from Whiff of Joy's "Happy Mail" collection. Thank you so much Renata, what a delight to see our stamps in this great magazine.

Yes, we do reward publications!! Just send me the magazine you have been published in using one of Whiff of Joy's stamps and you will get a Whiff of Joy goodie bag in return :)
Here is the adress...

renata Renata von "Creatif Online" hat mir diese wunderschöne Karte zusammen mit einer Ausgabe des niederländischen Magazines "Cards Only" geschickt. 2 Karten, die sie mit Stempeln unserer "Happy Mail" Kollektion gebastelt hat wurden darin veröffentlicht.
Vielen Dank Renata!!!

Ja, wir "belohnen" Publikationen :) Schickt mir einfach eine Ausgabe des Magazines, in dem eine oder mehrere eurer Whiff of Joy Karten oder Bastelprojekte veröffentlicht wurden und ich schicke euch im Gegenzug ein Whiff of Joy goodie bag.
Hier ist die Adresse...

Kommentare:

  1. What a lovely card you have been sent, and a fabulous stamp!

    AntwortenLöschen
  2. Wow, das ist wirklich eine schöne Karte. Kein Wunder, dass die in einem Magazin veröffentlicht wurde.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  3. Wow, this card is really nice an dhow great that your stamps were published! My friend has a magazine of that, so I'll be sure to have a look, of course!! Very curious!
    A great day to you!

    Love, Wendy

    AntwortenLöschen
  4. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  5. Renata always makes such adorable cards and I am really proud to work with her in for the DT of Karen's Doodles! She really inspires a lot of people with her fabulous stitching and colouring.
    Regards,
    Mariska

    AntwortenLöschen
  6. Really, really nice card! Love the image and the DP.

    AntwortenLöschen
  7. Wauw what a gorgeous card by Renata! And having a subscription to Cards Only myself I know that Renata's cards in that magazine are gorgeous.

    xxx
    Mariska

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...