Dienstag, 29. Juni 2010

Life's good

Life-is-good1

Another card to celebrate summer. All stamps I used are included in WoJ's june stamp kit "Fun in the Sun". I stamped the background with the cute little crab. Volleyball Oakley is coloured with Copic Sketch Markers, I used Fun Flock "Teddy bear tan" for the ground.

Life-is-good

Eine weitere Karte um den Sommer zu feiern :) Alle Stempel, die ich verwendet habe sind in WoJ's Juni Stamp Kit "Fun in the Sun" enthalten". Den Hintergrund habe ich mit der süßen Krabbe gestempelt. Volleyball Oakley ist mit Copic Sketch Markern ausgemalt, für den Boden habe ich Fun Flock in der Farbe "Teddy Bear Tan" verwendet.

Life-is-good2

Thank you for visiting my blog!
Danke, dass ihr auf meinem Blog vorbeigeschaut habt!

  • Stamps: Whiff of Joy June Stamp Kit "Fun in the Sun"
  • paper: Su kraft + riding hood red cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: library clip and linen thread from SU, buttons from Buttons Galore, Fiskars border punch, corner rounder punch, fun flock "teddy bear tan"
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. It's a great card Katharina

    Hugs Anita

    AntwortenLöschen
  2. Das ist eine tolle Sommerkarte für Männer.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  3. Great card, love the bulldog clip! Jessi xxx

    AntwortenLöschen
  4. What a fun card this is! Love the crab stamp you used for a pattern. The neutral base of the card is very nice, that way all attention goes to the other fresh and summery items! The cute beach guy is lovely!

    Hugs, Wendy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...