Sonntag, 13. Juni 2010

Little recipe book

My sister will be attending a workshop about how to cook baby food for her little son.
So I decided to give her a little notebook for this event.

Meine Schwester wird demnächst einen Kurs besuchen in dem man Babybrei zubereitet.
Zu diesem Anlass habe ich ihr dieses kleine Notizbuch gebastelt.

rezeptbuechlein2 I bought the plain notebook in our local supermarket (Migros). It even comes with a transparent hardplastic cover, which is perfect to keep my paper cover neat and clean :)
I coloured Willow with hot chicken soup with Twinkling H2Os and added some accents with Glitter pens from Spica. Have a look at the photo below to see how lovely the Twinklings sparkle.

rezeptbuechlein

Das einfache Notizbüchlein habe ich in unserem hiesigen Supermarkt (Migros) gekauft. Es hat sogar ein Hartplastik-Cover, was sehr praktisch ist um mein selbst gestaltetes Cover sauber zu halten :)
Ich habe Willow mit der heißen Hühnersuppe mit Twinkling H2Os coloriert. Ein paar Akzente habe ich dann noch mit meinen Glitzerstiften von Spica gesetzt. Auf dem obigen Bild sieht man sehr schön wie toll die Twinklings glitzern.

rezeptbuechlein1 Enjoy the rest of the weekend!
Habt noch einen schönen Sonntag!


  • Stamps: Whiff of Joy Willow with chicken soup "Get Well collection"
  • Paper: SU kraft cardstock, Basic Grey, Cosmo Cricket
  • Accessories: Martha Steward border punch, piercing tool, Crop a dile, Spellbinders round Nestabilities petite scalloped, Heyda alphabet craft punch
  • coloured with Twinkling H2Os and SPica glitter pens

Kommentare:

  1. Hi Katharina this is a lovely idea for a gift. Fantastic colouring.
    Hugz Fleur xXx

    AntwortenLöschen
  2. wat een mooi idee voor recepten op te schrijven, mooi aangekleed
    liefs angelique

    AntwortenLöschen
  3. This is really beautifull

    Hugs
    Hélène

    AntwortenLöschen
  4. This is really great...your sister will appreciate it!
    xxx Margreet

    AntwortenLöschen
  5. Beautifull!
    Love these cute little recept book :)
    Hugs Anneke

    AntwortenLöschen
  6. This is stunning Katharina, love it and the I love the effect with the H2Os. Have a super day! Hugs Ali x

    AntwortenLöschen
  7. What a brilliant idea! I'm sure she will love it, it's gorgeous xxx

    AntwortenLöschen
  8. Lovely little book! Great idea. Thanks for sharing.

    AntwortenLöschen
  9. What a lovely idea this is, love it! Beautifully made and lots and lots nicer than a bought notebloc! Really nice!

    Love, Wendy

    AntwortenLöschen
  10. Wow!! Lovely and beautiful gift!! I'm sure she'll like it.. xxMarley

    AntwortenLöschen
  11. Oh my goodness, this is just absolutely adorable Katharina!! I love it!!

    AntwortenLöschen
  12. This is adorable! I love this idea :)

    - Ann

    AntwortenLöschen
  13. Wow, dass ist ja mal ein süßes Notizbuch. Da wird deine Schwester sicher der Star im Kurs sein.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  14. What a thoughtfull gift, I am sure your Sister will love it.

    AntwortenLöschen
  15. Hallo Katharina,

    Love it, beautiful !
    Françoise (Belgium)

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...