Montag, 14. Juni 2010

Sweet Hello - Rak

The fabulous Kathy from Distressed Stamper sent me this extraordinary card. Wow - what details!! Thank you Kathy I simply love your style and all the heart you put into your cards!!

This stamp is from Whiff of Joy's spring collection and it is on SALE at the moment :)

kathy

Die wunderbar kreative Kathy von Distressed Stamper hat mir diese traumhafte Karte geschickt. Vielen Dank liebe Kathy, ich bin ein großer Fan deiner liebevoll gestalteten Werke!

Der Stempel ist von Whiff of Joy's Frühlingskollektion und ist momentan heruntergesetzt :)

Kommentare:

  1. WOW! How stunning is this card?! Absolutely gorgeous. Thanks for sharing it with us. Lotsa luv xxxx

    AntwortenLöschen
  2. Oh, how lovely!! The image does exactly what the sentiment says: hello!!! Here I am, hi hi, so funny! Beautiful stamp and beautifully made card!!!

    Love, Wendy

    AntwortenLöschen
  3. Really nice card, I love all the details she has added to it!!
    Thank you for letting us have a peak:-)
    XMicheleX

    AntwortenLöschen
  4. Such a beautiful card you rec'd!

    AntwortenLöschen
  5. Wow this is lovely! Just love the embellishments and what a funny image!

    AntwortenLöschen
  6. wow, a truly fantastic card.the colouring is amazing and i love all the detail.luv coops.xx

    AntwortenLöschen
  7. Oh wow what a surprise to see this on here!!! LOL
    Again thanks for everything!!! You are such a lovely and generous person Katharina!!!
    Have a lovely week and thanks for the sneak peeks!! I can't wait to see them in full!!
    :)Kathy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...