Mittwoch, 16. Juni 2010

Top Secret Sneek Preview - new Whiff of Joy single stamps

It seems like ages since I last did a teaser post (and you know how much I love it...haha)
A fantastic new Whiff of Joy release is coming your way - 7 irresistible charming designs - deeply etched red rubber (ahhh, can you already smell it?? LOL Actually I can, because I am sitting next to a pile right now :)

Release date is: June 25th
Start of previews on the DT's blogs is: June 18th

Stay tuned!


SneekPeek4 SneekPeek1SneekPeek2 SneekPeek3


Es scheint Jahre her zu sein seit ich mein letztes Posting mit Vorschauen auf einen neuen Release gemacht habe (und ihr wisst doch wie gerne ich die Spannung anheize...haha)
Nächste Woche gibt es einen fantastischen neuen Whiff of Joy release - 7 unwiderstehlich charmante Motive - tief geprägter roter Stempelgummi (ahhh, könnt ihr ihn schon riechen?? LOL Ich sitze gerade neben einem Berg davon, also ist mir der Geruch sehr gegenwärtig :)


Verkaufsstart ist am 25. Juni
Start der Vorschauen auf den Blogs des DTs ist am 18. Juni


Ich hoffe ihr seid dabei!

Kommentare:

  1. I want this one already lol and am only going to be receiving Junes lol.
    Pinky

    AntwortenLöschen
  2. I hate teaser posts, i am so impatient i need to know what they are now lol, better start saving up then as it has been ages since i had a little treat :) hugs Pops x

    AntwortenLöschen
  3. Ooooh, that looks really good!!! I hardly can't wait till the 25th! And yes, I can almost smell them :-).

    Hugs,
    Jolita

    AntwortenLöschen
  4. I can't wait to see them, I love the sneak peeks! :)

    Hugs, Vanja

    AntwortenLöschen
  5. Waw, they look gorgeous...
    can't wait to see them

    AntwortenLöschen
  6. Oh no! I just ordered some stamps and now you are going to tempt me with more. I wonder how much I can spend before my Husband notices? lol.

    AntwortenLöschen
  7. wie gemein - aber ich weiß wie viel Spass "die Spannung anheizen" macht, wenn man auf der heizenden Seite ist *lol*

    Ich bin auf alle Fälle schon seeehr neugierig - zum Glück kommt das neue Kit zum Überbrücken...*lol*

    AntwortenLöschen
  8. Those little teasers look very tempting. May have to start saving now :P. Luckily it's my birthday soon'ish.
    Mette

    AntwortenLöschen
  9. Na dann bin ich ja mal gespannt. Die kleinen Einblicke sehen auf jeden Fall sehr spannend aus.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  10. oh that cruel showing us when we cant buy yet but thanks for the sneak.

    AntwortenLöschen
  11. This totally drives me nuts.;)

    AntwortenLöschen
  12. Oh, wie gemein! :-) Das kannst Du uns doch nicht antun, uns da nur die paar kleinen Ausschnitte zu zeigen. Wie sollen wir das aushalten bis 25. ???? :-) Lg

    AntwortenLöschen
  13. oooo...can't wait to see them! :)

    AntwortenLöschen
  14. Oh my goodness, can't wait! These look good... hmmm, methinks an Office Willow or something to that effect???!!?!

    AntwortenLöschen
  15. Can`t wait to see the dt cards of these.They look good even if they are little snippets.

    AntwortenLöschen
  16. Oh, das sieht schon SEHR verlockend aus... Bin schon sehr gespannt!!

    AntwortenLöschen
  17. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  18. I've just stamped for the first time using WOJ rubber - what amazing clear impressions. Thoroughly enjoying the ease of stamping a clean image first time.
    Thanks ever so.
    Paula (PEP)
    http://pepcraftchallexp.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  19. They do look good, or the little I can see so far! =)
    Hugs, Elenor

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...