Freitag, 18. Juni 2010

Whiff of Joy City Girl II preview

BeingYou1

Welcome to Whiff of Joy's City Girl II preview week!!! I am absolutely delighted to present you the follow-up of our very popular City Girl collection. Elisabeth Bell did a phenomenal job in creating these new and oh so sexy ;) stamps.
Join me and the Whiff of Joy Design Team to discover what's coming on June 25th to the Whiff of Joy webshop and to a store near you.

Willkommen zu Whiff of Joy's City Girl II Vorschau Woche!!! Ich freue mich riesig, dass ich euch die Forsetzung unserer populären City Girl Kollektion präsentieren darf. Elisabeth Bell hat für uns wieder sensationelle und sehr "sexy" ;) Stempel illustriert.
Begleitet mich und das Whiff of Joy Design Team um herauszufinden was ab dem 25. Juni via Whiff of Joy und in einem Bastelladen eurer Wahl erhältlich sein wird.

BeingYou2 Willow with Cocktail is one of 7 new City Girl stamps which will be released on June 25th.
I coloured her with Copic Sketch Markers, cut around her and sat her on a cut out, which I did with one of Spellbinders Label dies.

Willow mit Cocktail ist einer von 7 neuen Motiven, die am 25. Juni erscheinen werden.
Ich habe sie mit Copic Sketch Markern coloriert, ausgeschnitten und in eine Form gesetzt, die ich mit einem von Spellbinders Label Dies gestanzt habe.

BeingYou

Please visit the blogs of the WoJ Design Team Ladies to see more of the new City Girl II stamps:

  • Aija (FI)
  • Bev (UK)
  • Claudia (USA)
  • Inge (Netherlands)
  • Jacqui (UK)
  • Jane (UK)
  • Jeanette (CA)
  • Jorunn (Norway)
  • Murielle (France)
  • Rach (UK)
  • Sonja (Germany)
  • GD Ann (USA)
  • GD Marley (NL)
  • GD Monika (CH)
  • GD Sylvia (DE)

  • Kommentare:

    1. I am so loving these onces Katherina, definitely on my list.
      Pinky

      AntwortenLöschen
    2. Absolutely GORGEOUS!! I truly love these new stamps.

      Hugs, Naoual xx

      AntwortenLöschen
    3. Eine schöne schlichte Karte....
      meine ist nun auch online.
      Die Stempel sind so genial *hachz*

      lieben Gruß Sonja xx

      hast du meine Mail bekommen ?

      AntwortenLöschen
    4. Schöner Stempel und die Karte ist total süß.

      Liebe Grüße
      BT

      AntwortenLöschen
    5. hi what a sweety this card
      by by tanja

      AntwortenLöschen
    6. Really, really lovely ones!! Everything she makes, works out perfectly!! Beautiful! Can't wait to see them all.

      Love, Wendy

      AntwortenLöschen
    7. I think I found them all. LOL. I absolutely adore all of them. I can't wait until the release! I so want to order them!! And I have two months of vacation to play with them. Yeay!
      ** Evi **

      AntwortenLöschen

    Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

    Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
    Bitte habt Nachsicht mit mir :)
    Liebe Grüsse
    Katharina

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

    I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
    Please bear with me!
    Hugs
    Katharina

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...