Dienstag, 22. Juni 2010

You are my favourite person - City Girl II preview

FavouritePerson1

Friday, June 25th, is getting closer and with it Whiff of Joy's super sexy new release - City Girl II by Elisabeth Bell.

Freitag, der 25. Juni, rückt immer näher und mit ihm Whiff of Joy's neuer, sexy release - City Girl II von Elisabeth Bell.

FavouritePerson2 I coloured Willow with Chihuahua with Copic Sketch Markers and stamped the sentiment with StazOn ink on white vellum, which I cut out with Spellbinders Labels Nestabilities.

Ich habe Willow mit Chihuahua mit Copic Sketch Markern coloriert und den Text mit StazOn Tinte auf weisses Transparentpapier gestempelt. Ausgestanzt habe ich es dann mit einem Labels Nestabilities von Spellbinders.

FavouritePerson


Kommentare:

  1. So beautiful card Katharina,i love your image and the colours.

    Hugs Riet.xx

    AntwortenLöschen
  2. Eine schöne Karte und ein super süßes Motiv.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen
  3. das motiv ist ehrlich gesagt nicht so meins...ich mag das gesicht nicht. aber deine karte ist wieder wunderschön :)

    AntwortenLöschen
  4. The new stamps I have seen on sneak peeks look FAB!

    Sarah x

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful card Katharina, and what a sweet Willow image! :)

    AntwortenLöschen
  6. This just gorgeous, Katharina! I am totally in love with the new City Girl collection! You have made such a great card with this cute Willow and her cute furry friend!
    Hugs,t

    AntwortenLöschen
  7. Oh, this is really really cute!! Amazing new stamp set coming up!

    Love, Wendy

    AntwortenLöschen
  8. Beautiful card Katharina! I love the new collection!! They are all such pretty girls!!!
    The paper on this card is so pretty and I love your idea of cutting out the vellum and adding your sentiment! I just got a bunch so I will have to try this out!!
    :)kathy

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...