Donnerstag, 3. Juni 2010

You are my superhero

"Spider Henry" (Whiff of Joy's FREE digi stamp) is such a super cute image and I am absolutely delighted by all the cards and projects you share with me!!
I finally came around to use it myself. My 4 year old son Niklas (a fanatic Spiderman fan...LOL) and I sat down to colour Henry together. I really love the result and Niklas was so passionate in colouring him in.

"Spider Henry" (Whiff of Joy's GRATIS digi Stempel) ist so ein süßes Motiv and ich bin total begeistert von all den tollen Karten und Bastelprojekten, die ihr mir damit zeigt!!
Ich habe auch endlich die Zeit gefunden das Motiv zu verwenden. Mein 4 jähriger Sohn Niklas (ein absoluter Spiderman Fan) und ich haben uns am Nachmittag gemeinsam an die Coloration gemacht. Es war ein sehr schöner Moment, vor allem da Niklas sich wahnsinnige Mühe gegeben hat, als er sah, wie präzise und geduldig ich das Motiv ausgemalt habe. Das Ergebnis kann sich sehen lassen :)

SpiderHenryBookmark

I used the coloured image to do a bookmark for my husband. He loves to read and has been asking me for ages to get a new one :) The paper is from Cosmo Cricket, the black cardstock is embossed with Cuttlebugs spiderweb embossing folder. I laminated the whole bookmark before inserting the eyelet, so that it stays clean and undamaged for a longer time.

Ich habe das colorierte Motiv verwendet um ein Lesezeichen für meinen Mann zu gestalten. Er fragt mich schon seit einer Ewigkeit nach einem Neuen :) Das Papier ist von Cosmo Cricket, den schwarzen Cardstock habe ich mit einem Spinnennetz Embossing folder von Cuttlebug bearbeitet. Nachdem das Layout fertig war habe ich das Lesezeichen einlaminiert, damit es länger sauber und schön bleibt. Danach habe ich das große Eyelet eingesetzt.

SpiderHenry_NIklas Have a lovely day!!
Ich wünsche euch einen schönen Tag!!


  • Stamp: Whiff of Joy's FREE Spider Henry digi stamp
  • paper: SU kraft cardstock, Cosmo Cricket
  • Accessories: twill Karen Foster designs, ribbon Maya Roads, Cuttlebug embossing folder "Spiderweb", Stars border punch from Martha Steward, eyelet, linen thread and star punch from Stampin' Up, Spellbinders
  • coloured with Copic Sketch Markers

Kommentare:

  1. These are gorgeous,Katharina.You are so generous giving us spider Henry.I have yet to use mine but it won`t be long with father`s day and also my son`s birthday approaching.He too is a big fan of spidey.

    AntwortenLöschen
  2. This is stunning Katharina!!! Love the black with Spider Henry it looks amazing and great idea to laminate it first!! hmmmm I think I could do with a laminator LOL!! and I just LOVE Niklas' colouring! He obviously takes after his artistic Mummy! hugs, Jane xxx

    AntwortenLöschen
  3. Your bookmark is really gorgeous!
    And I love your son's coloring :-)
    My son wanted to colored that one as well :-)

    Hugs
    Hélène

    AntwortenLöschen
  4. WOW your son is fab such great colouring in :-)

    AntwortenLöschen
  5. Love your bookmark and your son's colouring is fab, looks like you have a budding crafter there.

    AntwortenLöschen
  6. Love the bookmark and what a fabulous job your som made with his colouring.x

    AntwortenLöschen
  7. Awww Katharina this is absolutely gorgeous and yes the new Spider Henry is just fab, gonna be using it for Fathers Day lol! Niklas' creation is just as fab, very well done for a 4 year old. Chip off the old block I see hehe. Lotsa luv xxxx

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous bookmark, and I love Niklas' efforts, his card looks great!

    AntwortenLöschen
  9. Ohhhh... absolut genial, Dein Lesezeichen!!! Und in Deinem kleinen Niklas scheint ja Mamas Talent ganz gewaltig durch zu schlagen :) Das hat er wirklich SUPER gemacht! Ich glaube mein fünfjähriger hätte das nicht so gut hinbekommen wie Dein jüngerer Sohnemann.. also echt KLASSE!!! :)

    LG Sylvia

    AntwortenLöschen
  10. What a great bookmark and you son did such a great job coloring. TFS.

    AntwortenLöschen
  11. Beautiful card hun and your mommy's is rather good too ;0)
    Thank you for sharing Spider Henry, Katherina, I have made a card with him...
    here

    *hugs* Heather x

    AntwortenLöschen
  12. What a great book mark for your husband. And your son did a fantastic job on his card!!
    ~Lacey
    www.stampandcreate.com

    AntwortenLöschen
  13. So adorable and your little Niklas' is so cute! I can just imagine how excited he was to color it! SUPER cute!
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  14. Wow, ein schönes Lesezeichen und Respekt für die Leistung deines Sohnes. Das hat er wirklich Klasse gemacht.

    Liebe Grüße
    BT

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...