Mittwoch, 28. Juli 2010

Please welcome Whiff of Joy's new Guest Designers

GDCall Thank you everybody for all your unique and breathtaking entries. Once again, it was more than just hard to pick Whiff of Joy's Guest Designers for August and September.
Congratulations to the 4 talented Ladies who will be completing the Whiff of Joy Design Team for the next two months.
Please write me an email with your adress details and I will get back at you with further details soon.

Ich danke allen Teilnehmern des aktuellen Whiff of Joy Gast Designer Calls für die einzigartigen Beiträge. Es war wieder sehr schwer für mich, die Gast Designer für die nächsten zwei Monate auszuwählen.
Herzlichen Glückwunsch an die 4 glücklichen Damen, die das Whiff of Joy Design Team im August und September ergänzen werden.
Bitte schickt mir eure Adressdaten und ich werde mit weiteren Einzelheiten so bald wie möglich auf euch zukommen.

Barbara

Barbara - Forgotten Scraps

Broceliane

Brocéliane - Les tites créations de Brocéliane

Erin Erin - Scrap, Stamp and be Merry

debbie Debbie - Debbie Dolphin, made with love

Kommentare:

  1. Herzlichen Glückwunsch an die vier Glücklichen :-)

    lg Dunja

    AntwortenLöschen
  2. congratulations ladies.have fun and i look forward to seeing your stunning creations.

    xx coops xx

    AntwortenLöschen
  3. Huge CONGRATS ladies! WOW... these truly are gorgeous creations! I'm sure you'll have tons of fun during your GDT spot (well I had :) )
    Sylvia xx

    AntwortenLöschen
  4. Wouhou!!! I am so happy:) thank you Katharina for allowing me to design for whiff of joy, for 2 months:)

    AntwortenLöschen
  5. Beautiful work! Congratulations to all the 4 GDT's, looking forward to be working with you the next two months!

    hugs,
    Jorunn

    AntwortenLöschen
  6. Thankyou so much. I feel so honoured.Thankyou
    debbie xxxx

    AntwortenLöschen
  7. Congrats to the new guest designers.. your work is awesome girls! hugs Marley

    AntwortenLöschen
  8. coucou, félicitations aux nouvelles dt, je me languis de voir vos magnifiques créations, bises

    AntwortenLöschen
  9. Oh well not me this time but I knew the competition is always HOT for these coverted places. Congratulatons! to the winners

    Love Dawn xx

    AntwortenLöschen
  10. Congrats Lady's, it's look very beautifull well done!!! have fun!!
    Hugs maranda!!

    AntwortenLöschen
  11. All very cute! Love the 3-d sand lot.. stunning!

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...