Dienstag, 20. Juli 2010

A scrapped photo "thank you" card

Waldspielgruppe

This year my son Niklas attended a playgroup which spent a few hours in the woods each week. He starts with Kindergarten this August, so we had to say "goodbye" to the lovely teachers of the playgroup. We bought a gift voucher for a lovely restaurant and included it in the card I made.

Mein Sohn Niklas war dieses Jahr in der Waldspielgruppe. 2 Betreuerinnen sind mit den Kindern jede Woche für 2 Stunden in den Wald zum Spielen gegangen. Da Niklas diesen August mit dem Kindergarten anfängt, mußten wir uns von den Betreuerinnen verabschieden. Wir haben ihnen einen Gutschein für ein schönes Restaurant gekauft und diesen in die Karte gesteckt, die ich gebastelt habe.

materials

Stamp: Background stamp from Stampin' Up
Paper: Stampin' Up kraft, blue bayou cardstock and design paper
Accessories: heart charm from Whiff of Joy, linen thread from Stampin' Up, white scrappers floss, button
Tools: Cuttlebug embossing folder "branches", leaves die from Stampin' Up, Martha Steward border punch, paper piercing tool, paper distressing tool, nested Flower die from Spellbinders, beige Catseye inkpad for distressing the edges

Waldspielgruppe1

Kommentare:

  1. This is gorgeous hun and what a nice thought, sad when they get olders isnt it, big hugs love pops x x

    AntwortenLöschen
  2. Really beautiful Katharina!! I love the beautiful flower and the leaves.. great picture too! xx Marley

    AntwortenLöschen
  3. love the way you have attached the lock on this, Sarah xxx

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...