Mittwoch, 7. Juli 2010

A stamp per day 5


Day 5 of my 7 days blog candy give away :)
7 days (starting on July 3rd), I will give away 1 stamp per day, of the
new City Girl II collection, to one of you. Also included is a package of 2 spritzers and 2 daubers by LuminArte.
What do you have to do to enter? Simply promote my 7 day blog candy on your blog or website by adding the logo above, linking back to my blog. Then leave your name in the tool below. You can enter every day :)
I will announce the winners on Saturday July 10th.
Have fun!!

5

Tag 5 meiner 7 Tage Stempel-Verlosung.
Während 7 Tagen (beginnend mit 3.Juli), verlose ich je 1 Stempel, der neuen City Girl II Kollektion, an einen von euch. Ausserdem ist jeweils eine Packung Spritzaufsätze und Schwämmchen von der Firma LuminArte mit dabei.
Was ihr tun müßt um teilnehmen zu können? Einfach meine Verlosung auf eurem Blog bewerben, mittels dem obigen Logo. Dann könnt ihr euren Namen in dem folgenden tool hinterlassen.
Ich werde alle Gewinner am Samstag, 10.Juli, bekannt geben.
Viel Spaß!!

Today, you can win Graduation Willow, just enter you name below:
Heute gibt es Schulabschluss Willow zu gewinnen, gebt einfach euren Namen ein:

Kommentare:

  1. a wonderful stamp again!
    Hugs Tiets

    AntwortenLöschen
  2. coucou, il est trop beau ce tampon, bises

    AntwortenLöschen
  3. ...oh, was für ein wunderschöner Stempel...sehr gerne nehme ich am Candy teil...das Logo ist in meiner Sidebar verlinkt...:)

    LG

    ILONA

    http://schnutiskreativeseite.blogspot.com'/

    AntwortenLöschen
  4. Another fabulous stamp
    Hugs Dianne xx

    AntwortenLöschen
  5. Yet another fabulous stamp!
    Thanks for the chance!
    Dazie
    x

    AntwortenLöschen
  6. Willow's looking fab on this one thanks for the chance
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  7. Another super stamp and I'm still hoping to be lucky!

    Kathyk

    AntwortenLöschen
  8. Gorgeous stamp. Thanks for another chance at one of these images.
    Marion

    AntwortenLöschen
  9. Thank you once again Katharina for letting me have the opportunity to win one of your lovely stamps.
    Thank you lots of love Jo.XXX

    AntwortenLöschen
  10. Ich Liebe diese Stempel sehr.
    Grusse,
    Bianca

    AntwortenLöschen
  11. What a lovely stamp again!!! Love this candy, I can join again each day, how amazing is that!!

    Hugs, Wendy

    AntwortenLöschen
  12. I can't believe how quick the days are flying by.
    Thanks for another chance to win one of your wonderful stamps.

    AntwortenLöschen
  13. ou keep on coming with such cute stamp, i hope i'll win, LOL
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  14. oooloves this stamp and can jus it wel by by tanja

    AntwortenLöschen
  15. leuke stempel, kan ik vast wel iets me als ik m win

    AntwortenLöschen
  16. Ein gaaaaaaanz tolles Motiv ist das. Gefällt mir ausgesprochen gut.

    Und der WS ist total Klasse, Dankeschön!

    LG Melli

    AntwortenLöschen
  17. Thanks for another chance to win one of your wonderful stamps.

    xxx Claudia

    AntwortenLöschen
  18. one more chance.... for us to win those great stamps, thanks a lot!

    AntwortenLöschen
  19. Thanks for another chance to win... This stamp is beautiful!

    AntwortenLöschen
  20. Really love this one! Thanks for the multiple chances to win!

    AntwortenLöschen
  21. Thanks again for the awesome change at this candy!! :) The new city girls are GORGEOUS!

    AntwortenLöschen
  22. Beautiful! Love it if I don't win, I'll have to get it for my daughter, thanks for the chance. :)

    AntwortenLöschen
  23. Eine ganz wundervolles Motiv, ganz lieben Dank für die Gewinnchance,liebe Katharina.

    Wünsche dir noch einen schönen Abend,sei lieb gegrüßt von Andrea

    AntwortenLöschen
  24. Wieder ein toller Stempel heute! ich liebe diese City Girls!! =)
    LG
    Martina

    AntwortenLöschen
  25. A stamp a day keeps the Doctor away!!!!!!Thanks so much for your kindness.

    AntwortenLöschen
  26. is ja richtig spannend hier.... wirklich eine tolle tolle Idee.
    Allen viel Glück
    Nhanda

    AntwortenLöschen
  27. Thanks for the chance to win this cute stamp! :D
    Have a nice day! :)

    AntwortenLöschen
  28. Beautiful!!
    Thanks for this great chance to win.

    AntwortenLöschen
  29. Tolle Stempel, da muss ich doch einfach jeden tag mein Glück versuchen!

    AntwortenLöschen
  30. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  31. So Willow is now a Graduate as well. I love the way these stamps go from graduation into the world of buisiness, such a great concept. Good luck everyone.

    AntwortenLöschen
  32. Merci pour cette chance de gagner :D

    AntwortenLöschen
  33. Thanks for the chance at this wonderful stamp.
    Hugs Cheryl

    AntwortenLöschen
  34. Such adorable stamps. Thank You!

    AntwortenLöschen
  35. Danke für dieses super Candy! Habe es in meiner Sidebar verlinkt.

    LG Grinsekatze

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...