Freitag, 9. Juli 2010

A stamp per day 7


Day 7 of my 7 days blog candy give away :) Oh boy... time went so fast...
7 days (starting on July 3rd), I gave away 1 stamp per day, of the
new City Girl II collection, to one of you. Also included is a package of 2 spritzers and 2 daubers by LuminArte.
What do you have to do to enter? Simply promote my 7 day blog candy on your blog or website by adding the logo above, linking back to my blog. Then leave your name in the tool below. You can enter every day :)
I will announce the winners on Saturday July 10th.
Have fun and come back tomorrow to discover the winners!!

7

Tag 7 meiner 7 Tage Stempel-Verlosung. Oh Mann, die Zeit ist ja verflogen!!
Während 7 Tagen (beginnend mit 3.Juli), habe ich je 1 Stempel, der neuen City Girl II Kollektion, an einen von euch verlost. Ausserdem ist jeweils eine Packung Spritzaufsätze und Schwämmchen von der Firma LuminArte mit dabei.
Was ihr tun müßt um teilnehmen zu können? Einfach meine Verlosung auf eurem Blog bewerben, mittels dem obigen Logo. Dann könnt ihr euren Namen in dem folgenden tool hinterlassen.
Ich werde alle Gewinner am Samstag, 10.Juli, bekannt geben.
Viel Spaß und kommt morgen wieder um die Gewinner zu erfahren!!

Today, you can win Handsome Oakley, just enter you name below:
Heute gibt es den legeren Oakley zu gewinnen, gebt einfach euren Namen ein:

Kommentare:

  1. Hi Katharina,

    Oeh, I'm early today, ha ha, the second one to put my name in. Well, what a lovely Friday, to have a chance on winning this handsome handsome man! Wow, he's stylish!
    Hope you're not having too high temperatures today, maybe and airco-cooled space?... Gonna be soooo hot today, hope I'll make it.. :-)

    Hugs,
    Wendy

    AntwortenLöschen
  2. As they say "all good things must come to an end".
    Thanks for the chance to win.

    AntwortenLöschen
  3. Cool stamp - I'd certainly love to own this one!

    Kathyk

    AntwortenLöschen
  4. That's already the end of it... looking forward to the results!

    AntwortenLöschen
  5. Good Morning Katharina. Didn't this week go quick. Another gorgeous image today. Thanks for the chance to win.
    Marion

    AntwortenLöschen
  6. Glad to help cleaning your messy table :)
    Thank you for a chance to win "handsome Oakley" and thank you again for your generosity!
    Have a great weekend.
    Hugs Yolanda

    AntwortenLöschen
  7. Wow another great stamp! Thanks for the change to win one of them!!
    hugs Yvonne

    AntwortenLöschen
  8. coucou, il est chouette celui la aussi, un grand merci pour ce jeu, bises

    AntwortenLöschen
  9. How grown up does Oakley look fab stamp Katharina thanks for the chance to win
    Anne xx

    AntwortenLöschen
  10. This is a very nice stamp. So nice to see boys for a change. Have a lovely day. Lynne.x

    AntwortenLöschen
  11. So, heute also der letzte Versuch!!! Vielen Dank nochmal, Katharina, für dieses großzügige Candy!!!
    Bin schon sehr gespannt, wer gewinnt... :-)

    AntwortenLöschen
  12. I really think it's great that you spreaded the stamps in 7 days, so now 7 people have the chance of winning. This is some wonderfull thinking and serious generosity! Thank you!
    ** Evi **

    AntwortenLöschen
  13. what a great stamp thanks for the change to win it.

    arina

    AntwortenLöschen
  14. Hi
    Another fantastic stamp
    Hugs Dianne xx

    AntwortenLöschen
  15. what a lovely stamp/ Thanks for the chance of winning this one x

    AntwortenLöschen
  16. Vielen Dank für das schöne 7 Tage Candy und freue mich auf die Verlosung.
    LG Karla

    AntwortenLöschen
  17. Love this guy, the lucky winner of this one will never be stuck for ideas making male cards!

    Sarah x

    AntwortenLöschen
  18. Gosh, how Oakley has grown up! This is one stamp I must add to my collection one way or another.

    AntwortenLöschen
  19. Noch ein toller neuer Stempel. Ich habe leider die ersten Tage verpasst aber ich freue mich trotzdem auf die Verlosung. Vielen Dank !!

    AntwortenLöschen
  20. Auch dieser Stempel ist einfach toll! Vielen Dank für diese schöne Aktion! :)
    Glg, Tina

    AntwortenLöschen
  21. sooo amazing...
    Thank you for the chance to win..
    Hugs, Katrin

    AntwortenLöschen
  22. Hi!! :)
    Just wanted to say thanks for all the chances to win your great stamps this week!! :) Hope I'll be lucky and will soon own one myself!! This image is great!! :)
    Rachel x

    AntwortenLöschen
  23. Katharina, you are so generous :))
    I love all the new stamps.. I am crossing fingers and toes... Hope to get lucky!
    Have a nice week-end! hugs xx

    AntwortenLöschen
  24. mjammie what a handsome man
    again thanks for the opportunity, hope i'll win one
    hugs angelique

    AntwortenLöschen
  25. Mr. Linky is down, so I am putting my name in the comment box. Should it come back up I will enter my name. How handsome this guy is.
    Hugs
    Tanya

    AntwortenLöschen
  26. Leider funktioniert Mister Linky nicht, ich hoffe meinn Kommentar ist auch ok...........

    Danke für die Gewinnchance, das ist ja mal wieder ein ganz wundervolles Motiv.............Ich bin total angetan von allen stempelmotiven, sie sind allesamt wundervoll!

    Wünsche dir ein wundervolles und erholsames Wochenende,sei lieb gegrüßt von Andrea

    AntwortenLöschen
  27. Thanks so much for giving us the oppertunity everyday this week to win such gorgeous candy!
    Dazie
    x

    AntwortenLöschen
  28. This is such a handsome stamp! Thanks again for the chance.

    AntwortenLöschen
  29. They're all such fabulous stamps! The 7 day giveaway was a lot of fun, thank you! :)

    AntwortenLöschen
  30. oh i love this stamp. hope i win. Thanks for the chance this week to win these amazing stamps.
    x laura x

    AntwortenLöschen
  31. Thanks again for the chance to win those gorgeous stamps!!
    I love them all! hihi

    xxx Claudia

    AntwortenLöschen
  32. Great stamp, thanks for the chance to win him. Hugs Christine x

    AntwortenLöschen
  33. ...wow, was für ein geniales Motiv...sehr gerne nehme ich an diesem Give away teil und freue mich auf die Verlosung....;)

    Leider funktioniert Mr. Linky nicht....

    LG

    ILONA

    http://schnutiskreativeseite.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  34. Hallo Kaharina,
    leider funktioniert Mr.Linky gerade nicht,deshalb trage ich mich hier schnell ein und hoffe das ist auch ok.
    Vielen Dank für die Chance diese schönen Stempel zu gewinnen
    Liebe Grüße
    Angela

    AntwortenLöschen
  35. Oh no Mr. Linky is being sassy! Hoping that it's ok to place my entry here! :)
    Hugs~ Kim

    AntwortenLöschen
  36. I love this stamp.. just beautiful.. these are all so much fun.. thank you so much for the chance to win.. :) crossing fingers and toes.. HUGS

    AntwortenLöschen
  37. Mr. Linky geht nicht. Na dann komm ich später nochmal...
    LG Zetti

    AntwortenLöschen
  38. Auch dieser Stempel ist klasse. Leider funktionier der Mister Linky nicht. Ich hoffe der Kommentar tut es auch.

    Liebe Grüße
    Tina

    AntwortenLöschen
  39. mmmmmm what a hottie, thanks for the change to win

    AntwortenLöschen
  40. Och schade...schon der letzte Tag! ;) Vielen Dank für die tolle Chance deine supertollen Stempel zu gewinnen! Auch am Tag 7 versuche ich mein Glück....
    Alles Liebe aus Österreich
    Martina

    AntwortenLöschen
  41. What a handsome chap! would be lovely to win!!!thank you for the chance!!

    AntwortenLöschen
  42. Oh, schade das ich das Candy erst heute entdeckt habe... aber ich versuche trotzdem mein Glück!
    Leider zeigt es Mr. Linki nicht an bei mir und ich hoffe das ich trotzdem die Chance bekomme mit zu machen wenn ich hier einen Kommentar hinterlasse.

    ich wünsch noch ein schönes Wochenende!
    Liebe Grüße
    Simi

    AntwortenLöschen
  43. Wow, he's HANDSOME, lol! Thanks for offering him up!!

    AntwortenLöschen
  44. der sieht nun echt aus wie mein ehem. Arbeitskollege...voll der Schnuckel ;-)

    AntwortenLöschen
  45. Alle City-Girl Stempel sind klasse - bedonders schön finde ich, dass es eben nicht nur Mädels sind. Und Oakley ist wirklich "ein cooler Typ"! *smile*

    AntwortenLöschen
  46. trop cool, j ai participer le plu sde fois possible, espérant que je gagne un ti quelque chose ;)
    merci encore
    xx

    AntwortenLöschen
  47. Thanks again for the chance at the wonderful stamps. Hugs Cheryl

    AntwortenLöschen
  48. Oh, Id so love to win any of these, Thank You sooooo Much!!! X

    AntwortenLöschen
  49. I Luv them all and would luv to win any of these...Thank You!!!

    AntwortenLöschen
  50. you're right Katharina... time flies toooo fast!

    thanks for this chance to win fab stamps, for the last time

    AntwortenLöschen
  51. Thank you so much for the chance to win..

    Big Hugs,
    Katrin

    AntwortenLöschen
  52. Eine richtig schöne Aktion! Hat viel Spaß gemacht.
    Nhanda

    AntwortenLöschen
  53. Hallo, Katharina, ich bin überrascht und sehr erfreut über die Aufforderung zu deiner Verlosung - finde ich toll !!! Für mich ist das alles noch ziemlich neu bin mit 60 Jahren erst neu dabei beim Karten basteln. Macht riesigen Spaß, macht schon "süchtig" ! Danke Renate

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...