Samstag, 31. Juli 2010

A wonderful surprise...

My dear friend Jeanette sent me a box full of craft goodies, one of her phenomenal cards and a breathtaking circle flip up book (see pictures below).
Thank you so much Jeanette, it was such an unexpected and lovely surprise!! And my boys loved the traditional Canadian cookies :)

Meine liebe Freundin Jeanette schickte mir ein Päckchen gefüllt mit Bastelsachen, einer ihrer traumhaften Karten und ein fantastisches, rundes Flip Up Buch.
Vielen Dank Jeanette, es war so eine liebe Überraschung und meine Jungs stürzten sich gleich auf die traditionellen, kanadischen Kekse :)

If you want to learn how Jeanette created this little, charming book.. you can find the tutorial HERE.
Wenn ihr gerne wissen wollt wie Jeanette dieses charmante, kleine Buch gebastelt hat... ihr findet die Anleitung HIER.

Kommentare:

  1. Hi Katherina
    These are both adorable, especially the little book. It's no wonder your delighted with them
    Anne x

    AntwortenLöschen
  2. Its very beautiful Katharina!! I hope you have my envelope too by now?? Big hugsx Marley

    AntwortenLöschen
  3. Zwei zauberhafte Karten hast du gemacht besonders die farben sind ein Hit.
    LG Karla

    AntwortenLöschen
  4. What a beautiful stamp. She looks like she's a flaminco dancer and I love the coloring. Thank you for sharing. :)

    AntwortenLöschen
  5. coucou, c'est très joli, tu as reçu de beaux cadeaux, bises

    AntwortenLöschen

Lieben Dank, dass ihr auf meinem Blog vorbei geschaut habt und euch die Zeit nehmt mir einen Kommentar zu hinterlassen. Ich weiss wie kostbar "Zeit" ist, deswegen weiss ich jede einzelne Nachricht sehr zu schätzen.

Ich bemühe mich sehr, euch einen Gegenbesuch abzustatten, auf eure Fragen (direkt hier in den Kommentaren) zu antworten und bin auch via Email gerne für euch da. Wie ihr ja alle wisst, spielt es im Leben nicht immer so wie man es plant. Und mit 2 Kindern, Haushalt und Beruf kommt schon manchmal etwas dazwischen.
Bitte habt Nachsicht mit mir :)
Liebe Grüsse
Katharina

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Thank you so much for visiting my blog and for taking the time to leave me a comment. I know best how valuable "time" is, therefore I appreciate your comments immensely.

I try my best to visit your blogs, to answer your questions right here in the comment section or via email. But you all know how stressful life can be, with two children, household and work. Sometimes, life doesn't go as planned.
Please bear with me!
Hugs
Katharina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...